پارک تفریحی، پارک آبی

این پارک قرار بود در سال 2020 "فصل 150 سالگرد" خود را جشن بگیرد و یک جاذبه قایق سواری خانوادگی جدید به نام Snake River Expedition را معرفی کند. با این حال، هم جشن و هم امارات اولین سواری جدید به دلیل همه‌گیری COVID-19 تا سال 2021 به تعویق افتاد. پس از فصل 1938، کارگردانان طبقه دوم کولیزئوم را به سبک آرت دکو با مرحله ای جدید مدرنیزه کردند.

بهترین راه برای تجربه Cedar Point اقامت یک شبه در یکی از سه هتل، دو تفرجگاه یا محل کمپ ما است. مطمئناً یک مسکن مناسب برای خانواده خود پیدا خواهید کرد. موقعیت های تمام سال، نیمه وقت و فصلی در حال حاضر در دسترس هستند. از برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر، تیم پشتیبانی و مزایایی مانند دسترسی به پارک و تخفیف‌های ویژه لذت ببرید. چه میزبانی یک تورنمنت بزرگ و چه لیگ محلی، هر رویداد با دقت با کارکنان حرفه ای و با تجربه ما اجرا می شود.

cedar point ohio

ارتفاع آن 25 فوت (7.6 متر) بود و حداکثر سرعت آن 10 مایل در ساعت (16 کیلومتر در ساعت) بود. راه‌آهن سوئیچ‌بک به‌عنوان دو مسیر یکسان در کنار هم طراحی شده است – یکی برای سوار شدن به پایین و دیگری برای حمل قطار به بالا توسط خدمه سوار. در سال 1970، تئاتر Centennial که به افتخار صدمین سالگرد Cedar Point نامگذاری شد، ساخته شد.

از رژه سرزمین عجایب و نمایش های صحنه ای جشنواره زمستانی گرفته تا اجراهای سرگردان و برخورد با شخصیت ها، سرگرمی های زنده ما مطمئناً شما را در روحیه تعطیلات قرار می دهد. هنگامی که ارسال می کنید، برای خرید بلیط روز ایالت اوهایو، کارت پارکینگ، و بلیط Buckeye BBQ به فروشگاه آنلاین در وب سایت Cedar Point هدایت می شوید. از نزدیکترین اتاق ها به مزایای Cedar Point و Early Entry لذت ببرید. جامعه‌ای عجیب در کنار دریاچه از کلبه‌ها، کابین‌ها و مکان‌های RV در فاصله کوتاهی از «سدر پوینت» و «پارک آبی سدار پوینت شورز» واقع شده است. هتل کلاسیک سدار پوینت در ساحل بکر سدار پوینت، در چند قدمی پارک آبی سدار پوینت و سدار پوینت شورز واقع شده است.

این پارک که در سال 1870 افتتاح شد، به عنوان دومین شهربازی قدیمی در ایالات متحده پس از لیک کامپونس در نظر گرفته می شود. سدار پوینت متعلق به نمایشگاه Cedar Fair است و گل سرسبد مجموعه پارک های تفریحی است. جدیدترین ترن هوایی Cedar Point، Steel Vengeance، در 5 می 2018 به روی عموم باز شد. Cedar Point اولین ترن هوایی خود را به نام Switchback Railway در سال 1892 ساخت. در دهه 1890، افراد بیشتری به Cedar Point سفر کردند.

پارک تفریحی سدار پوینت در اوهایو

دومین چرخ فلک در پارک دربی مسابقه ای Cedar Downs است که به عنوان دربی مسابقه ای بزرگ آمریکایی نیز شناخته می شود. در ابتدا در پارک ساحلی اقلید در سال 1921 افتتاح شد و برای فصل 1967 به Cedar Point منتقل شد. این تنها یکی از دو چرخ و فلک مسابقه ای است که هنوز در ایالات متحده فعال است، و در 8 نوامبر 1990 به NRHP اضافه شد. سومین چرخ فلک، چرخ فلک پادشاهی Kiddy است که در کیدی پادشاهی قرار دارد. دنتزل 1924 شناخته می شود و در سال 1968 در Cedar Point افتتاح شد. Cedar Point جایزه بلیت طلایی را از Amusement Today برای "بهترین شهربازی در جهان" به مدت 16 سال متوالی از سال 1997 تا 2013 دریافت کرد.

دارای 600 اتاق مهمان و یک کافه با ظرفیت 400 مهمان بود. منطقه جدیدی از پارک به نام "دایره تفریحی" در سال 1906 طراحی شد تا اسکله را به ساحل متصل کند. این سالن در جنوب شرقی کولیزئوم قرار داشت، سالن بزرگی که در همان سال ساخته شد و دارای یک سالن بزرگ رقص و جاذبه های دیگر بود. ترن هوایی Dip the Dips Scenic Railway در سال 1908 افتتاح شد، اما به زودی تحت الشعاع سواری Leap the Dips بزرگتر قرار گرفت که در سال 1912 افتتاح شد.

پارک تفریحی سدار پوینت در اوهایو

در چند دهه گذشته، سدار پوینت چندین رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرده است. به ویژه، این شهربازی به خاطر ترن هوایی هایش معروف شده است. در سال 1978، سدار پوینت جمینی را افتتاح کرد که رکورد بلندترین، سریع‌ترین و شیب‌دارترین ترن هوایی جهان در آن زمان را به نام خود ثبت کرد. رکورد جمینی در سال 1989 توسط یک زیر لیوانی دیگر به نام Magnum XL-200 پیشی گرفت. دو سال بعد، Cedar Point یک زیر لیوانی چوبی به نام Mean Streak را افتتاح کرد که بلندترین و سریع ترین در نوع خود در جهان بود.

این ساختمان به دلیل معماری غیرمعمولش شناخته شد و هنوز در پارک پابرجاست. اولین سواری تفریحی در Cedar Point، یک سورتمه سواری آبی متشکل از یک رمپ که سواران را به دریاچه ایری می برد، در سال 1890 افتتاح شد. اولین ترن هوایی، Switchback Railway، سال بعد افتتاح شد.

در نتیجه، سدار پوینت را در بقیه دوران رکود ادامه داد. سیب زمینی سرخ شده خانگی Momma Berardi به Cedar Point آمد، خانواده Momma Berardi نقش مهمی در صنعت غذا در Cedar Point ایفا کردند. سیب زمینی سرخ کرده مامان براردی از سال 1942 تا 1978 در آنجا فروخته می شد و برنده چهار جایزه انتخاب خواننده شد.

cedar point ohio

– و همچنین تنها با ترن هوایی در هر چهار طبقه بندی ارتفاع. Cedar Point همچنین جایزه بلیت طلایی "بهترین پارک تفریحی جهان" را از Amusement Today به مدت 16 سال متوالی از سال 1997 تا 2013 دریافت کرد. این پارک در 20 شهربازی برتر ایالات متحده با حدود 3.6 میلیون بازدید کننده در سال 2017 قرار دارد. این پارک همچنین دارای چندین ساختمان است که در فهرست ملی اماکن تاریخی ثبت شده است. Cedar Point یک پارک تفریحی 364 هکتاری است که در شبه جزیره دریاچه ایری در Sandusky، اوهایو، ایالات متحده واقع شده است.

بسیاری از ساختمان ها و سازه های شبه جزیره متعلق به اواخر دهه 1800 یا اوایل دهه 1900 هستند. این یک فانوس دریایی بازسازی شده است که در سال 1862 ساخته شد و در 19 ژوئیه 1984 به فهرست ملی اماکن تاریخی اضافه شد. Coliseum در سال 1906 با Midway تازه توسعه یافته ساخته شد. این یک سالن رقص دارد که به دلیل برگزاری چندین رقص که به سدار پوینت از The Depression کمک کرد، معروف است. ساختمان دیگری که در فهرست NRHP قرار دارد، ساختمان گارد ساحلی ایالات متحده است که در امتداد جاده پیرامونی قرار دارد که در اطراف شبه جزیره امتداد دارد.

او برای سوار شدن از Sandusky به Cedar Point با قایق خود، Young Reindeer، از هر نفر 25 سنت دریافت کرد. وقت آن است که با یکی از جاذبه های سیدر پوینت خداحافظی کنید. آنچه در داخل پارک اتفاق می افتد را در ورودی وبلاگ امروز ببینید.

پارک تفریحی سدار پوینت در اوهایو

موش وحشی، که هجدهمین ترن هوایی سدار پوینت خواهد بود، قرار است اولین بار زمانی که پارک سال آینده در روز شنبه، 6 می، افتتاح شود، انجام شود. ترن هوایی Wild Mouse دارای اتومبیل های چرخان در طول مسیر نارنجی رنگ 1312 فوتی خواهد بود. صنعت مسابقات ورزشی جوانان در حال رونق است و حتی واژگان خاص خود را دارد، از جمله اصطلاح "تورنمنت" که در آن مسابقات دانشجویان ورزشکار به تعطیلات کامل خانوادگی گسترش می یابد. هر دوی این امکانات در چند مایلی Cedar Point و هتل های متعدد آن قرار دارند. پارک‌های آبی برنده جوایز از جمله Schlitterbahn - جدید در مجموعه نمایشگاه Cedar Fair - جذاب‌ترین مکان‌ها را در مناطق خود برای سر خوردن، آب پاشیدن، خنک کردن و غذا خوردن ارائه می‌دهند.

او به نظارت بر عملیات پارک ادامه داد، اما با بدتر شدن وضعیتش، در نهایت مجبور شد در خانه بماند. پرتره او در لابی هتل بریکرز به رنگ سیاه پوشیده شده بود. فصل کار عادی Cedar Point از اوایل ماه مه تا روز کارگر در سپتامبر ادامه دارد و پس از آن فقط در آخر هفته‌ها تا هالووین بازگشایی می‌شود و رویدادهایی مانند HalloWeekends در آن برگزار می‌شود.

در سال 1917، Dip the Dips با خاک یکسان شد و با قطار Leap Frog Scenic جایگزین شد. با مجموعه ای رو به رشد از وسایل سواری شامل سه ترن هوایی، Cedar Point به عنوان یک شهربازی شروع به رشد کرد. او شبه جزیره را در درجه اول به عنوان یک استراحتگاه حمام کامل با نمایش، نمایشگاه، تصاویر متحرک و سایر اشکال سرگرمی به بازار عرضه کرد، اما تاکیدی بر سواری های پارک نداشت. در سال 1878 جیمز وست گروهی از حمام ها را در نزدیکی ساحل افتتاح کرد. اگرچه سرویس قایق بخار وجود نداشت، قایق های خصوصی اغلب پهلو می گرفتند و قایق های بادبانی فقط در ساحل لنگر می انداختند. در سال 1880 یک روزنامه محلی مشاهده کرد که محبوبیت ساحل در حال افزایش است و پیک نیک در محوطه به یک سرگرمی محبوب تبدیل شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.