20 بهترین پارک و زمین بازی در Dewsbury Near Me Attractions در غرب یورکشایر

آیا تا به حال به یک زمین بازی حسی رفته اید؟ یک مورد جدید وجود دارد که ماما عاشق آن در ناتینگ هیل است. بیش از 60000 سال فعالیت آتشفشانی، منظره زیبا و ناهموار بنای یادبود ملی ال مالپایس را شکل داده است. برای لذت بردن از مناظر رنگارنگ برگ‌ها، آبشارها و صخره‌های برون‌آمده، در رودخانه نیوبرارا استراحت کنید. سایت تاریخی ملی اندرسونویل به عنوان یادبودی برای تمام اسیران جنگی آمریکایی در طول تاریخ این کشور عمل می کند.

در داخل املاک Waverley Park واقع شده است، اگر در گذشته فوتبال اینجا را تماشا می کردید، احساس نوستالژیک خواهید داشت. با نیمکت باشگاه اجتماعی، تابلوهایی برای دروازه ها و هزینه پارکینگ با قیمت مناسب که در طراحی زمین بازی حک شده است، نشانه های زیادی به گذشته وجود دارد. این ممکن است سبک مورد علاقه ماما در زمین بازی باشد. زمین بازی حسی این فضای بازی تجدید شده به زیبایی برای درگیر کردن انواع بازی ها از طریق حواس طراحی شده است. قایقرانی در آبهای سفید در رپیدهای کلاس I-III، کایاک سواری، ماهیگیری و شناور کردن برخی از فعالیت هایی است که افراد ماجراجو در تعطیلات در آلاسکا از آن لذت می برند. برای آشنایی با بسیاری از پارک های دیگر ما در شهر، به JAXPARKS.com بروید.

park near me

شما واقعاً نمی توانید از فضای بازی که تقریباً همه چیز دارد عبور کنید. تقریباً مثل این است که ماما شروع به بو کشیدن همه این فضاهای بازی کوچک و مخفی درخشان، مملو از موارد فوق العاده می کند. منطقه حفاظت شده خیابان سمادا در ناتینگ مونترال هیل دارای یک زمین بازی کوچک فوق العاده با همه موارد مورد علاقه ماما است. بیشتر بازدیدکنندگان برای ماهیگیری و قایق سواری در سطح جهانی به آمیستاد می آیند، اما فعالیت های متنوع دیگری هم در پارک و هم در منطقه اطراف آن وجود دارد.

این پارک بزرگ بزرگ است و مناطق مختلف زیادی برای کاوش دارد. پر از درختان سایه دار بزرگ، بوته های رز، و زیباترین درخت کوچک پوشیده از ویستریا که ماما تا به حال دیده است. پارکی که قبلاً یک پارک فوق‌العاده بود، اکنون به پارکی باورنکردنی تبدیل شده است، با چیزی برای همه سنین برای لذت بردن. این ذخیره عالی نه یک - بلکه سه زمین بازی متفاوت دارد! بنابراین قطعا چیزی وجود دارد که بچه‌ها را در هر سنی سرگرم کند.

از زمین های تنیس، زمین های بازی، رمپ قایق و مسیرهای کوتاه و آسان لذت ببرید. این پارک همچنین ماهیگیری خوبی را در اسکله، در کنار جولینگتون کریک ارائه می دهد. این پارک ساحلی آتلانتیک تقریباً 2 مایل مسیرهای طبیعت گردی، اسکله ماهیگیری و تماشا، راه اندازی کانو/کایاک، مناطق پیک نیک، آلاچیق ها و مناطق کمپینگ بدوی دارد. حفاظت‌گاه مکانی عالی برای پارو سواری در آبراه درون ساحلی و عکس‌های عالی از غروب خورشید است.

در میان یک گودال شنی غول پیکر، تجهیزات بسیار جالبی برای همه سنین وجود دارد. دو هرم بزرگ کوهنوردی وجود دارد که توسط یک پل به هم می پیوندند. تاب، اسب های گهواره ای، دایره های چرخان، سرسره و تجهیزات شن بازی. این ذخیره‌گاه باشکوه که در یک خیابان حومه شهر واقع شده است، درختان پربرگ بزرگی دارد که سایه و فرصت‌های کوهنوردی را ارائه می‌کنند!

- باربیکیو، تعداد زیادی صندلی نیمکت و زمین بازی سرگرم کننده. اگر به دنبال کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن و روزهای خانوادگی در بولتون هستید - بلیط های جاذبه خود را در اینجا جستجو و رزرو کنید. اگر به دنبال کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن و روزهای خانوادگی در Dewsbury هستید - بلیط های جاذبه خود را در اینجا جستجو و رزرو کنید.

پارک‌های ما فعال، دوست‌دار خانواده هستند و منتظر میزبانی ماجراجویی سبز بعدی شما هستند! این پارک منطقه ای چندین مایل مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری را ارائه می دهد که به راحتی قابل دسترسی و مشخص شده است. پارکینگ رایگان، زمین های بازی، امکانات سرویس بهداشتی، آمفی تئاتر، و محوطه پیک نیک زیبا با منقل و مسیرهای پیاده روی بسیار زیاد است. این پارک حتی پارک سگ مخصوص به خود را برای دوستان پشمالو در هر اندازه دارد. جزیره تالبوت کوچک و جزیره تالبوت بزرگ ترکیبی منحصر به فرد از محیط ساحلی و جنگل های ساحلی منحصر به فرد در شمال شرقی فلوریدا را ارائه می دهند.

بنای یادبود و حفاظت ملی آنیاکچاک

مسیر سنگفرش 14.5 مایلی برای آشنایی با دوچرخه خود عالی است، اگر تازه وارد آن هستید. دوچرخه ها و افراد در هر اندازه و سنی می توانند از این مسیر سایه دار و آسان در بخش آرام شمال شرقی فلوریدا لذت ببرند. این پل یک مایلی طول و فقط برای عابر پیاده یکی از بهترین نقاط ماهیگیری جکسونویل است. ماهیگیران در اینجا می توانند انواع ماهی از جمله وایتینگ، جک، درام و تارپون را صید کنند. جواهری نادر از یک زمین بازی وجود دارد که قرار است در املاک Somerfield در کیزبورگ کشف شود. مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی ها - برخی از آنها را هرگز در هیچ جای دیگری نخواهید دید!

با درختان بلوط و بقایای بیشه های پرتقال پوشیده از خزه اسپانیایی در مناظر زیبای نفس گیر غوطه ور شوید. این منطقه سرشار از جنگ داخلی و تاریخ آفریقایی آمریکایی است. یک پارک ملی که به درخواست این قبیله ایجاد شده است، مردم Chickasaw میراث خود را با بازدیدکنندگان و دروازه‌ای به پارک به اشتراک می‌گذارند.

یادبود جنگ داخلی آفریقایی آمریکایی

این اردوگاه که در سال 1862 ساخته شد، یک اردوگاه نظامی مهم در طول جنگ داخلی بود که توسط نیروهای کنفدراسیون و اتحادیه اشغال شده بود. موقعیت آن در نزدیکی دهانه رودخانه سنت جانز امکان دسترسی آسان به مناطق داخلی ساحل شرقی فلوریدا را فراهم می کرد. امروزه این پارک مکانی ایده‌آل برای پیک‌نیک است که در آن بازتولید اردوگاه اجرا می‌شود. مامان فقط یک زمین بازی کاملاً حصارکشی شده را دوست دارد! این زمین بازی عالی برای توقف پس از گذراندن یک روز برای جذب تمام زیبایی هایی است که رد هیل ارائه می دهد.

تالاب ها، مرداب ها، حیات وحش منحصر به فرد، سواحل زیبا، مکان های تاریخی، و جزایر دریایی بکر، این منطقه را به یکی از مکان های دیدنی جکسونویل تبدیل کرده است. می‌توانید پیاده‌روی کنید، دوچرخه‌سواری کنید، شنا کنید، موج‌سواری کنید، ماهی‌گیری کنید، کایاک کنید، کمپ بزنید و فلوریدا قدیمی را در منطقه حفاظت‌شده تیموکوان کشف کنید. کپی تاریخی از قلعه که توسط استعمارگران فرانسوی در سال 1564 مستقر شد، با توپ، پرچم و مناظر خیره کننده رودخانه سنت جانز. در زمان به عقب برگردید و در مورد رقابت فرانسوی ها و اسپانیایی ها در این منطقه در طول قرن شانزدهم، در مرکز بازدیدکنندگان حفاظت شده تیموکوان واقع در پارک بیاموزید. مسیر 1.3 مایلی حلقه طبیعت را که در سایه بلوط‌های زنده قرار دارد، پیاده‌روی کنید.

نقاطی که حتما باید ببینید شامل ساحل بلک راک و بونیارد می شود. درختستان واقع در محله تاریخی آرلینگتون، یکی از بهترین مکان‌های مخفی در جکسونویل است. مسیرهای پیاده‌روی عالی، اکوسیستم‌های مختلف، حیات وحش محلی، رودخانه‌های طبیعی، و یک برکه زیبا پوشیده از نیلوفرها را ارائه می‌دهد. این درختستان حیوانات خانگی پسند است و برای پیاده روی خانوادگی ایده آل است. دارای 1.5 مایل ساحل عمومی با یکی از بهترین نقاط موج سواری در شهر است.

فضای بسیار زیاد با حداقل سه منطقه بازی مجزا و کمی برای همه سنین. این مکان آنقدر بزرگ است که سه زمین بازی مختلف برای کشف وجود دارد! پارک کالفیلد مکان مورد علاقه نانا برای قدم زدن در یک بعدازظهر آفتابی است و او همیشه خوشحال است که کمی خرچنگ داشته باشد تا آن را با آن به اشتراک بگذارد! این زمین بازی دارای شکلی به سبک قایق چوبی است که دارای HEAP برای راضی نگه داشتن کل خانواده است. یک پارک کاملاً حصارکشی شده با یکی از بزرگترین گودال های شنی که تا به حال دیده ایم. نه تنها پیچ و خم از کنده ها و سنگ های پله است و حفار مورد علاقه همه را دارد - بلکه آب هم وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.