گویان فرانسه ویکی پدیا

گویان فرانسه دوره طولانی رکود جمعیتی را در دوران مستعمره‌های کیفری کاین و سن لوران دو مارونی تجربه کرد، زمانی که، به استثنای یک هجوم کوتاه طلا در دهه‌های 1900 و 1910، از شهرت بدی رنج برد. در سال 1853، طلا در داخل کشور کشف شد که منجر به اختلافات مرزی با برزیل و سورینام شد. ] به جنگل های بارانی، ایجاد جوامعی شبیه به جوامعی که از آفریقا آمده بودند.

بیشتر خریدها گران تر از آنچه انتظار دارید خواهد بود، زیرا بسیاری از کالاها باید وارد شوند - حتی شیر از کلان شهر فرانسه به کشور منتقل می شود. با این حال رام محلی و اشیاء حکاکی شده از چوب سوغاتی عالی و نسبتاً مقرون به صرفه هستند. مانند بسیاری از کشورهای کاتولیک دیگر، کارناوال در اوایل سال برگزار می شود.

گویان فرانسه که در شمال آمریکای جنوبی قرار دارد، تنها منطقه ای در این قاره است که به هفت منطقه دورترین اروپا تعلق دارد. تراز تجاری به طور مزمن نامطلوب است و ارزش صادرات بسیار بیشتر از ارزش واردات است. ماشین آلات، مواد غذایی و محصولات کشاورزی و نفت تصفیه شده بر واردات غالب هستند، در حالی که وسایل نقلیه موتوری و قطعات آنها، طلا، ماشین آلات الکتریکی و الکترونیک، ماهی و میگو صادرات پیشرو هستند.

french guiana

برای هر مشارکتی که توسط ویراستاران ما بررسی و پذیرفته می شود، اعتباری برای دسترسی رایگان به Ethnologue دریافت خواهید کرد. در سال 2014، امید به زندگی هنگام تولد در مارتینیک 83.9 سال در زنان و 78.1 سال در مردان بود. در حالی که در گویان فرانسه به ترتیب 83.1 سال و 76.7 سال بود. سرانه تولید ناخالص داخلی در سال 2015 در مارتینیک 22571 یورو، در گوادلوپ 20163 یورو و در گویان فرانسه 16645 یورو بوده است. بر اساس داده های سازمان ملل، جمعیت سال 2020 در اواسط سال 298682 نفر برآورد شده است. دهه 1970 شاهد اسکان پناهندگان همونگ از لائوس در شهرستان، عمدتاً به شهرهای جاووهی و کاکائو بود.

زبان ها

محیط ساحلی در امتداد RN1 از لحاظ تاریخی بیشترین تغییرات را تجربه کرده است، اما توسعه به صورت محلی در امتداد RN2 و همچنین در غرب گویان فرانسه به دلیل استخراج طلا رخ می دهد. قبل از استعمار اروپا، این قلمرو در اصل توسط بومیان آمریکایی ساکن بود که اکثر آنها به زبان آراواک صحبت می کردند، از خانواده زبان های آراواک. اولین تأسیسات فرانسوی در سال 1503 ثبت شد، اما فرانسه تا زمانی که استعمارگران کاین را در سال 1643 تأسیس کردند، حضوری ماندگار نداشت. گویان به عنوان یک جامعه برده‌داری توسعه یافت، جایی که کشاورزان آفریقایی‌ها را به‌عنوان کارگران برده‌دار بر روی شکر بزرگ و مزارع دیگر وارد می‌کردند. با این حال، فرمان 1794 تنها در سن‌دومینگ، گوادلوپ و گویان فرانسه اجرا شد، در حالی که مستعمرات سنگال، موریس، رئونیون و مارتینیک و هند فرانسه در برابر تحمیل این قوانین مقاومت کردند.

پس از اینکه گویان فرانسه به عنوان مستعمره کیفری تأسیس شد، مقامات گاهی اوقات از محکومان برای گرفتن پروانه ها استفاده می کردند. محکومیت محکومین اغلب طولانی بود و چشم انداز اشتغال بسیار ضعیف بود، بنابراین محکومان برای فروش در بازارهای بین المللی پروانه می گرفتند، هم برای اهداف علمی و هم برای جمع آوری عمومی. در طول عملیات به عنوان مستعمره کیفری که در اواسط قرن نوزدهم آغاز شد، دولت فرانسه تقریباً 56000 زندانی را به جزیره شیطان منتقل کرد. نمودار نرخ رشد سالانه جمعیت، درصد تغییرات سالانه جمعیت ثبت شده در 1 ژوئیه هر سال، از 1951 تا 2019 را رسم می کند. این مقدار می تواند با درصد تغییر سالانه نشان داده شده در جدول تاریخی متفاوت باشد، که با فرض تغییر درصد معادل سال گذشته را نشان می دهد. در سال 1964، Kourou به دلیل موقعیت مطلوب آن در نزدیکی خط استوا، به عنوان محل پرتاب موشک انتخاب شد.

قبل از ورود اولین اروپایی ها، تاریخ مکتوب در این قلمرو وجود نداشت. در ابتدا تعدادی از بومیان آمریکا، از جمله کالینا، آراواک، گالیبی، پالیکور، تکو، وایامپی و وایانا در آن ساکن بودند. اولین اروپایی ها کمی قبل از سال 1500 وارد سفرهای کریستف کلمب شدند. در سال 1972 جمعیت مستعمره فرانسه 44392 نفر بود که از این تعداد 42062 نفر کاتولیک بودند.

به عنوان بخشی از فرانسه، گویان فرانسه بخشی از اتحادیه اروپا و منطقه یورو است. دامنه سطح بالای کد کشور برای گویان فرانسه .gf است، اما به طور کلی به جای آن از .fr استفاده می شود. شورای عمومی گویان رسماً در سال 2010 پرچم دپارتمان را پذیرفت. در یک رفراندوم در همان سال، گویان فرانسه علیه خودمختاری رأی داد. در طول جنگ جهانی دوم و سقوط فرانسه به دست نیروهای آلمان نازی، گویان فرانسه بخشی از ویشی فرانسه شد.

french guiana

مرکز فضایی گویانا در کورو به عنوان یک پایگاه عملیاتی برای پرتابگرهای موشک سایوز و وگا عمل می کند. (270 مایل مربع) زمین و شامل کلیه زیرساخت های پرتاب مورد استفاده توسط آریاناسپیس و شرکای آن (تاسیسات تولید، آماده سازی، مونتاژ و غیره) می باشد. فعالیت فضایی (16 درصد از تولید ناخالص داخلی) و وجود چندین مرکز تحقیقاتی، گویان فرانسه را پس از منطقه ایل دو فرانس پاریس، دومین سهم شغلی در تحقیقات مناطق فرانسه را به خود اختصاص داده است. با 11 درصد کارمندان، خدمات تجاری زیادی نیز در اینجا راه اندازی شده است. گویان فرانسه در شمال سواحل اقیانوس اطلس آمریکای جنوبی واقع شده است.

T قرن ویرایش

در رودخانه های اصلی، خدمات پیروگ وجود دارد که هم به مراکز داخلی و هم از مرزها می رود. از فرودگاه اصلی، روزانه دو پرواز مستقیم به پاریس (فرودگاه پاریس اورلی، با میانگین زمان پرواز حدود 8 ساعت و 25 دقیقه از گویان فرانسه به پایتخت و 9 ساعت و 10 دقیقه برعکس) وجود دارد. فرانسه و Air Caraïbes، و همچنین پروازهای دیگر به فورت دو فرانس، پوینت آ پیتر، پورتو پرنس، میامی و بلم. شرکت هواپیمایی منطقه ای Air Guyane Express همچنین پروازهای روزانه به Maripasoula و Saul و همچنین پروازهای پراکنده بیشتری به Saint-Georges-de-l'Oyapock و Camopi ارائه می دهد. گویان فرانسه توسط فرودگاه Cayenne – Félix Eboué واقع در ماتوری ارائه می شود.

خدمات، تولید و ساخت و ساز بزرگترین بخش های اقتصاد هستند. درآمد ناخالص ملی سرانه یکی از بالاترین ها در آمریکای جنوبی است. رشد جمعیت از دهه 1950 به بعد با بهبود شرایط بهداشتی و تأسیس مرکز فضایی گویان در سال 1964 شروع شد. رشد جمعیت هم به دلیل نرخ بالای امارات زاد و ولد و هم به دلیل ورود مهاجران زیاد بوده است. ورود پناهجویان سورینامی در دهه 1980 در طول جنگ داخلی سورینام به رکوردهایی رسید که منجر به بالاترین نرخ رشد جمعیت در تاریخ گویان فرانسه شد که بین سرشماری های 1982 و 1990 ثبت شد (5.8٪ در سال).

french guiana

در عوض آنها سرزمینی پر از بومیان متخاصم و بیماری های گرمسیری پیدا کردند. اینها به سه جزیره کوچک که در ساحل دیده می شد گریختند و آنها را Iles de Salut (یا "جزایر نجات") نامیدند. بزرگترین جزیره سلطنتی، یکی دیگر از جزایر سنت جوزف، و کوچکترین جزایر، احاطه شده توسط جریانهای قوی، Île du Diable (بدنام "جزیره شیطان") نام داشت. هنگامی که بازماندگان این اکسپدیشن بدبخت به خانه بازگشتند، داستان های وحشتناکی که از این مستعمره تعریف کردند تأثیر ماندگاری در فرانسه بر جای گذاشت. گویان فرانسه که در اصل توسط مردمان بومی مختلف سکونت داشت، در قرن هفدهم در مواجهه با مخالفت بومیان آمریکایی و همچنین پرتغالی ها و انگلیسی ها توسط فرانسوی ها مستعمره شد.

کاتولیک های گویان فرانسه در اسقف نشین کاین گروه بندی می شوند. در ابتدا در سال 1651 به عنوان استان حواری گویان کاین فرانسه تأسیس شد و تا سال 1731 به اسقف نشینی فورت دو فرانس در جزیره وابسته بود. در 10 ژانویه 1933 توسط پیوس یازدهم به رده حواری ها ارتقا یافت. کاتولیک تنها در سال 1636 تأسیس شد و اندکی پس از آن به دین اصلی تبدیل شد. تلاش‌هایی برای تغییر مذهب مردم بومی انجام شد و بیشتر مهاجران اصالتاً کاتولیک بودند.

رئیس جمهور فرانسه یک بخشدار را به عنوان نماینده خود برای ریاست دولت محلی گویان فرانسه منصوب می کند. مارون‌ها و برخی از مردم آمریکائی مذهب خود را حفظ می‌کنند. مردم همونگ نیز به دلیل نفوذ مبلغانی که در آوردن آنها به گویان فرانسه کمک کردند، عمدتاً کاتولیک هستند. گروه‌های اصلی آمریکایی (که حدود 3 تا 4 درصد از جمعیت را تشکیل می‌دهند) آراواک، کاریب، امریلون، گالیبی (که اکنون کالینا نامیده می‌شود)، پالیکور، وایامپی و وایانا هستند. در اواخر دهه 1990، شواهدی مبنی بر وجود گروهی از Wayampi وجود داشت که هیچ تماسی نداشته‌اند.

شهر Eureka، CA خانه

از منطقه مرکز شهر در US 101 شروع می شود و در امتداد خیابان R به سمت شمال به سمت پل ساموآ و جامعه ساموآ پیش می رود. تعداد 10957 خانوار بود که از این تعداد 25.8 درصد دارای فرزندان زیر 18 سال با آنها زندگی می کردند، 34.8 درصد متاهل بودند که با هم زندگی می کردند، 14.0 درصد صاحب خانه زن بدون حضور شوهر و 46.3 درصد غیرخانواده بودند. 35.3 درصد از کل خانوارها را افراد تشکیل می دادند و 11.8 درصد فردی را به تنهایی زندگی می کردند که 65 سال یا بیشتر داشت. در این شهر، پراکندگی جمعیت در سنین زیر 18 سال 22.4 درصد، از 18 تا 24 سال 11.6 درصد، از 25 تا 44 سال 28.9 درصد، از 45 تا 64 سال 23.5 درصد و افراد 65 سال یا بیشتر 13.7 درصد بوده است.

eureka ca

پناهگاهی برای گونه‌های مختلف از جمله قورباغه مرمری، جغد خالدار شمالی، ماهی قزل آلا کوهو و بسیاری دیگر فراهم می‌کند. مسیر ساحل گمشده با ارائه مناظر خیره کننده ای که در آن زمین و آب در هم می آمیزند، یک مسیر تفریحی ملی و یکی از برترین مسیرهای کوله پشتی ساحلی کالیفرنیا است. باغ گیاه شناسی هومبولت مدیریت ساخت یک باغ گیاه شناسی درجه یک برای منطقه کالیفرنیای شمالی را بر عهده دارد. زمانی که در شهر هستید، در یکی از این هتل ها اقامت کنید تا اقامتی راحت با امکانات رفاهی فراوان و چشم اندازهای زیبا از ساحل داشته باشید.

دولت محلی

پس از اوایل دهه 1900، حمل و نقل محصولات با کامیون ها، قطارها و کشتی ها از Eureka، Humboldt Bay و سایر نقاط منطقه انجام شد، اما Eureka مرکز شلوغ تمام این فعالیت ها برای بیش از 120 سال باقی ماند. این عوامل و عوامل دیگر اورکا را به شهر مهمی در تاریخ اولیه ایالت کالیفرنیا تبدیل کردند. Eureka بزرگترین شهر ساحلی بین سانفرانسیسکو و پورتلند، اورگان و غربی ترین شهر با بیش از 25000 ساکن در 48 ایالت به هم پیوسته است.

eureka ca

این مرکز منطقه ای برای دولت، مراقبت های بهداشتی، تجارت و هنر در ساحل شمالی در شمال منطقه خلیج سانفرانسیسکو است. اورکا بزرگ، یکی از بنادر تجاری ماهیگیری بزرگ کالیفرنیا، محل بزرگترین بندر آبهای عمیق بین سانفرانسیسکو و خلیج کوس است که حدود 500 مایل است. منطقه‌ای تجاری شلوغ با ساختمان‌های پرآذین به‌سبک ویکتوریایی در نزدیکی اسکله قرار داشت که نشان‌دهنده رونق زیادی است که در این دوران تجربه شده است.

ما فقط چند قدم با مرکز شهر و عمارت معروف کارسون فاصله داریم. یک پایگاه داده جمع‌سپاری شده با ماشین حساب هزینه زندگی برای مقایسه قیمت‌ها در 9294 شهر در 197 کشور در سراسر جهان. هزینه زندگی به عنوان یک سبد مصرف کننده برای سبک زندگی متوسط ​​در کشورهای توسعه یافته محاسبه می شود و بنابراین ممکن است برای برخی از کشورهای کمتر توسعه یافته که حفظ چنین استاندارد زندگی گران است، بسیار بالا به نظر برسد. قیمت کالاها و خدمات در Eureka تا حدی توسط بازدیدکنندگان ما، درست مانند خودتان، جمع‌سپاری می‌شود. برای قدردانی و تجربه زیبایی جنگل‌های چوب قرمز خیره‌کننده کالیفرنیا، از ذخیره‌گاه جنگلی Headwaters دیدن کنید. بیشه‌های چوب سرخ هومبولت تنها جنگل‌های چوب قرمز قدیمی و دست‌نخورده در جهان هستند.

ساختمان مسافرخانه یورکا همزمان با افتتاح جاده جدید به سانفرانسیسکو بود. در نتیجه غرور مدنی بسیار زیاد در طول این دوره گسترش اوایل قرن بیستم، Eureka رسماً خود را "ملکه شهر غرب نهایی" نامید. صنعت گردشگری، مسکن برای حمایت از آن، و بازاریابی مرتبط متولد شده بود. موقعیت ساحلی اورکا در اقیانوس آرام در خلیج هومبولت، در مجاورت جنگل‌های چوب قرمز فراوان، دلیل سکونت این شهر بندری قرن نوزدهمی است. قبل از ورود مهاجران اروپایی-آمریکایی، از جمله کشاورزان، معدنچیان، ماهیگیران و چوب بران، این منطقه محل زندگی بومیان آمریکایی بود.

این منطقه مرتباً زلزله‌های بزرگی را تجربه می‌کند زیرا در انتهای جنوبی ناحیه فرورانش Cascadia و در نزدیکی گسل سن آندریاس قرار دارد، که در اطراف اتصال سه‌گانه مندوسینو قرار دارد. در 9 ژانویه 2010، زمین لرزه ای به بزرگی 6.5 ریشتر در 33 مایلی ساحل از اورکا رخ داد. پس از دو ثانیه، به یک "جهنده" خشن تبدیل شد و اشیا را به پرواز در آورد. تکان‌های عمدتاً عمودی از زمین منجر به شکستن شیشه‌های مغازه‌ها، واژگونی قفسه خانه‌ها و فروشگاه‌ها و آسیب به جزئیات معماری تعدادی از ساختمان‌های تاریخی شد. بیمارستان‌های محلی عمدتاً جراحات جزئی مربوطه را درمان کردند و برق در منطقه وسیعی قطع شد.

در نتیجه، Eureka دارای صدها نمونه از معماری و مناطق تاریخی قرن 19 و اوایل قرن 20 است. Amtrak خدمات اتوبوس Thruway را به Eureka در ایستگاه اتوبوس بدون کارمند خود ارائه می دهد. سرویس اتوبوس مسافران را از شمالی ترین ایستگاه قطار ساحلی در مارتینز، کالیفرنیا به هم متصل می کند و به سمت جنوب اورگان ادامه می یابد. جزئیات مرتبط سیزده ناحیه مجزا شناسایی شده است که معیارهای ثبت ملی اماکن تاریخی را دارند. از جمله آنها می توان به منطقه خیابان 2، منطقه خیابان 15 و منطقه خیابان O اشاره کرد. خیابان هیلزدیل، منطقه ای محبوب و به خوبی حفظ شده، شامل 17 ساختمان تاریخی است.

یورکا به دلیل قرار گرفتن در بین جنگل‌های بزرگ ساحلی و کنترل تأسیسات بندری اولیه، در اوج رشد سریع صنعت چوب قرار داشت. ده‌ها راه‌آهن باریک متحرک، محموله‌های قطار از کنده‌های چوبی و محصولات چوبی تمام‌شده را به خط راه‌آهن اصلی می‌آوردند که مستقیماً به اسکله یورکا و اسکله‌های منتظر می‌رسید. در دهه 1880، راه‌آهن‌ها سرانجام تولید صدها کارخانه را در سرتاسر منطقه به یورکا آورد، عمدتاً برای حمل و نقل از طریق بندر آن.

صنعت چوب

حداقل یک بار در طول زندگی خود، باید از جنگل‌های قرمز ساحلی باشکوه شهرستان هومبولت دیدن کنید، برای قدم زدن، کاوش و غوطه‌ور شدن در سکوت و عظمت جنگل‌ها بر خلاف سایرین در جهان. چه سلیقه شما به سمت رانندگی های منظره یا مسیرهای پیاده روی باشد، در Redwood National گزینه های زیادی خواهید یافت. منطقه اورکا بزرگ بزرگترین سکونتگاه شهری در ساحل اقیانوس آرام بین سانفرانسیسکو و پورتلند را تشکیل می دهد. جوامع کنار خلیج مانیل، ساموآ، و فیرهون، و کینگ سالمون و فیلدز لندینگ، و جوامع ذکر شده در بالا، به استثنای رودخانه الک و آب شیرین، بخشی از خوشه شهری اورکا هستند. یورکا بزرگترین شهر منطقه میکروپولیتن یورکا-آرکاتا-فورتونا است که برگرفته از اداره سرشماری ایالات متحده است که مترادف با شهرستان هومبولت است.

eureka ca

اولین اداره پست Eureka در سال 1853 افتتاح شد، درست زمانی که شهر شروع به حک کردن نقشه شبکه خود در لبه جنگلی کرد که در نهایت برای تغذیه ساختمان سانفرانسیسکو و نقاط فراتر از آن مصرف می شد. بسیاری از اولین مهاجرانی که به عنوان کاوشگر وارد شدند، چوب‌بر بودند و پتانسیل وسیع صنعت در خلیج به زودی محقق شد، به‌ویژه که بسیاری از معدن‌کاران امیدوار به دشواری و نادر بودن برخورد با آن غنی در معادن پی بردند. تا سال 1854، تنها پس از چهار سال از تأسیس، هفت کارخانه از 9 کارخانه‌ای که الوار ساحل را به الوار قابل فروش در خلیج هومبولت تبدیل می‌کردند، در داخل اورکا بودند. یک سال بعد، 140 کالسکه چوبی در داخل و خارج از خلیج هومبولت کار کردند و الوار را از آسیاب ها به شهرهای پررونق در امتداد سواحل اقیانوس آرام منتقل کردند. زمانی که منشور اورکا در سال 1856 اعطا شد، کارخانه های شلوغ داخل شهر ظرفیت تولید روزانه 220000 فوت تخته را داشتند. این سطح از تولید، که رشد قابل توجهی داشت و برای بیش از یک قرن ادامه داشت، Eureka را به عنوان "پایتخت چوب" کالیفرنیا تضمین کرد.

در سال 2010، نیروگاه تولید همزمان ظرفیت خود را از 130 مگاوات به 163 مگاوات افزایش داد. مسیر ایالتی 299 (که قبلاً مسیر 299 ایالات متحده بود) به مسیر 101 ایالات متحده در انتهای شمالی آرکاتا متصل می شود. مسیر 299 از آن نقطه آغاز می‌شود و به سمت شرق امتداد می‌یابد تا به عنوان شریان اصلی ترافیکی در شرق برای اورکا عمل کند. سرشماری ایالات متحده در سال 2010 گزارش داد که اورکا 27191 نفر جمعیت دارد. ترکیب نژادی اورکا 21565 (79.3%) سفیدپوست، 514 (1.9%) آفریقایی آمریکایی، 1011 (3.7%) بومی آمریکایی، 1153 (4.2%) آسیایی، 176 (0.6%) ساکن جزیره اقیانوس آرام، 1181 (4.3%) از نژادهای دیگر، و 1591 (5.9٪) از دو یا چند نژاد.

نواحی شرقی از جمله توسعه‌های منزوی در زمین گلف در میان یا در مجاورت جنگل‌های گسترده با رشد دوم اخیراً توسعه یافته‌اند. این خانه های جدید در نتیجه طرح جامعه اورکا در سال 1995 ساخته شده اند تا مردم محلی را به مراکز تفریحی نزدیک کند و تعامل اجتماعی را تشویق کند. سپس شهر جای خود را به تپه‌ها و کوه‌های ناهموار ساحلی می‌دهد که به سرعت از ارتفاع 2000 فوتی فراتر می‌رود. آبزی پروری صدف تجاری اقیانوس آرام در خلیج هومبولت به طور متوسط ​​7600000 پوند صدف از سال 1956 تا 1965 به طور متوسط ​​844444 پوند در سال تولید کرد. تکمیل راه‌آهن شمال غربی اقیانوس آرام در سال 1914 صنعت چوب محلی را جایگزینی برای کشتی‌ها برای حمل میلیون‌ها فوت چوب خود برای رسیدن به بازارهای سانفرانسیسکو و فراتر از آن فراهم کرد.

در خلیج هومبولت تأسیس شد

این فرودگاه دارای یک خط هوایی به نام United Airlines است و به سانفرانسیسکو و لس آنجلس متصل می شود. Murray Field و Eureka Municipal Airport فرودگاه های هوانوردی عمومی برای خدمات هوایی خصوصی و چارتر هستند. فرودگاه Kneeland، در ارتفاع 2737 فوتی، یک فرودگاه هوانوردی عمومی است که گزینه ای را برای خلبانان فراهم می کند که زمانی که لایه های دریایی رایج بر فرودگاه های نزدیک تر از سطح دریا تأثیر می گذارد، فرود بیایند. پراکندگی جمعیت 5431 نفر (20.0%) در سنین زیر 18 سال، 3102 نفر (11.4%) در سنین 18 تا 24 سال، 8021 نفر (29.5%) در سنین 25 تا 44 سال، 7422 نفر (27.3%) در سنین 45 تا 64 سال و 3215 نفر (11.8%) که 65 سال یا بیشتر سن داشتند.

Old Town Eureka، مرکز اصلی مرکز شهر این شهر شلوغ در قرن نوزدهم، بازسازی شده و به یک مرکز هنری پر جنب و جوش تبدیل شده است. منطقه شهر قدیمی توسط ثبت ملی اماکن تاریخی به عنوان منطقه تاریخی اعلام شده است. این منطقه از بیش از 150 ساختمان تشکیل شده است که در مجموع نمایانگر مرکز تجاری اصلی اورکا در قرن نوزدهم است. خلاقیت های دست ساز، از ظروف شیشه ای گرفته تا اجاق های هیزمی، و تنوع زیادی از هنرهای محلی ایجاد شده است.

این مرکز همچنین دارای یک اتاق چشایی است که کومبوچا، سیب، آبجو، و شراب محلی، به همراه پنیرهای محلی، گوشت، نان و موارد دیگر را ارائه می دهد. بزرگراه ردوود تا مرز اورگان با خط ساحلی کالیفرنیا امتداد دارد و دارای ذخایر متعدد و پارک های ایالتی در طول مسیر است. Old Town Eureka یک منطقه تجاری به خوبی نگهداری شده است که قدمت آن به اواخر قرن 19 باز می گردد. برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های Eureka عبارتند از عمارت با بیشترین عکس‌ها، قدیمی‌ترین باغ‌وحش جهان، منطقه تاریخی شهر قدیمی و بسیاری موارد دیگر. موسسات آموزش عالی شامل کالج ردوودز و دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا، هامبولت در آرکاتا است.

Eureka، کالیفرنیا ویکی پدیا

بیشترین بارش 24 ساعته 6.79 اینچ (172.5 میلی متر) در 27 دسامبر 2002 بود. با این حال، رویدادهای آب و هوایی چشمگیر تاریخی 100 ساله مانند سیل هفته کریسمس. 1955 و به ویژه سیل کریسمس 1964 که به شدت به منطقه آسیب رساند، ممکن است در سوابق ذکر شده در اینجا منعکس نشود.

حداکثر دمای مطلق ماه جولای علیرغم قدرت بالای خورشید، فقط 77 درجه فارنهایت (25 درجه سانتیگراد) است. دو گرم ترین شب اندازه گیری شده در اورکا هر دو در طول زمستان بودند، زیرا در 18 ژانویه 1981 دمای پایین 63 درجه فارنهایت (17 درجه سانتیگراد) ثبت شد که رکورد 26 فوریه 1980 را به ثبت رساند. پس از سال 1990 رویدادهای نظارتی، اقتصادی و سایر موارد منجر به انقباض ناوگان تجاری محلی شد. در سال 1991، اسکله تفریحی جزیره وودلی افتتاح شد و امکانات اسکله را برای بسیاری از ناوگان تجاری و تفریحی اورکا فراهم کرد. بسیاری از گونه ها در نظر گرفته می شوند که بیش از حد صید می شوند.

پس از سال 1850، آمریکایی‌ها در نهایت بر Wiyot غلبه کردند، که حداکثر جمعیت آن قبل از ورود اروپایی‌ها به صدها نفر در منطقه‌ای که تبدیل به شهر اصلی این شهرستان می‌شد، بود. اما تقریباً در همه موارد، علیرغم تلاش برخی مقامات دولتی و نظامی ایالات متحده برای کمک به مردم بومی یا حداقل حفظ صلح، شهرک نشینان در نهایت دسترسی به منابع غذایی آبا و اجدادی را علاوه بر سرقت کامل زمین قطع می کنند. فورت هومبولت توسط ارتش ایالات متحده در 30 ژانویه 1853، به عنوان حائل بین بومیان آمریکایی، جویندگان طلا و مهاجران، به فرماندهی سرهنگ بروت، سرهنگ دوم رابرت سی. قتل عام ویوت در سال 1860 در جزیره هند در بهار 1860 توسط گروهی از مردم محلی که تصور می شد عمدتاً از بازرگانان اورکا تشکیل شده بودند، انجام شد. سرگرد گابریل جی راینز، افسر فرمانده فورت هومبولت در آن زمان، به افسر فرمانده خود گزارش داد که یک گروه محلی از مراقبان تصمیم گرفته اند "هر هندی صلح طلب - مرد، زن و کودک" را بکشند. کارتر هاوس مسافرخانه‌ها شامل برخی از بهترین ساختمان‌های عصر ویکتوریایی در سراسر اورکا است.

2، 2017، و 28 سپتامبر 2020، و 20 درجه فارنهایت (6.7- درجه سانتیگراد) در 14 ژانویه 1888، به ترتیب. 1.7- درجه سانتیگراد)، که محدوده دمایی بسیار کوتاه و ملایمی در حدود 50 درجه فارنهایت (28 درجه سانتیگراد) در طول سال ایجاد می کند. علاوه بر این، اورکا تنها شهر در ساحل غربی قاره ایالات متحده است که هرگز دمای 90 درجه فارنهایت (32.2 درجه سانتیگراد) را ثبت نکرده است. تفاوت بین میانگین اوت 58.5 درجه فارنهایت (14.7 درجه سانتیگراد) و میانگین دسامبر 47.8 درجه فارنهایت (8.8 درجه سانتیگراد) تنها 10.7 درجه فارنهایت (5.9 درجه سانتیگراد) است که تقریباً برابر با تغییرات دمای روزانه است. اورکا در میان اقلیم های عرض جغرافیایی متوسط ​​منحصر به فرد است زیرا در بیش از 135 سال دمای ثبت شده، فوریه دمای حداکثر مطلق گرمتر از هر دو ماه تابستانی ژوئیه و آگوست را اندازه گیری کرده است.

این بزرگترین زمین لرزه اخیر از زمان توالی 25 تا 26 آوریل 1992 بوده است. پس از آن در 4 فوریه 2010 زمین لرزه ای به بزرگی 5.9 ریشتر در 35 مایلی شمال غرب جامعه پترولیا و نزدیک به 50 مایلی غرب اورکا رخ داد. لرزش در شعاع 150 مایلی، تا شمال اورگان جنوبی و تا جنوب شهرستان سونوما احساس شد. بزرگترین زلزله ثبت شده در این منطقه 7.2 Mwevent در 8 نوامبر 1980 بود. زمین لرزه های بزرگتر می تواند خطر سونامی برای مناطق ساحلی باشد.

eureka ca

رابرت موچ / Shutterstock.com که در سال 1999 تأسیس شد، ذخیره‌گاه جنگلی هدواترز یک ذخیره‌گاه طبیعی است که از درختان سرخ درختان ساحل شمالی کالیفرنیا در نزدیکی هومبولت محافظت و محافظت می‌کند. نمایشگاه‌ها و رویدادهای موزه مالدیو کشف ردوود، یادگیری تعاملی و نامحدود در علم، هنر، فرهنگ، فناوری و زندگی سالم را تشویق می‌کند. State Route 255 یک مسیر جایگزین از US 101 بین Eureka و شهر مجاور Arcata است که در امتداد ساحل غربی خلیج Humboldt قرار دارد.

آنها در یک مکان 44.5 هکتاری در خلیج هومبولت، در جنوب اورکا، در کنار کالج ردوودز قرار دارند. برخی از بهترین هتل های شهر Best Western Plus Humboldt Bay Inn، مسافرخانه در 2nd هستند. خانه میلتون کارسون (معروف به "بانوی صورتی")، یک ویکتوریایی به سبک ملکه آن، که در سال 1889 تکمیل شد، هدیه عروسی به پسر ارشد ویلیام کارسون، صاحب عمارت خیره کننده کارسون واقع در آن طرف خیابان بود. Greyhound خدمات اتوبوس را از Eureka به سانفرانسیسکو ارائه می دهد. بلیط ها را می توان به صورت آنلاین یا در نزدیکترین ایستگاه خدمات کامل در آرکاتا خریداری کرد.

هنر

به ازای هر 100 زن 18 ساله و بالاتر، 105.7 مرد وجود دارد. 11891 واحد مسکونی با تراکم متوسط ​​822.7 در هر مایل مربع (317.6/km2) وجود داشت که از این تعداد 11150 واحد مسکونی، 4829 واحد (43.3 درصد) مالک و 6321 (56.7 درصد) اجاره‌نشین بودند. 11251 نفر (41.4 درصد جمعیت) در واحدهای مسکونی تحت سکونت و 14057 نفر (51.7 درصد) در واحدهای مسکونی استیجاری زندگی می کردند. تعداد 11150 خانوار بود که از این تعداد 2891 (25.9%) دارای فرزندان زیر 18 سال بودند، 3554 (31.9%) زوج‌های متاهل با جنس مخالف زندگی می‌کردند، 1449 (13.0%) صاحب خانه زن بدون شوهر بودند. در حال حاضر، 710 نفر (6.4%) صاحب خانه مرد بدون حضور همسر داشتند. 1161 (10.4 درصد) شراکت با جنس مخالف مجرد، و 146 (1.3 درصد) زوج یا شراکت همجنس وجود داشت.

eureka ca

50 درصد از ماهیگیران تفریحی که از قایق های محلی استفاده می کنند، گردشگران خارج از منطقه هستند. اقتصاد چوبی یورکا بخشی از اقتصاد چوب شمال غرب اقیانوس آرام است که با دوران رونق و رکود اقتصادی بالا و پایین می‌رود. در اورکا، هم صنعت چوب و هم ماهیگیری تجاری پس از جنگ جهانی دوم کاهش یافت. اولین اروپایی‌هایی که به خلیج هومبولت وارد شدند، با بومی ویوت مواجه شدند.

پارک ها و تفریحات

این پارک تاریخی شامل یک کارگاه ویکتوریایی، یک کارخانه چوب بری کاملاً کارآمد است که برای ساخت آسیاب های معماری خیره کننده و انواع طرح های پیچیده دیگر استفاده می شود. برای دیدن و قدردانی از آثار هنرمندان محلی اورکا از این موزه هنری دیدن کنید. کریس هدن / Shutterstock.com این موزه شامل مجموعه‌ها و مصنوعات مربوط به تأسیسات نظامی است که در اواسط دهه 1800 برای حل درگیری بین بومیان محلی آمریکا و مهاجران سفیدپوست رخ داد.

eureka ca

پس از راش طلای اولیه کالیفرنیا در سیرا، خلیج هومبولت با هدف ارائه یک جایگزین مناسب برای مسیر طولانی زمینی از ساکرامنتو برای تامین معدنچیان در رودخانه های ترینیتی، کلامات و سالمون که در آن طلا کشف شده بود، مستقر شد. این رویداد که توسط باشگاه روتاری جنوب غربی اورکا و با مشارکت شهر اورکا ارائه شد، شامل حفاظ‌های رنگی، کوله‌پشت‌ها، اجرای ضربه‌ها توسط نوازنده بوگل و گروه‌های سمفونی دبیرستان اورکا و فورتونا بود. فرمانده محلی گارد ساحلی ایالات متحده، فرمانده جورج سوشانک، رویداد اصلی بود که سخنرانی طولانی خود را توصیف کرد. منطقه سختی یک منطقه جغرافیایی تعریف شده است که در آن دسته خاصی از زندگی گیاهی، همانطور که با شرایط آب و هوایی، از جمله توانایی آن در تحمل حداقل دماهای منطقه تعریف می شود، قادر به رشد است. این مقصد توریستی عالی، مناظر و سفرهای تاریخی بسیاری را همراه با چندین فعالیت لذت بخش برای بازدیدکنندگان در هر سنی ارائه می دهد.

کالج ردوودز یک پردیس ماهواره ای در مرکز شهر را نیز مدیریت می کند. در نوامبر 2012، بیمارستان ارتقاء استانداردهای ایمنی در برابر زلزله را تکمیل کرد. ساکنان اورکا توسط شرکت گاز و الکتریک اقیانوس آرام خدمات رسانی می کنند. این سوخت ها و سایر سوخت ها به نیروگاه نیروگاه خلیج هامبولت کمک می کنند.

پارک تفریحی، پارک آبی

این پارک قرار بود در سال 2020 "فصل 150 سالگرد" خود را جشن بگیرد و یک جاذبه قایق سواری خانوادگی جدید به نام Snake River Expedition را معرفی کند. با این حال، هم جشن و هم امارات اولین سواری جدید به دلیل همه‌گیری COVID-19 تا سال 2021 به تعویق افتاد. پس از فصل 1938، کارگردانان طبقه دوم کولیزئوم را به سبک آرت دکو با مرحله ای جدید مدرنیزه کردند.

بهترین راه برای تجربه Cedar Point اقامت یک شبه در یکی از سه هتل، دو تفرجگاه یا محل کمپ ما است. مطمئناً یک مسکن مناسب برای خانواده خود پیدا خواهید کرد. موقعیت های تمام سال، نیمه وقت و فصلی در حال حاضر در دسترس هستند. از برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر، تیم پشتیبانی و مزایایی مانند دسترسی به پارک و تخفیف‌های ویژه لذت ببرید. چه میزبانی یک تورنمنت بزرگ و چه لیگ محلی، هر رویداد با دقت با کارکنان حرفه ای و با تجربه ما اجرا می شود.

cedar point ohio

ارتفاع آن 25 فوت (7.6 متر) بود و حداکثر سرعت آن 10 مایل در ساعت (16 کیلومتر در ساعت) بود. راه‌آهن سوئیچ‌بک به‌عنوان دو مسیر یکسان در کنار هم طراحی شده است – یکی برای سوار شدن به پایین و دیگری برای حمل قطار به بالا توسط خدمه سوار. در سال 1970، تئاتر Centennial که به افتخار صدمین سالگرد Cedar Point نامگذاری شد، ساخته شد.

از رژه سرزمین عجایب و نمایش های صحنه ای جشنواره زمستانی گرفته تا اجراهای سرگردان و برخورد با شخصیت ها، سرگرمی های زنده ما مطمئناً شما را در روحیه تعطیلات قرار می دهد. هنگامی که ارسال می کنید، برای خرید بلیط روز ایالت اوهایو، کارت پارکینگ، و بلیط Buckeye BBQ به فروشگاه آنلاین در وب سایت Cedar Point هدایت می شوید. از نزدیکترین اتاق ها به مزایای Cedar Point و Early Entry لذت ببرید. جامعه‌ای عجیب در کنار دریاچه از کلبه‌ها، کابین‌ها و مکان‌های RV در فاصله کوتاهی از «سدر پوینت» و «پارک آبی سدار پوینت شورز» واقع شده است. هتل کلاسیک سدار پوینت در ساحل بکر سدار پوینت، در چند قدمی پارک آبی سدار پوینت و سدار پوینت شورز واقع شده است.

این پارک که در سال 1870 افتتاح شد، به عنوان دومین شهربازی قدیمی در ایالات متحده پس از لیک کامپونس در نظر گرفته می شود. سدار پوینت متعلق به نمایشگاه Cedar Fair است و گل سرسبد مجموعه پارک های تفریحی است. جدیدترین ترن هوایی Cedar Point، Steel Vengeance، در 5 می 2018 به روی عموم باز شد. Cedar Point اولین ترن هوایی خود را به نام Switchback Railway در سال 1892 ساخت. در دهه 1890، افراد بیشتری به Cedar Point سفر کردند.

پارک تفریحی سدار پوینت در اوهایو

دومین چرخ فلک در پارک دربی مسابقه ای Cedar Downs است که به عنوان دربی مسابقه ای بزرگ آمریکایی نیز شناخته می شود. در ابتدا در پارک ساحلی اقلید در سال 1921 افتتاح شد و برای فصل 1967 به Cedar Point منتقل شد. این تنها یکی از دو چرخ و فلک مسابقه ای است که هنوز در ایالات متحده فعال است، و در 8 نوامبر 1990 به NRHP اضافه شد. سومین چرخ فلک، چرخ فلک پادشاهی Kiddy است که در کیدی پادشاهی قرار دارد. دنتزل 1924 شناخته می شود و در سال 1968 در Cedar Point افتتاح شد. Cedar Point جایزه بلیت طلایی را از Amusement Today برای "بهترین شهربازی در جهان" به مدت 16 سال متوالی از سال 1997 تا 2013 دریافت کرد.

دارای 600 اتاق مهمان و یک کافه با ظرفیت 400 مهمان بود. منطقه جدیدی از پارک به نام "دایره تفریحی" در سال 1906 طراحی شد تا اسکله را به ساحل متصل کند. این سالن در جنوب شرقی کولیزئوم قرار داشت، سالن بزرگی که در همان سال ساخته شد و دارای یک سالن بزرگ رقص و جاذبه های دیگر بود. ترن هوایی Dip the Dips Scenic Railway در سال 1908 افتتاح شد، اما به زودی تحت الشعاع سواری Leap the Dips بزرگتر قرار گرفت که در سال 1912 افتتاح شد.

پارک تفریحی سدار پوینت در اوهایو

در چند دهه گذشته، سدار پوینت چندین رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرده است. به ویژه، این شهربازی به خاطر ترن هوایی هایش معروف شده است. در سال 1978، سدار پوینت جمینی را افتتاح کرد که رکورد بلندترین، سریع‌ترین و شیب‌دارترین ترن هوایی جهان در آن زمان را به نام خود ثبت کرد. رکورد جمینی در سال 1989 توسط یک زیر لیوانی دیگر به نام Magnum XL-200 پیشی گرفت. دو سال بعد، Cedar Point یک زیر لیوانی چوبی به نام Mean Streak را افتتاح کرد که بلندترین و سریع ترین در نوع خود در جهان بود.

این ساختمان به دلیل معماری غیرمعمولش شناخته شد و هنوز در پارک پابرجاست. اولین سواری تفریحی در Cedar Point، یک سورتمه سواری آبی متشکل از یک رمپ که سواران را به دریاچه ایری می برد، در سال 1890 افتتاح شد. اولین ترن هوایی، Switchback Railway، سال بعد افتتاح شد.

در نتیجه، سدار پوینت را در بقیه دوران رکود ادامه داد. سیب زمینی سرخ شده خانگی Momma Berardi به Cedar Point آمد، خانواده Momma Berardi نقش مهمی در صنعت غذا در Cedar Point ایفا کردند. سیب زمینی سرخ کرده مامان براردی از سال 1942 تا 1978 در آنجا فروخته می شد و برنده چهار جایزه انتخاب خواننده شد.

cedar point ohio

– و همچنین تنها با ترن هوایی در هر چهار طبقه بندی ارتفاع. Cedar Point همچنین جایزه بلیت طلایی "بهترین پارک تفریحی جهان" را از Amusement Today به مدت 16 سال متوالی از سال 1997 تا 2013 دریافت کرد. این پارک در 20 شهربازی برتر ایالات متحده با حدود 3.6 میلیون بازدید کننده در سال 2017 قرار دارد. این پارک همچنین دارای چندین ساختمان است که در فهرست ملی اماکن تاریخی ثبت شده است. Cedar Point یک پارک تفریحی 364 هکتاری است که در شبه جزیره دریاچه ایری در Sandusky، اوهایو، ایالات متحده واقع شده است.

بسیاری از ساختمان ها و سازه های شبه جزیره متعلق به اواخر دهه 1800 یا اوایل دهه 1900 هستند. این یک فانوس دریایی بازسازی شده است که در سال 1862 ساخته شد و در 19 ژوئیه 1984 به فهرست ملی اماکن تاریخی اضافه شد. Coliseum در سال 1906 با Midway تازه توسعه یافته ساخته شد. این یک سالن رقص دارد که به دلیل برگزاری چندین رقص که به سدار پوینت از The Depression کمک کرد، معروف است. ساختمان دیگری که در فهرست NRHP قرار دارد، ساختمان گارد ساحلی ایالات متحده است که در امتداد جاده پیرامونی قرار دارد که در اطراف شبه جزیره امتداد دارد.

او برای سوار شدن از Sandusky به Cedar Point با قایق خود، Young Reindeer، از هر نفر 25 سنت دریافت کرد. وقت آن است که با یکی از جاذبه های سیدر پوینت خداحافظی کنید. آنچه در داخل پارک اتفاق می افتد را در ورودی وبلاگ امروز ببینید.

پارک تفریحی سدار پوینت در اوهایو

موش وحشی، که هجدهمین ترن هوایی سدار پوینت خواهد بود، قرار است اولین بار زمانی که پارک سال آینده در روز شنبه، 6 می، افتتاح شود، انجام شود. ترن هوایی Wild Mouse دارای اتومبیل های چرخان در طول مسیر نارنجی رنگ 1312 فوتی خواهد بود. صنعت مسابقات ورزشی جوانان در حال رونق است و حتی واژگان خاص خود را دارد، از جمله اصطلاح "تورنمنت" که در آن مسابقات دانشجویان ورزشکار به تعطیلات کامل خانوادگی گسترش می یابد. هر دوی این امکانات در چند مایلی Cedar Point و هتل های متعدد آن قرار دارند. پارک‌های آبی برنده جوایز از جمله Schlitterbahn - جدید در مجموعه نمایشگاه Cedar Fair - جذاب‌ترین مکان‌ها را در مناطق خود برای سر خوردن، آب پاشیدن، خنک کردن و غذا خوردن ارائه می‌دهند.

او به نظارت بر عملیات پارک ادامه داد، اما با بدتر شدن وضعیتش، در نهایت مجبور شد در خانه بماند. پرتره او در لابی هتل بریکرز به رنگ سیاه پوشیده شده بود. فصل کار عادی Cedar Point از اوایل ماه مه تا روز کارگر در سپتامبر ادامه دارد و پس از آن فقط در آخر هفته‌ها تا هالووین بازگشایی می‌شود و رویدادهایی مانند HalloWeekends در آن برگزار می‌شود.

در سال 1917، Dip the Dips با خاک یکسان شد و با قطار Leap Frog Scenic جایگزین شد. با مجموعه ای رو به رشد از وسایل سواری شامل سه ترن هوایی، Cedar Point به عنوان یک شهربازی شروع به رشد کرد. او شبه جزیره را در درجه اول به عنوان یک استراحتگاه حمام کامل با نمایش، نمایشگاه، تصاویر متحرک و سایر اشکال سرگرمی به بازار عرضه کرد، اما تاکیدی بر سواری های پارک نداشت. در سال 1878 جیمز وست گروهی از حمام ها را در نزدیکی ساحل افتتاح کرد. اگرچه سرویس قایق بخار وجود نداشت، قایق های خصوصی اغلب پهلو می گرفتند و قایق های بادبانی فقط در ساحل لنگر می انداختند. در سال 1880 یک روزنامه محلی مشاهده کرد که محبوبیت ساحل در حال افزایش است و پیک نیک در محوطه به یک سرگرمی محبوب تبدیل شده است.

درباره دولت قلمرو جزایر ویرجین

به طور مشابه، چند فروشگاه هدیه وجود دارد، اما اغلب بارهای ساحلی و مکان‌هایی برای گذراندن روز در یک بانوج، و تماشای بهشت ​​وجود دارد. ویرجین گوردا یک سوپرمارکت در اسکله و فروشگاه های هدیه در استراحتگاه ها دارد. علاوه بر این، در نزدیکی اسکله کشتی کروز، شعبه ای از جواهرات فروشی زمرد کلمبیا و روبروی آن، بازار کرافت قرار دارد که با وجود نامش، بیشتر تی شرت و جواهرات، لباس و سایر کالاها به فروش می رسد.

آراواک ها بعداً توسط قبیله تهاجمی کارائیب از جزایر آنتیل کوچک آواره شدند. این وب سایت به طور مداوم با ویژگی ها، محتوا، خدمات و اطلاعات جدید به روز می شود. جزایر کوئیز بریتانیکا و مجمع الجزایر جزایر مالدیو از چه چیزی ساخته شده اند؟ بزرگترین مجمع الجزایر جهان چیست؟ حقایق مربوط به جزایر در سراسر جهان را مرتب کنید. ویراستاران ما آنچه را که ارسال کرده‌اید بررسی می‌کنند و تعیین می‌کنند که آیا مقاله را اصلاح کنید یا خیر. در حالی که این بحران جهانی بهداشت به تکامل خود ادامه می‌دهد، نگاه به همه‌گیری‌های گذشته برای درک بهتر نحوه واکنش امروز می‌تواند مفید باشد. بریتانیکا منبع نهایی دانش آموزی برای موضوعات کلیدی مدرسه مانند تاریخ، دولت، ادبیات و موارد دیگر است.

یک شگفتی زمین شناسی متشکل از تخته سنگ های گرانیتی الهام بخش، که استخرهای دریایی را در لبه ساحل تشکیل می دهند. در انگلستان، بازار عمده ای برای شکر از قلمرو، قانون عوارض شکر 1846 نیز اثر کاهشی قابل توجهی بر قیمت نیشکر کارائیب ایجاد کرد. بر اساس دستور قانون اساسی جزایر ویرجین، در سال 2007، نام رسمی این قلمرو به سادگی "جزایر ویرجین" است. بیش از 90 درصد از جمعیتی که در سرشماری سال 2010 وابستگی مذهبی خود را نشان دادند مسیحی بودند و بزرگترین فرقه های مسیحی متدیست (18.1٪)، انگلیکان (9.8٪)، کلیسای خدا (10.6٪) و کاتولیک رومی (9.1٪) بودند. قانون اساسی جزایر ویرجین بریتانیا با اعتقاد ملی اعلام شده به خدا آغاز می شود.

british virgin islands

سایر استراحتگاه‌های سطح بالا در ویرجین گوردا قرار دارند، اما ویلاها و هتل‌های کوچک‌تری نیز در آنجا وجود دارد. Jost Van Dyke گزینه‌های آرامی را ارائه می‌دهد و Anegada بسته‌های ماجراجویی برای مسافران فعال دارد. یک وعده خرچنگ به ناچار غذاهای دریایی تازه صید شده غذای انتخابی برای اکثر مردم است. خرچنگ و ماهی های مختلف از بسیاری از رستوران های BVI در دسترس هستند. انتخاب ها در سراسر جزایر از گزینه های غذاخوری بسیار پیشرفته گرفته تا کافه های کنار ساحل متفاوت است. غذاهای محلی شامل روتیس و کاری با الهام از غذاهای گویانا و ترینیداد تا تأثیرات ایتالیایی، فرانسوی و آسیایی است.

جشنواره کوپر جزیره ساحل باشگاه رام

این کشتی‌ها چیزی هستند که مردم جزایر ویرجین بریتانیا را با مردم جزایر ویرجین ایالات متحده پیوند می‌دهند. بیشتر کشتی‌ها شهر شارلوت آمالی، سنت توماس را به جاده تاون یا انتهای غربی تورتولا متصل می‌کنند. مقررات گذرنامه و ویزا در بنادر اعمال می شود، به ویژه برای قایق هایی که بین قلمروهای ایالات متحده و بریتانیا حرکت می کنند. اپراتورهای کشتی فقط می توانند شهروندان آمریکایی را که دارای گذرنامه هستند، ببرند، در غیر این صورت با جریمه 3000 دلاری روبرو می شوند.

اگر مقدار زیادی خرید می کنید یا به دنبال رم های مخصوص هستید، تیکو یک فروشگاه عالی است. تورتولا یک مرکز ایده آل است که مسافران کروز می توانند از آنجا سفرهای یک روزه به جاذبه های باورنکردنی و فرصت های گشت و گذار به یکی از جزایر متعدد مجاور را تجربه کنند. از سفرهای غواصی گرفته تا خرید و حمام‌ها، یا صرف جرعه نوشیدن داروی مسکن معروف BVI در Pusser's یا بار ساحلی دیگر، به راحتی می‌توانید از جزیره‌ای به جزیره دیگر در BVI پرش کنید. از طریق سنت توماس برای بازدیدکنندگان از آمریکای شمالی، سفر هوایی به سنت توماس و سپس اتصال با کشتی معمولاً ارزان‌ترین راه برای سفر به BVI از آمریکای شمالی است. با این حال، برخی از پروازهای ورودی برای گرفتن کشتی به تورتولا خیلی دیر می رسند، بنابراین ممکن است نیاز به یک شب اقامت در شارلوت آمالی باشد. جزایر ویرجین بریتانیا یک قلمرو خودگردان برون دریای بریتانیا در دریای کارائیب در شمال شرقی جزایر ویرجین ایالات متحده است.

بوریس جانسون، وزیر خارجه بریتانیا، در بازدید از تورتولا در 13 سپتامبر 2017، گفت که عکس‌های هیروشیما پس از اصابت بمب اتمی به یاد او افتاد. هلندی ها در سال 1648 یک سکونتگاه دائمی در جزیره تورتولا ایجاد کردند و اغلب با اسپانیایی هایی که در نزدیکی پورتوریکو مستقر بودند درگیر شدند. در سال 1672، انگلیسی ها تورتولا را از هلندی ها تسخیر کردند و در سال 1680، آنگادا و ویرجین گوردا را به انگلیسی ضمیمه کردند. در همین حال، طی دوره 1672-1733، دانمارکی ها کنترل جزایر مجاور سنت توماس، سنت جان و سنت کروکس را به دست آوردند. آراواک‌ها تا قرن پانزدهم در این جزایر ساکن بودند تا اینکه توسط کارائیب‌های تهاجمی‌تر، قبیله‌ای از جزایر آنتیل کوچک، آواره شدند.

کشاورزی ستون فقرات اقتصاد بود تا اینکه گردشگری در دهه 1970 جایگزین آن شد. مزارع معمولاً زمین های کوچکی هستند که توسط مالکانی کار می کنند که بسیاری از آنها به صورت نیمه وقت به ماهیگیری نیز مشغول هستند. محصولات اصلی عبارتند از: موز، نیشکر، مرکبات، نارگیل، انبه و گیاهان مختلف ریشه ای. برخی از میوه ها و سبزیجات همچنان صادر می شوند، اما بیشتر محصولات برای مصرف محلی کشت می شوند. ماهیگیری در آبهای ساحلی که به خوبی برخوردار هستند، یک صنعت رو به رشد است و ماهی تازه به صادرات قابل توجهی تبدیل شده است.

از دهه 1960، این جزایر از اقتصاد سنتی مبتنی بر کشاورزی خود به سمت گردشگری و خدمات مالی فاصله گرفتند و به یکی از ثروتمندترین مناطق در دریای کارائیب تبدیل شدند. قانون اساسی جزایر در سال های 1977، 2004 و 2007 اصلاح جنگل شد و به آنها خودمختاری محلی بیشتری داد. او این جزیره را در سن 28 سالگی، تنها 6 سال پس از راه اندازی گروه ویرجین خریداری کرد. سه سال و حدود 10 میلیون دلار طول کشید تا آن را به یک خلوتگاه جزیره خصوصی تبدیل کنیم.

رئیس دولت طبق قانون اساسی نخست وزیر است که در انتخابات عمومی به همراه سایر اعضای دولت حاکم و همچنین اعضای اپوزیسیون انتخاب می شود. در صفحه دولت جزایر ویرجین اطلاعات بیشتری در مورد حکومت قلمرو مشاهده کنید. سر ریچارد برانسون از تراس خانه بزرگ در جزیره نکر، بهشت ​​خصوصی 30 هکتاری او در جزایر ویرجین بریتانیا، به دریای فیروزه‌ای درخشان نگاه می‌کند. جام نکر، یک تورنمنت تنیس نمایشگاهی که در پایان فصل تنیس برگزار می‌شود، از سال 2012 هر ساله در این جزیره برگزار می‌شود.

رایج ترین اصطلاحات جستجو شده

جزایر ویرجین بریتانیا از حدود 60 جزیره گرمسیری کارائیب تشکیل شده است که از بزرگترین آنها، تورتولا، با 20 کیلومتر طول و 5 کیلومتر عرض، تا جزایر کوچک خالی از سکنه، در مجموع حدود 150 کیلومتر مربع وسعت دارند. آنها در مجمع الجزایر ویرجین، چند مایلی شرق جزایر ویرجین ایالات متحده، و حدود 95 کیلومتری از سرزمین اصلی پورتوریکا واقع شده اند. اقیانوس اطلس شمالی در شرق جزایر و دریای کارائیب در غرب قرار دارد. بیشتر جزایر منشا آتشفشانی دارند و دارای زمین های تپه ای و ناهموار هستند. بلندترین نقطه کوه سیج در تورتولا با ارتفاع 521 متر است. آنگادا از نظر زمین شناسی از بقیه گروه متمایز است، زیرا جزیره ای مسطح است که از سنگ آهک و مرجان تشکیل شده است.

british virgin islands

گردشگران به سواحل ماسه‌های سفید متعدد مراجعه می‌کنند، از حمام‌های ویرجین گوردا دیدن می‌کنند، صخره‌های مرجانی نزدیک آنگادا را غواصی می‌کنند، یا بارهای معروف Jost Van Dyke را تجربه می‌کنند. BVI به عنوان یکی از بزرگترین مقاصد قایقرانی در جهان شناخته می شود و قایق های بادبانی چارتر راهی بسیار محبوب برای بازدید از جزایر کم دسترسی هستند. BVI که در سال 1972 تأسیس شد، میزبان فستیوال رگاتای بهاری و قایقرانی BVI است. فقط ساکنین جزیره ویرجین مجاز به کار به عنوان راننده تاکسی هستند. در ژوئن 2018، دکتر D Orlando Smith، نخست‌وزیر BVI، پیشنهاد حزب دموکرات ملی خود را برای ارائه اقامت یا حتی شهروندی برای سرمایه‌گذاران ثروتمندی که به این منطقه پول می‌آورند، تشریح کرد.

جزایر ویرجین بریتانیا

برای ورود به BVI نیازی به مدرک بهبودی COVID-19 ندارید. شرایط ورود به BVI برای همه مسافران بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون COVID-19 یکسان است. برای ورود به جزایر ویرجین بریتانیا یا سفر از طریق جزایر ویرجین بریتانیا به یک پاسپورت معتبر نیاز دارید که مدت زمان پیشنهادی اقامت شما را پوشش می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد اسناد سفر به زیر مراجعه کنید. مقامات در جزایر ویرجین بریتانیا قوانین ورود را تعیین و اجرا می کنند. اگر مطمئن نیستید که شرایط ورود جزیره ویرجین بریتانیا چگونه برای شما اعمال می شود، با سفارت، کمیسیون عالی یا کنسولگری بریتانیا تماس بگیرید.

پایتخت، رود تاون، در تورتولا، بزرگترین جزیره است که حدود 20 کیلومتر طول و 5 کیلومتر عرض دارد. جمعیت این جزایر در سرشماری سال 2010 28054 نفر بود که از این تعداد 23491 نفر در تورتولا زندگی می کردند. اسناد سفر اضطراری بریتانیا توسط کمیسیون عالی بریتانیا در باربادوس پردازش می شود. ETD ها برای سفر از طریق ایالات متحده آمریکا بدون ویزای معتبر ایالات متحده معتبر نیستند. از آنجایی که BVI یک قلمرو خارج از کشور بریتانیا است، هیچ نمایندگی رسمی دیپلماتیک یا کنسولی بریتانیا وجود ندارد و مقامات محلی با تمام درخواست‌های کمک اضطراری رسیدگی می‌کنند.

بازدید شما از جزایر ویرجین بریتانیا کاملاً همان چیزی است که برای ساخت آن انتخاب می کنید و هر چیزی که می خواهید باشد. بنابراین اگر سؤالی در مورد احتمالات ارائه شده توسط BVI فرار دارید، ما آماده کمک به شما هستیم. ما در تمام اطلاعات ضروری محلی مانند هتل ها، رستوران ها، فعالیت ها و بسیاری موارد دیگر اطلاعات داخلی داریم. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید، و ما با کمال میل به هر سؤالی که ممکن است در مورد تدارکات گذراندن وقت در قطعه بکر خود از بهشت ​​داشته باشید پاسخ خواهیم داد. در 6 سپتامبر 2017، طوفان ایرما جزایر را درنوردید و خسارات زیادی به ویژه به تورتولا وارد کرد و چهار نفر را کشت. آژانس مدیریت اضطراری بلایای کارائیب وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

گروه‌های قارچی که به آنها «باند اسکرچ» نیز گفته می‌شود، از سازهایی از کالاباش، تخته لباسشویی، بونگو و یوکلل گرفته تا سازهای سنتی غربی مانند کیبورد، بانجو، گیتار، باس، مثلث و ساکسیفون استفاده می‌کنند. قارچ ها جدا از اینکه نوعی موسیقی رقص جشن هستند، اغلب حاوی تفسیرهای اجتماعی طنزآمیز و همچنین تاریخ شفاهی BVI هستند. به طور غیرمعمول، این قلمرو یکی از بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از غرق شدگی را در جهان دارد و بالاتر از سایر کشورهای پرخطر مانند چین و هند است. 20 درصد از مرگ و میر در جزایر ویرجین بریتانیا در طول سال 2012 به عنوان غرق شدگی ثبت شده است که همه آنها توریست بوده اند. با وجود این، محبوب‌ترین ساحل این قلمرو هنوز حضور غریق غریق ندارد.