برج تاریخ لندن

بهترین مکان های دیدنی در مشهد با آدرس وبلاگ مسافرتی اسنپ تریپ ایران

اگر 18 کیلومتری جنوب غربی مشهد را رکاب بزنید، با طرقبه روبرو می شوید، شهری زیبا با آب و هوای زیبای یایلکی. رودخانه‌های بلند، درختان بلند، و باغ‌های میوه بزرگ، همه طرقبه را به مکانی عالی برای فرار از زندگی شلوغ شهر تبدیل کرده‌اند. پایان سفر به مشهد بدون بازدید از بزرگترین و قدیمی ترین پارک آن غیر ممکن است. از دست دادن زمان در پارک ملت به دلیل امکانات متعدد آن که شامل شهربازی، میادین ورزشی، کتابخانه یا استخر می‌شود، بسیار آسان است.

این شهر که در نیشاپور، کمی بیش از یک ساعت خارج از مشهد قرار دارد، مقبره عطار، شاعر صوفی پارسی را نیز در خود جای داده است. پارک علمی پروفسور بازیما یک مرکز آموزشی ایده آل برای علاقه مندان به علم است. به مریخ سفر کنید، یک ژیروسکوپ مطالعه کنید، به منظومه شمسی نگاه کنید و در آکادمی زیست شناسی در این پارک علمی خلاقانه شرکت کنید. امسال ما از پروژه سندروم داونز سویندون، نجات حیات وحش اوکس و فروز و پروژه باغ مدرسه سنت آگوستین حمایت کرده ایم.

روستایی خراسان مکان‌های بی‌نظیر زیادی برای کشف دارد که دسترسی به آنها اغلب با وسایل حمل‌ونقل عمومی دشوار است، اما ارزش تلاش برای استخدام یک تاکسی خصوصی را دارد. روستای زیبای کنگ، در فاصله یک ساعتی از مشهد، یکی از نمونه‌های جذاب آن است. پر از خانه‌های خشتی، که در امتداد دامنه‌های کوه‌ها روی هم چیده شده‌اند، در اینجا فرصتی شگفت‌انگیز برای کشف یکی از معدود جوامعی است که هنوز هم چنین شیوه زندگی سنتی اصیل را دنبال می‌کنند. رباعیات عمر خیام، منجم و شاعر قرن دوازدهم، شاید مشهورترین کالای صادراتی خراسان در سراسر جهان باشد. خیام که با ترجمه قرن نوزدهم ادوارد فیتزجرالد محبوبیت پیدا کرد، به دلیل تفکرات صمیمانه اش در مورد زندگی، مرگ و عشق محبوبیت دارد. مقبره کنونی یکی دیگر از سازه های منحصر به فرد مدرنیستی است که در سال 1963 ساخته شده است.

سفرهای ما هم برای مسافران انفرادی و هم برای دوستانی که می خواهند جهان را با هم کشف کنند مناسب است. در 40 کیلومتری مشهد، شهر کوچک طوس قرار دارد که مترادف با محل دفن شاعر ملی ایران، فردوسی است. نویسنده منظومه حماسی شاهنامه فردوسی در سال 1020 هجری قمری درگذشت و از آن زمان تا کنون بقایای او در طوس آرمیده است. شکل کنونی مقبره، یک سازه سنگی عظیم که از معماری هخامنشی تقلید می کند، در دهه 1960 ساخته شد و مرکز پارک اطراف است. در این پارک مجسمه هایی از چهره های مشهور ادبیات فارسی به نمایش گذاشته شده است. این شهربازی بزرگترین چرخ و فلک در خاورمیانه و هجدهمین چرخ و فلک بزرگ جهان را در خود جای داده است.

علاوه بر این، آب و هوا نباید مشکلی ایجاد کند - 245 جاذبه در داخل خانه هستند. پیدا کردن یک روز مناسب در شهرستان دورهام برای خانواده‌تان آسان است – به سادگی پیوندهای زیر را کاوش کنید یا از فیلترهای بالای صفحه برای برنامه‌ریزی ایتالیا ماجراجویی بعدی خود استفاده کنید. از قلعه‌ها گرفته تا باغ‌وحش‌ها تا روزهای بیرون رفتن با خانواده - بخش «جاذبه‌های نزدیک من» ما را برای طیف وسیعی از جاذبه‌های گردشگری خارق‌العاده و متنوع برای همه مناسبت‌ها مرور کنید.

کاوش، کشف و ذخیره کنید

اگر شما هر گونه راهنمایی یا ایده در روزهای خارج از خانه، لطفا به ما اطلاع دهید. ما اکنون رویدادهای دوستانه خانوادگی را در سراسر بریتانیا برای کودکان، کودکان و کودکان نوپا منتشر می کنیم. اخبار فلش - از 15 جاذبه برتر با کارهایی که در نزدیکی من می توان به صورت رایگان انجام داد، به علاوه ایده های بیشتری برای مکان های رایگان برای بردن بچه ها بازدید کنید. وقتی در برنامه رزرو می‌کنید، می‌توانید حتی تا 25 درصد در هتل‌های منتخب صرفه‌جویی کنید و در عین حال با هر رزرو امتیاز دوبرابر کسب کنید.

اگر 38 کیلومتری غرب مشهد را رکاب بزنید، با منطقه‌ای مواجه می‌شوید که مملو از رودخانه‌ها، دره‌ها و درختان بلند چنار، پنبه و سرخاب شرقی است که صدای جیر جیر پرندگان را طنین‌انداز می‌کند. مشهد به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری ایران، سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. بسیاری از آنها زائرانی هستند که می خواهند به زیارت حرم مطهر امام رضا بروند. اما حرم مطهر تنها دلیل محبوبیت مشهد نیست، زیرا این شهر دارای جاذبه ها و امکانات تفریحی متعدد دیگری است. ما همچنین دوست داریم از کودکانی که مشکلات حرکتی دارند بشنویم تا بتوانیم تجربیات آنها را در روزهای بیرون از خانه به اشتراک بگذاریم.

things to do near me

بخش فرش قطعات خیره کننده ای دارد، اما جذاب ترین مورد، قفسه قبلی (معروف به زریح) است که در سال 2001 جایگزین شد. دفتر کمک به زائران که در آن کارمندان دوستانه مطالبی را در مورد این موضوع به شما ارائه می دهند. مراقب نگهبانان پر گردگیر باشید که اگر به اندازه کافی متواضعانه لباس نپوشید، شما را مسواک می زنند. در طول سال 2021 تیم ما در Kids Days Out می‌خواهد راهنمای ما را حتی بهتر کند و ما دوست داریم نظرات شما را در مورد ایده‌هایتان بشنویم.

آیا می خواهید بدانید که با دوستداران طبیعت در خانواده خود چه کنید؟ در سمت وحش قدم بزنید و از لیست حیوانات ما برای باغ وحش ها، پارک های سافاری و پارک های حیات وحش دیدن کنید. یا به دنبال مکان های نزدیک در سامرست و بریستول با یک کرکس فرهنگی برای بازدید هستید؟ ما بهترین موزه‌های کودکان، مراکز اکتشافی و مکان‌های تاریخی را در بخش دیدنی‌ها انتخاب کرده‌ایم. یا به دنبال مکان های نزدیک برای بازدید در شهرستان دورهام با یک کرکس فرهنگی هستید؟ ما بهترین موزه‌های کودکان، مراکز اکتشافی و مکان‌های تاریخی را در بخش دیدنی‌ها انتخاب کرده‌ایم. هر چیزی که به آن علاقه دارید، روزهای بیرون می‌تواند الهام‌بخش، سرگرمی و تغییر مناظر و سرعت زندگی روزمره باشد. آن‌ها به ما کمک می‌کنند تا از زمان آزاد خود بهترین استفاده را ببریم و زندگی‌های جالبی را ایجاد کنیم که از آن لذت می‌بریم. چه به دنبال الهامات خلاقانه باشید، چه به دنبال سرگرم کردن کودکان هیجان‌انگیز هستید، یا به ایده‌هایی برای یک سفر یک روزه برای مناسبت خاص نیاز دارید، مسیر توریستی مکانی فوق‌العاده برای شروع است.

از آنجایی که شما اینجا هستید، مایلیم چشم انداز خود را برای آینده سفر به اشتراک بگذاریم – و جهتی که سفر فرهنگی در حال حرکت است

ما دوست داریم در مورد مکان هایی که فرزندان خود را در انگلستان، اسکاتلند یا ولز به آنها می برید بشنویم و همچنین دوست داریم عکس های شما را ببینیم. هر ماه یک بار بهترین عکس بچه های شما را در یک جاذبه نمایش می دهیم و برنده یک هدیه کوچک دریافت می کند. فقط یک عکس از سرگرمی فرزندان خود را در صفحه فیس بوک ما برای ما ارسال کنید. در Kids Days Out بیش از 1500 کار برای انجام دادن با خانواده و مکان هایی برای بازدید در سراسر انگلستان، اسکاتلند و ولز داریم. ما جاذبه‌هایی را برای روزهای آفتابی یا روزهای بارانی فهرست می‌کنیم، و همچنین مکان‌های زیادی را فهرست می‌کنیم که می‌توانید کودکان را به صورت رایگان در آنها ببرید.

کاوش کنید

زندگی در مورد تعادل است، و این مستلزم وقت گذاشتن برای فعالیت های اوقات فراغت و انجام کارهایی است که از آنها لذت می بریم، صرفاً برای لذت بردن از انجام آنها. بر اساس مکان جستجو کنید و فهرست ها را مرور کنید تا مکان های منحصر به فرد و جواهرات پنهان را کشف کنید. آیا به دسترسی به صندلی چرخدار نیاز دارید؟ آیا به دنبال کارهایی برای انجام در یک روز بارانی هستید؟ اگر به دنبال چیز خاصی هستید، می توانید جستجوی خود را با استفاده از فیلترها محدود کنید. ما انتخاب کاری را برای انجام سریع و آسان انجام داده ایم، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف بیرون رفتن و انجام آن کنید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از طبقه‌بندی مکان‌های ما برای اقامت در نزدیکی من، در سراسر بریتانیا اقامتگاه پیدا کنید.