کارهایی که باید انجام دهید، بلیط ها، تورها

میدان تایمز در میدتاون منهتن، شهر نیویورک، مرکز منطقه تئاتر برادوی و یک مرکز رسانه ای است. این تقاطع همچنین دارای یکی از بالاترین نرخ های حضور سالانه در بین جاذبه های گردشگری جهان است که حدود 50 میلیون نفر تخمین زده می شود. پارک آبی Sandcastle، Blackpool بزرگترین پارک آبی سرپوشیده بریتانیا است و با 18 سرسره و جاذبه به راحتی می توان فهمید که چرا پارک آبی Sandcastle به ... جزیره مرجانی بزرگترین جاذبه خانوادگی بلکپول با ورودی رایگان است. کاوش کنید و از یک روز پر جنب و جوش پر از غذای افسانه ای و مورد علاقه خانواده لذت ببرید...

attractions

اگر یک موزه در تمام دنیا وجود داشته باشد که حتما در زندگی خود باید آن را ببینید، آن موزه لوور است. حتی اگر از طرفداران موزه ها نیستید، این یکی ارزش سفر به پاریس برای دیدن را دارد. می‌توانید این منظره زیبا را از دور ببینید یا پیاده‌روی چند روزه به بالای کوه کلیمانجارو برای تماشای مناظر خارق‌العاده بر روی زمین و تماشای طلوع خورشید انجام دهید. یک سفر یک روزه آسان از لندن، استون هنج می تواند به راحتی در برنامه سفر بریتانیا شما کار کند. ممکن است وقتی از شکاف باریکی به طول 1.2 کیلومتر در تپه‌های ماسه‌سنگ راه می‌روید و وارد شهری پنهان می‌شوید، احساس ایندیانا جونز داشته باشید.

جاذبه های ساخت بشر

مرورگر خود را برای بازدید بهتر، سریعتر و ایمن تر از وب سایت Efteling به روز کنید. در کرانه مقابل رودخانه تیبر، محله قدیمی طبقه کارگر اسپانیا رم قرار دارد. سوار اسب و کالسکه شوید، دوستان خود را به شکار لاشخور دعوت کنید یا بهترین نقاط را برای یک عکس نمادین شکار کنید.

تعداد بازدیدکنندگان در حال حاضر به حداکثر در روز محدود شده است، بنابراین تجربه بسیار افزایش یافته است. بیشتر جاذبه ها از موقعیت مکانی آن، در ارتفاعات کوه های پوشیده از جنگل پرو ناشی می شود. در فلاتی مرتفع با کوه های سر به فلک کشیده سرسبز، صحنه سورئال است. سرسخت سازندگان اصلی برای ایجاد این مکان شگفت انگیز در جنگلی غیرقابل نفوذ، به خودی خود، چشمگیر است.

فقط بیش از یک ساعت از شهر تورنتو، دسترسی به آبشار نیاگارا آسان است و این شهر مکانی سرگرم کننده برای گذراندن یک یا دو شب است. از میان تمام جاذبه‌های شهر نیویورک، این یکی از جاذبه‌های دیدنی است که هر گردشگری باید ببیند. بهترین کاری که می توان در مجسمه آزادی انجام داد این است که تا تاج او سوار شوید و منظره شهر را تماشا کنید. دسترسی به مجسمه از طریق کشتی انجام می شود که یکی از نکات برجسته بازدید است. معروف ترین و بزرگترین سازه ای که هنوز از امپراتوری روم باقی مانده است، کولوسئوم نیز بزرگترین جاذبه رم امروزی است.

یک پارک اسکیت کاملاً جدید 220000 پوندی در قلب پارک استنلی افتتاح شده است که مملو از پله‌ها، تاقچه‌ها، ریل‌ها، حاشیه‌ها، لوله‌های یک چهارم و همچنین یک رمپ کوچک است. با مجموعه ای کامل از بازیگران درخشان، 10 نمایش، مجموعه های غنی، جلوه های ویژه و یک دراپ سواری هیجان انگیز، شما را به یک سفر منحصر به فرد 70 دقیقه ای پر از هیجان می بریم... از جادویی ترین جاذبه جدید بلکپول که در تفرجگاه بین اسکله شمالی و برج بلکپول واقع شده است، دیدن کنید. نکته قابل توجه در مورد باسیلیکای سنت جان لاتران این است که "سان جووانی در لاترانو" از نظر فنی جایگاه مهم ترین کلیسای رم ایتالیا را دارد. این یکی از چهار کلیسای پاپ و کلیسای جامع اسقف نشین رم است. این کلیسا با ظاهری باروک در طول قرن بارها تغییر کرده است، از جمله اضافه شدن نمای متمایز با مجسمه های الساندرو گالیله.

attractions

سایه های قرمز، زرد و نارنجی منطقه را رنگ می کند که تضاد زیبایی با آب آبی خلیج فارس دارد. رویایی برای علاقه مندان به زمین شناسی و طبیعت، این جزیره همچنین خانه آهو و سایر جانوران است. گفته می شود که سازندهای غار کتله خور که کمتر از یک قرن پیش کشف شد به دوره ژوراسیک بازمی گردد. این غار در خارج از زنجان قرار دارد و با وجود اینکه کمتر از غار علیصدر بازدید می شود، گمان می رود این دو به هم مرتبط باشند. چه سی و سه پل، چه خواجو یا یکی از 9 پل دیگر، یک قدم زدن عاشقانه در کنار معماری شگفت انگیز پل های اصفهان بر روی زاینده رود ضروری است. شعر فارسی که اغلب در این مکان‌ها خوانده می‌شود، در اتاق‌های طاق‌دار طنین‌انداز می‌شود و شبیه صد و یک شب شهرزاده خواهد بود.

هنگامی که سایت های مشابه در یزد را دیدید، بازدید از اینجا بینش بیشتری در مورد این دین می دهد. یک شاهکار مهندسی، سیستم هیدرولیک تاریخی شوشتر، یک سیستم آبیاری باستانی که قدمت آن به قرن پنجم قبل از میلاد باز می‌گردد، مطمئناً شما را شگفت‌زده خواهد کرد. قبل از کاوش در جزئیات مکانیسم و ​​گونه های پرندگان زیادی که در اینجا زندگی می کنند، از تپه پشت آن بالا بروید تا از منظره بالا شگفت زده شوید.

آبشار نیاگارا، کانادا

همچنین در I-Drive، می توانید هوش خود را با پیشی گرفتن از اتاق های فرار به ظاهر بی نظیر در The Escape Game OrlandoandEscapology آزمایش کنید. یا، بدون پریدن از هواپیما با اعطای صلاحیت توسط ofiFLY Orlando Indoor Skydiving، چتربازی کنید. در همان نزدیکی، پارک دزرلند به تنهایی مقصدی با جاذبه‌های مقرون به صرفه است که شامل پرتاب تبر Axecelsior، موزه اتومبیل اورلاندو و بسیاری دیگر می‌شود. برای تجربه سنتی توکیو، منطقه آساکوسا، محل معبد سنسوجی را امتحان کنید.

گراند کنیون، ایالات متحده آمریکا

امروزه این مکان که در نزدیکی مرکز شبه جزیره یوکاتان قرار دارد، یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری است. «Terme di Caracalla» ویرانه‌های حمام عظیم متعلق به قرن سوم پس از میلاد است. زمانی بزرگترین مجموعه حمام رم با ظرفیت 2500 بازدید کننده بود. متأسفانه زلزله و غارت مصالح ساختمانی آثار خود را به جا گذاشته است. با این حال، کاوش‌های باستان‌شناسی تصور خوبی از اینکه حمام‌های امپراتور کاراکالا در آن روزها چقدر عظیم بوده است، به دست می‌دهد.