درباره دولت قلمرو جزایر ویرجین

به طور مشابه، چند فروشگاه هدیه وجود دارد، اما اغلب بارهای ساحلی و مکان‌هایی برای گذراندن روز در یک بانوج، و تماشای بهشت ​​وجود دارد. ویرجین گوردا یک سوپرمارکت در اسکله و فروشگاه های هدیه در استراحتگاه ها دارد. علاوه بر این، در نزدیکی اسکله کشتی کروز، شعبه ای از جواهرات فروشی زمرد کلمبیا و روبروی آن، بازار کرافت قرار دارد که با وجود نامش، بیشتر تی شرت و جواهرات، لباس و سایر کالاها به فروش می رسد.

آراواک ها بعداً توسط قبیله تهاجمی کارائیب از جزایر آنتیل کوچک آواره شدند. این وب سایت به طور مداوم با ویژگی ها، محتوا، خدمات و اطلاعات جدید به روز می شود. جزایر کوئیز بریتانیکا و مجمع الجزایر جزایر مالدیو از چه چیزی ساخته شده اند؟ بزرگترین مجمع الجزایر جهان چیست؟ حقایق مربوط به جزایر در سراسر جهان را مرتب کنید. ویراستاران ما آنچه را که ارسال کرده‌اید بررسی می‌کنند و تعیین می‌کنند که آیا مقاله را اصلاح کنید یا خیر. در حالی که این بحران جهانی بهداشت به تکامل خود ادامه می‌دهد، نگاه به همه‌گیری‌های گذشته برای درک بهتر نحوه واکنش امروز می‌تواند مفید باشد. بریتانیکا منبع نهایی دانش آموزی برای موضوعات کلیدی مدرسه مانند تاریخ، دولت، ادبیات و موارد دیگر است.

یک شگفتی زمین شناسی متشکل از تخته سنگ های گرانیتی الهام بخش، که استخرهای دریایی را در لبه ساحل تشکیل می دهند. در انگلستان، بازار عمده ای برای شکر از قلمرو، قانون عوارض شکر 1846 نیز اثر کاهشی قابل توجهی بر قیمت نیشکر کارائیب ایجاد کرد. بر اساس دستور قانون اساسی جزایر ویرجین، در سال 2007، نام رسمی این قلمرو به سادگی "جزایر ویرجین" است. بیش از 90 درصد از جمعیتی که در سرشماری سال 2010 وابستگی مذهبی خود را نشان دادند مسیحی بودند و بزرگترین فرقه های مسیحی متدیست (18.1٪)، انگلیکان (9.8٪)، کلیسای خدا (10.6٪) و کاتولیک رومی (9.1٪) بودند. قانون اساسی جزایر ویرجین بریتانیا با اعتقاد ملی اعلام شده به خدا آغاز می شود.

british virgin islands

سایر استراحتگاه‌های سطح بالا در ویرجین گوردا قرار دارند، اما ویلاها و هتل‌های کوچک‌تری نیز در آنجا وجود دارد. Jost Van Dyke گزینه‌های آرامی را ارائه می‌دهد و Anegada بسته‌های ماجراجویی برای مسافران فعال دارد. یک وعده خرچنگ به ناچار غذاهای دریایی تازه صید شده غذای انتخابی برای اکثر مردم است. خرچنگ و ماهی های مختلف از بسیاری از رستوران های BVI در دسترس هستند. انتخاب ها در سراسر جزایر از گزینه های غذاخوری بسیار پیشرفته گرفته تا کافه های کنار ساحل متفاوت است. غذاهای محلی شامل روتیس و کاری با الهام از غذاهای گویانا و ترینیداد تا تأثیرات ایتالیایی، فرانسوی و آسیایی است.

جشنواره کوپر جزیره ساحل باشگاه رام

این کشتی‌ها چیزی هستند که مردم جزایر ویرجین بریتانیا را با مردم جزایر ویرجین ایالات متحده پیوند می‌دهند. بیشتر کشتی‌ها شهر شارلوت آمالی، سنت توماس را به جاده تاون یا انتهای غربی تورتولا متصل می‌کنند. مقررات گذرنامه و ویزا در بنادر اعمال می شود، به ویژه برای قایق هایی که بین قلمروهای ایالات متحده و بریتانیا حرکت می کنند. اپراتورهای کشتی فقط می توانند شهروندان آمریکایی را که دارای گذرنامه هستند، ببرند، در غیر این صورت با جریمه 3000 دلاری روبرو می شوند.

اگر مقدار زیادی خرید می کنید یا به دنبال رم های مخصوص هستید، تیکو یک فروشگاه عالی است. تورتولا یک مرکز ایده آل است که مسافران کروز می توانند از آنجا سفرهای یک روزه به جاذبه های باورنکردنی و فرصت های گشت و گذار به یکی از جزایر متعدد مجاور را تجربه کنند. از سفرهای غواصی گرفته تا خرید و حمام‌ها، یا صرف جرعه نوشیدن داروی مسکن معروف BVI در Pusser's یا بار ساحلی دیگر، به راحتی می‌توانید از جزیره‌ای به جزیره دیگر در BVI پرش کنید. از طریق سنت توماس برای بازدیدکنندگان از آمریکای شمالی، سفر هوایی به سنت توماس و سپس اتصال با کشتی معمولاً ارزان‌ترین راه برای سفر به BVI از آمریکای شمالی است. با این حال، برخی از پروازهای ورودی برای گرفتن کشتی به تورتولا خیلی دیر می رسند، بنابراین ممکن است نیاز به یک شب اقامت در شارلوت آمالی باشد. جزایر ویرجین بریتانیا یک قلمرو خودگردان برون دریای بریتانیا در دریای کارائیب در شمال شرقی جزایر ویرجین ایالات متحده است.

بوریس جانسون، وزیر خارجه بریتانیا، در بازدید از تورتولا در 13 سپتامبر 2017، گفت که عکس‌های هیروشیما پس از اصابت بمب اتمی به یاد او افتاد. هلندی ها در سال 1648 یک سکونتگاه دائمی در جزیره تورتولا ایجاد کردند و اغلب با اسپانیایی هایی که در نزدیکی پورتوریکو مستقر بودند درگیر شدند. در سال 1672، انگلیسی ها تورتولا را از هلندی ها تسخیر کردند و در سال 1680، آنگادا و ویرجین گوردا را به انگلیسی ضمیمه کردند. در همین حال، طی دوره 1672-1733، دانمارکی ها کنترل جزایر مجاور سنت توماس، سنت جان و سنت کروکس را به دست آوردند. آراواک‌ها تا قرن پانزدهم در این جزایر ساکن بودند تا اینکه توسط کارائیب‌های تهاجمی‌تر، قبیله‌ای از جزایر آنتیل کوچک، آواره شدند.

کشاورزی ستون فقرات اقتصاد بود تا اینکه گردشگری در دهه 1970 جایگزین آن شد. مزارع معمولاً زمین های کوچکی هستند که توسط مالکانی کار می کنند که بسیاری از آنها به صورت نیمه وقت به ماهیگیری نیز مشغول هستند. محصولات اصلی عبارتند از: موز، نیشکر، مرکبات، نارگیل، انبه و گیاهان مختلف ریشه ای. برخی از میوه ها و سبزیجات همچنان صادر می شوند، اما بیشتر محصولات برای مصرف محلی کشت می شوند. ماهیگیری در آبهای ساحلی که به خوبی برخوردار هستند، یک صنعت رو به رشد است و ماهی تازه به صادرات قابل توجهی تبدیل شده است.

از دهه 1960، این جزایر از اقتصاد سنتی مبتنی بر کشاورزی خود به سمت گردشگری و خدمات مالی فاصله گرفتند و به یکی از ثروتمندترین مناطق در دریای کارائیب تبدیل شدند. قانون اساسی جزایر در سال های 1977، 2004 و 2007 اصلاح جنگل شد و به آنها خودمختاری محلی بیشتری داد. او این جزیره را در سن 28 سالگی، تنها 6 سال پس از راه اندازی گروه ویرجین خریداری کرد. سه سال و حدود 10 میلیون دلار طول کشید تا آن را به یک خلوتگاه جزیره خصوصی تبدیل کنیم.

رئیس دولت طبق قانون اساسی نخست وزیر است که در انتخابات عمومی به همراه سایر اعضای دولت حاکم و همچنین اعضای اپوزیسیون انتخاب می شود. در صفحه دولت جزایر ویرجین اطلاعات بیشتری در مورد حکومت قلمرو مشاهده کنید. سر ریچارد برانسون از تراس خانه بزرگ در جزیره نکر، بهشت ​​خصوصی 30 هکتاری او در جزایر ویرجین بریتانیا، به دریای فیروزه‌ای درخشان نگاه می‌کند. جام نکر، یک تورنمنت تنیس نمایشگاهی که در پایان فصل تنیس برگزار می‌شود، از سال 2012 هر ساله در این جزیره برگزار می‌شود.

رایج ترین اصطلاحات جستجو شده

جزایر ویرجین بریتانیا از حدود 60 جزیره گرمسیری کارائیب تشکیل شده است که از بزرگترین آنها، تورتولا، با 20 کیلومتر طول و 5 کیلومتر عرض، تا جزایر کوچک خالی از سکنه، در مجموع حدود 150 کیلومتر مربع وسعت دارند. آنها در مجمع الجزایر ویرجین، چند مایلی شرق جزایر ویرجین ایالات متحده، و حدود 95 کیلومتری از سرزمین اصلی پورتوریکا واقع شده اند. اقیانوس اطلس شمالی در شرق جزایر و دریای کارائیب در غرب قرار دارد. بیشتر جزایر منشا آتشفشانی دارند و دارای زمین های تپه ای و ناهموار هستند. بلندترین نقطه کوه سیج در تورتولا با ارتفاع 521 متر است. آنگادا از نظر زمین شناسی از بقیه گروه متمایز است، زیرا جزیره ای مسطح است که از سنگ آهک و مرجان تشکیل شده است.

british virgin islands

گردشگران به سواحل ماسه‌های سفید متعدد مراجعه می‌کنند، از حمام‌های ویرجین گوردا دیدن می‌کنند، صخره‌های مرجانی نزدیک آنگادا را غواصی می‌کنند، یا بارهای معروف Jost Van Dyke را تجربه می‌کنند. BVI به عنوان یکی از بزرگترین مقاصد قایقرانی در جهان شناخته می شود و قایق های بادبانی چارتر راهی بسیار محبوب برای بازدید از جزایر کم دسترسی هستند. BVI که در سال 1972 تأسیس شد، میزبان فستیوال رگاتای بهاری و قایقرانی BVI است. فقط ساکنین جزیره ویرجین مجاز به کار به عنوان راننده تاکسی هستند. در ژوئن 2018، دکتر D Orlando Smith، نخست‌وزیر BVI، پیشنهاد حزب دموکرات ملی خود را برای ارائه اقامت یا حتی شهروندی برای سرمایه‌گذاران ثروتمندی که به این منطقه پول می‌آورند، تشریح کرد.

جزایر ویرجین بریتانیا

برای ورود به BVI نیازی به مدرک بهبودی COVID-19 ندارید. شرایط ورود به BVI برای همه مسافران بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون COVID-19 یکسان است. برای ورود به جزایر ویرجین بریتانیا یا سفر از طریق جزایر ویرجین بریتانیا به یک پاسپورت معتبر نیاز دارید که مدت زمان پیشنهادی اقامت شما را پوشش می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد اسناد سفر به زیر مراجعه کنید. مقامات در جزایر ویرجین بریتانیا قوانین ورود را تعیین و اجرا می کنند. اگر مطمئن نیستید که شرایط ورود جزیره ویرجین بریتانیا چگونه برای شما اعمال می شود، با سفارت، کمیسیون عالی یا کنسولگری بریتانیا تماس بگیرید.

پایتخت، رود تاون، در تورتولا، بزرگترین جزیره است که حدود 20 کیلومتر طول و 5 کیلومتر عرض دارد. جمعیت این جزایر در سرشماری سال 2010 28054 نفر بود که از این تعداد 23491 نفر در تورتولا زندگی می کردند. اسناد سفر اضطراری بریتانیا توسط کمیسیون عالی بریتانیا در باربادوس پردازش می شود. ETD ها برای سفر از طریق ایالات متحده آمریکا بدون ویزای معتبر ایالات متحده معتبر نیستند. از آنجایی که BVI یک قلمرو خارج از کشور بریتانیا است، هیچ نمایندگی رسمی دیپلماتیک یا کنسولی بریتانیا وجود ندارد و مقامات محلی با تمام درخواست‌های کمک اضطراری رسیدگی می‌کنند.

بازدید شما از جزایر ویرجین بریتانیا کاملاً همان چیزی است که برای ساخت آن انتخاب می کنید و هر چیزی که می خواهید باشد. بنابراین اگر سؤالی در مورد احتمالات ارائه شده توسط BVI فرار دارید، ما آماده کمک به شما هستیم. ما در تمام اطلاعات ضروری محلی مانند هتل ها، رستوران ها، فعالیت ها و بسیاری موارد دیگر اطلاعات داخلی داریم. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید، و ما با کمال میل به هر سؤالی که ممکن است در مورد تدارکات گذراندن وقت در قطعه بکر خود از بهشت ​​داشته باشید پاسخ خواهیم داد. در 6 سپتامبر 2017، طوفان ایرما جزایر را درنوردید و خسارات زیادی به ویژه به تورتولا وارد کرد و چهار نفر را کشت. آژانس مدیریت اضطراری بلایای کارائیب وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

گروه‌های قارچی که به آنها «باند اسکرچ» نیز گفته می‌شود، از سازهایی از کالاباش، تخته لباسشویی، بونگو و یوکلل گرفته تا سازهای سنتی غربی مانند کیبورد، بانجو، گیتار، باس، مثلث و ساکسیفون استفاده می‌کنند. قارچ ها جدا از اینکه نوعی موسیقی رقص جشن هستند، اغلب حاوی تفسیرهای اجتماعی طنزآمیز و همچنین تاریخ شفاهی BVI هستند. به طور غیرمعمول، این قلمرو یکی از بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از غرق شدگی را در جهان دارد و بالاتر از سایر کشورهای پرخطر مانند چین و هند است. 20 درصد از مرگ و میر در جزایر ویرجین بریتانیا در طول سال 2012 به عنوان غرق شدگی ثبت شده است که همه آنها توریست بوده اند. با وجود این، محبوب‌ترین ساحل این قلمرو هنوز حضور غریق غریق ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.