شهر Eureka، CA خانه

از منطقه مرکز شهر در US 101 شروع می شود و در امتداد خیابان R به سمت شمال به سمت پل ساموآ و جامعه ساموآ پیش می رود. تعداد 10957 خانوار بود که از این تعداد 25.8 درصد دارای فرزندان زیر 18 سال با آنها زندگی می کردند، 34.8 درصد متاهل بودند که با هم زندگی می کردند، 14.0 درصد صاحب خانه زن بدون حضور شوهر و 46.3 درصد غیرخانواده بودند. 35.3 درصد از کل خانوارها را افراد تشکیل می دادند و 11.8 درصد فردی را به تنهایی زندگی می کردند که 65 سال یا بیشتر داشت. در این شهر، پراکندگی جمعیت در سنین زیر 18 سال 22.4 درصد، از 18 تا 24 سال 11.6 درصد، از 25 تا 44 سال 28.9 درصد، از 45 تا 64 سال 23.5 درصد و افراد 65 سال یا بیشتر 13.7 درصد بوده است.

eureka ca

پناهگاهی برای گونه‌های مختلف از جمله قورباغه مرمری، جغد خالدار شمالی، ماهی قزل آلا کوهو و بسیاری دیگر فراهم می‌کند. مسیر ساحل گمشده با ارائه مناظر خیره کننده ای که در آن زمین و آب در هم می آمیزند، یک مسیر تفریحی ملی و یکی از برترین مسیرهای کوله پشتی ساحلی کالیفرنیا است. باغ گیاه شناسی هومبولت مدیریت ساخت یک باغ گیاه شناسی درجه یک برای منطقه کالیفرنیای شمالی را بر عهده دارد. زمانی که در شهر هستید، در یکی از این هتل ها اقامت کنید تا اقامتی راحت با امکانات رفاهی فراوان و چشم اندازهای زیبا از ساحل داشته باشید.

دولت محلی

پس از اوایل دهه 1900، حمل و نقل محصولات با کامیون ها، قطارها و کشتی ها از Eureka، Humboldt Bay و سایر نقاط منطقه انجام شد، اما Eureka مرکز شلوغ تمام این فعالیت ها برای بیش از 120 سال باقی ماند. این عوامل و عوامل دیگر اورکا را به شهر مهمی در تاریخ اولیه ایالت کالیفرنیا تبدیل کردند. Eureka بزرگترین شهر ساحلی بین سانفرانسیسکو و پورتلند، اورگان و غربی ترین شهر با بیش از 25000 ساکن در 48 ایالت به هم پیوسته است.

eureka ca

این مرکز منطقه ای برای دولت، مراقبت های بهداشتی، تجارت و هنر در ساحل شمالی در شمال منطقه خلیج سانفرانسیسکو است. اورکا بزرگ، یکی از بنادر تجاری ماهیگیری بزرگ کالیفرنیا، محل بزرگترین بندر آبهای عمیق بین سانفرانسیسکو و خلیج کوس است که حدود 500 مایل است. منطقه‌ای تجاری شلوغ با ساختمان‌های پرآذین به‌سبک ویکتوریایی در نزدیکی اسکله قرار داشت که نشان‌دهنده رونق زیادی است که در این دوران تجربه شده است.

ما فقط چند قدم با مرکز شهر و عمارت معروف کارسون فاصله داریم. یک پایگاه داده جمع‌سپاری شده با ماشین حساب هزینه زندگی برای مقایسه قیمت‌ها در 9294 شهر در 197 کشور در سراسر جهان. هزینه زندگی به عنوان یک سبد مصرف کننده برای سبک زندگی متوسط ​​در کشورهای توسعه یافته محاسبه می شود و بنابراین ممکن است برای برخی از کشورهای کمتر توسعه یافته که حفظ چنین استاندارد زندگی گران است، بسیار بالا به نظر برسد. قیمت کالاها و خدمات در Eureka تا حدی توسط بازدیدکنندگان ما، درست مانند خودتان، جمع‌سپاری می‌شود. برای قدردانی و تجربه زیبایی جنگل‌های چوب قرمز خیره‌کننده کالیفرنیا، از ذخیره‌گاه جنگلی Headwaters دیدن کنید. بیشه‌های چوب سرخ هومبولت تنها جنگل‌های چوب قرمز قدیمی و دست‌نخورده در جهان هستند.

ساختمان مسافرخانه یورکا همزمان با افتتاح جاده جدید به سانفرانسیسکو بود. در نتیجه غرور مدنی بسیار زیاد در طول این دوره گسترش اوایل قرن بیستم، Eureka رسماً خود را "ملکه شهر غرب نهایی" نامید. صنعت گردشگری، مسکن برای حمایت از آن، و بازاریابی مرتبط متولد شده بود. موقعیت ساحلی اورکا در اقیانوس آرام در خلیج هومبولت، در مجاورت جنگل‌های چوب قرمز فراوان، دلیل سکونت این شهر بندری قرن نوزدهمی است. قبل از ورود مهاجران اروپایی-آمریکایی، از جمله کشاورزان، معدنچیان، ماهیگیران و چوب بران، این منطقه محل زندگی بومیان آمریکایی بود.

این منطقه مرتباً زلزله‌های بزرگی را تجربه می‌کند زیرا در انتهای جنوبی ناحیه فرورانش Cascadia و در نزدیکی گسل سن آندریاس قرار دارد، که در اطراف اتصال سه‌گانه مندوسینو قرار دارد. در 9 ژانویه 2010، زمین لرزه ای به بزرگی 6.5 ریشتر در 33 مایلی ساحل از اورکا رخ داد. پس از دو ثانیه، به یک "جهنده" خشن تبدیل شد و اشیا را به پرواز در آورد. تکان‌های عمدتاً عمودی از زمین منجر به شکستن شیشه‌های مغازه‌ها، واژگونی قفسه خانه‌ها و فروشگاه‌ها و آسیب به جزئیات معماری تعدادی از ساختمان‌های تاریخی شد. بیمارستان‌های محلی عمدتاً جراحات جزئی مربوطه را درمان کردند و برق در منطقه وسیعی قطع شد.

در نتیجه، Eureka دارای صدها نمونه از معماری و مناطق تاریخی قرن 19 و اوایل قرن 20 است. Amtrak خدمات اتوبوس Thruway را به Eureka در ایستگاه اتوبوس بدون کارمند خود ارائه می دهد. سرویس اتوبوس مسافران را از شمالی ترین ایستگاه قطار ساحلی در مارتینز، کالیفرنیا به هم متصل می کند و به سمت جنوب اورگان ادامه می یابد. جزئیات مرتبط سیزده ناحیه مجزا شناسایی شده است که معیارهای ثبت ملی اماکن تاریخی را دارند. از جمله آنها می توان به منطقه خیابان 2، منطقه خیابان 15 و منطقه خیابان O اشاره کرد. خیابان هیلزدیل، منطقه ای محبوب و به خوبی حفظ شده، شامل 17 ساختمان تاریخی است.

یورکا به دلیل قرار گرفتن در بین جنگل‌های بزرگ ساحلی و کنترل تأسیسات بندری اولیه، در اوج رشد سریع صنعت چوب قرار داشت. ده‌ها راه‌آهن باریک متحرک، محموله‌های قطار از کنده‌های چوبی و محصولات چوبی تمام‌شده را به خط راه‌آهن اصلی می‌آوردند که مستقیماً به اسکله یورکا و اسکله‌های منتظر می‌رسید. در دهه 1880، راه‌آهن‌ها سرانجام تولید صدها کارخانه را در سرتاسر منطقه به یورکا آورد، عمدتاً برای حمل و نقل از طریق بندر آن.

صنعت چوب

حداقل یک بار در طول زندگی خود، باید از جنگل‌های قرمز ساحلی باشکوه شهرستان هومبولت دیدن کنید، برای قدم زدن، کاوش و غوطه‌ور شدن در سکوت و عظمت جنگل‌ها بر خلاف سایرین در جهان. چه سلیقه شما به سمت رانندگی های منظره یا مسیرهای پیاده روی باشد، در Redwood National گزینه های زیادی خواهید یافت. منطقه اورکا بزرگ بزرگترین سکونتگاه شهری در ساحل اقیانوس آرام بین سانفرانسیسکو و پورتلند را تشکیل می دهد. جوامع کنار خلیج مانیل، ساموآ، و فیرهون، و کینگ سالمون و فیلدز لندینگ، و جوامع ذکر شده در بالا، به استثنای رودخانه الک و آب شیرین، بخشی از خوشه شهری اورکا هستند. یورکا بزرگترین شهر منطقه میکروپولیتن یورکا-آرکاتا-فورتونا است که برگرفته از اداره سرشماری ایالات متحده است که مترادف با شهرستان هومبولت است.

eureka ca

اولین اداره پست Eureka در سال 1853 افتتاح شد، درست زمانی که شهر شروع به حک کردن نقشه شبکه خود در لبه جنگلی کرد که در نهایت برای تغذیه ساختمان سانفرانسیسکو و نقاط فراتر از آن مصرف می شد. بسیاری از اولین مهاجرانی که به عنوان کاوشگر وارد شدند، چوب‌بر بودند و پتانسیل وسیع صنعت در خلیج به زودی محقق شد، به‌ویژه که بسیاری از معدن‌کاران امیدوار به دشواری و نادر بودن برخورد با آن غنی در معادن پی بردند. تا سال 1854، تنها پس از چهار سال از تأسیس، هفت کارخانه از 9 کارخانه‌ای که الوار ساحل را به الوار قابل فروش در خلیج هومبولت تبدیل می‌کردند، در داخل اورکا بودند. یک سال بعد، 140 کالسکه چوبی در داخل و خارج از خلیج هومبولت کار کردند و الوار را از آسیاب ها به شهرهای پررونق در امتداد سواحل اقیانوس آرام منتقل کردند. زمانی که منشور اورکا در سال 1856 اعطا شد، کارخانه های شلوغ داخل شهر ظرفیت تولید روزانه 220000 فوت تخته را داشتند. این سطح از تولید، که رشد قابل توجهی داشت و برای بیش از یک قرن ادامه داشت، Eureka را به عنوان "پایتخت چوب" کالیفرنیا تضمین کرد.

در سال 2010، نیروگاه تولید همزمان ظرفیت خود را از 130 مگاوات به 163 مگاوات افزایش داد. مسیر ایالتی 299 (که قبلاً مسیر 299 ایالات متحده بود) به مسیر 101 ایالات متحده در انتهای شمالی آرکاتا متصل می شود. مسیر 299 از آن نقطه آغاز می‌شود و به سمت شرق امتداد می‌یابد تا به عنوان شریان اصلی ترافیکی در شرق برای اورکا عمل کند. سرشماری ایالات متحده در سال 2010 گزارش داد که اورکا 27191 نفر جمعیت دارد. ترکیب نژادی اورکا 21565 (79.3%) سفیدپوست، 514 (1.9%) آفریقایی آمریکایی، 1011 (3.7%) بومی آمریکایی، 1153 (4.2%) آسیایی، 176 (0.6%) ساکن جزیره اقیانوس آرام، 1181 (4.3%) از نژادهای دیگر، و 1591 (5.9٪) از دو یا چند نژاد.

نواحی شرقی از جمله توسعه‌های منزوی در زمین گلف در میان یا در مجاورت جنگل‌های گسترده با رشد دوم اخیراً توسعه یافته‌اند. این خانه های جدید در نتیجه طرح جامعه اورکا در سال 1995 ساخته شده اند تا مردم محلی را به مراکز تفریحی نزدیک کند و تعامل اجتماعی را تشویق کند. سپس شهر جای خود را به تپه‌ها و کوه‌های ناهموار ساحلی می‌دهد که به سرعت از ارتفاع 2000 فوتی فراتر می‌رود. آبزی پروری صدف تجاری اقیانوس آرام در خلیج هومبولت به طور متوسط ​​7600000 پوند صدف از سال 1956 تا 1965 به طور متوسط ​​844444 پوند در سال تولید کرد. تکمیل راه‌آهن شمال غربی اقیانوس آرام در سال 1914 صنعت چوب محلی را جایگزینی برای کشتی‌ها برای حمل میلیون‌ها فوت چوب خود برای رسیدن به بازارهای سانفرانسیسکو و فراتر از آن فراهم کرد.

در خلیج هومبولت تأسیس شد

این فرودگاه دارای یک خط هوایی به نام United Airlines است و به سانفرانسیسکو و لس آنجلس متصل می شود. Murray Field و Eureka Municipal Airport فرودگاه های هوانوردی عمومی برای خدمات هوایی خصوصی و چارتر هستند. فرودگاه Kneeland، در ارتفاع 2737 فوتی، یک فرودگاه هوانوردی عمومی است که گزینه ای را برای خلبانان فراهم می کند که زمانی که لایه های دریایی رایج بر فرودگاه های نزدیک تر از سطح دریا تأثیر می گذارد، فرود بیایند. پراکندگی جمعیت 5431 نفر (20.0%) در سنین زیر 18 سال، 3102 نفر (11.4%) در سنین 18 تا 24 سال، 8021 نفر (29.5%) در سنین 25 تا 44 سال، 7422 نفر (27.3%) در سنین 45 تا 64 سال و 3215 نفر (11.8%) که 65 سال یا بیشتر سن داشتند.

Old Town Eureka، مرکز اصلی مرکز شهر این شهر شلوغ در قرن نوزدهم، بازسازی شده و به یک مرکز هنری پر جنب و جوش تبدیل شده است. منطقه شهر قدیمی توسط ثبت ملی اماکن تاریخی به عنوان منطقه تاریخی اعلام شده است. این منطقه از بیش از 150 ساختمان تشکیل شده است که در مجموع نمایانگر مرکز تجاری اصلی اورکا در قرن نوزدهم است. خلاقیت های دست ساز، از ظروف شیشه ای گرفته تا اجاق های هیزمی، و تنوع زیادی از هنرهای محلی ایجاد شده است.

این مرکز همچنین دارای یک اتاق چشایی است که کومبوچا، سیب، آبجو، و شراب محلی، به همراه پنیرهای محلی، گوشت، نان و موارد دیگر را ارائه می دهد. بزرگراه ردوود تا مرز اورگان با خط ساحلی کالیفرنیا امتداد دارد و دارای ذخایر متعدد و پارک های ایالتی در طول مسیر است. Old Town Eureka یک منطقه تجاری به خوبی نگهداری شده است که قدمت آن به اواخر قرن 19 باز می گردد. برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های Eureka عبارتند از عمارت با بیشترین عکس‌ها، قدیمی‌ترین باغ‌وحش جهان، منطقه تاریخی شهر قدیمی و بسیاری موارد دیگر. موسسات آموزش عالی شامل کالج ردوودز و دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا، هامبولت در آرکاتا است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.