به اوشن سیتی، نیوجرسی، صفحه اصلی بزرگترین اقامتگاه خانوادگی آمریکا خوش آمدید

از سال 1951، این ساحل بیش از 40 بار بازسازی شده است که به طور بالقوه بیشترین تعداد ساحل در کشور است. این به دلیل فرسایش ناشی از طوفان است، و در یک نمونه شدید فرسایش، یک پروژه 5 میلیون دلاری بازسازی در سال 1982 تا حد زیادی در عرض دو ماه و نیم ناپدید شد. در طول دهه‌های 1960 و 1970، این شهر مالک لایروبی خود بود، اما پروژه‌های بازسازی را متوقف کرد، زیرا نتوانست مجوز لایروبی تالاب‌ها را دریافت کند. این پروژه و بودجه در قانون توسعه منابع آب در سال 1986 مجاز شد و جدیدترین تکمیل آن در دسامبر 2017 تکمیل شد. پس از طوفان سندی در سال 2012، سپاه ارتش بزرگترین بازسازی ساحل شهر را از سال 1993 به پایان رساند و 1800000 یارد مکعب اضافه کرد.

«ترنس کراولی جونیور، مدیر فروش داروسازی که اولین تلاش خود را در عرصه سیاست منتخب انجام می دهد، به اتفاق آرا توسط شورای شهر منصوب شد. پنجشنبه شب برای پر کردن جای خالی ایجاد شده توسط استعفای مایکل دولیگر، عضو سابق شورای بخش اول. با این انتصاب، کراولی به طور موقت تا انتخابات عمومی 2 نوامبر نماینده بخش اول در شمال شهر خواهد بود.

او تأیید کرد که قصد دارد در انتخابات شرکت کند. برنده انتخابات دوره منقضی نشده دولیگر را تا 30 ژوئن 2024 پر خواهد کرد." همچنین یک پارک آبی واقع در پیاده رو به نام OC Waterpark وجود دارد که در ماه های تابستان باز است. متوسط ​​درآمد یک خانوار در شهر 44158 دلار و متوسط ​​درآمد یک خانواده 61731 دلار بود. درآمد متوسط ​​مردان 42224 دلار در مقابل 31282 دلار برای زنان بود.

اوشن سیتی، خبرنگار تیم کلی را بر اثر سرطان از دست داد

شهردار دارای حق وتو بر احکام است، اما هر وتو را می توان با رأی دو سوم شورا لغو کرد. شورای شهر یک نهاد قانونگذاری است و از هفت عضو تشکیل شده است که از این میان چهار عضو نماینده بخش های فردی هستند و سه نفر به طور کلی انتخاب می شوند. هر یک از افراد شورا یک دوره چهار ساله متوالی را خدمت می کنند، با سه کرسی اصلی و کرسی شهردار برای انتخاب با هم، و پس از آن چهار کرسی بخش که دو سال بعد در مورد آنها رأی گیری می شود. در مجاورت ساحل، یک پیاده‌روی به طول 2.45 مایل (3.94 کیلومتر) قرار دارد که از خیابان 23 به سمت شمال تا خیابان جیمز می‌رود.

این جزیره همچنین به عنوان منطقه چرای گاو مورد استفاده قرار می گرفت و مردم سرزمین اصلی برای پیک نیک یا شکار قایق می شدند. در 10 سپتامبر 1879، چهار وزیر متدیست - ازرا بی لیک، جیمز لیک، اس. وسلی لیک و ویلیام بورل - جزیره را به عنوان مکان مناسبی برای ایجاد یک خلوتگاه مسیحی و نشست اردوگاهی به دستور اوشن گروو انتخاب کردند.

ocean city new jersey

نام این شهر هرگز حذف نشد و تنها برای به تصویر کشیدن یک شهر ساحلی عمومی عمل می کند زیرا این قسمت کلیشه های زیادی در مورد ساحل جرسی و فرهنگ آن دارد که بیشتر آنها منفی است. در زمان پخش این اپیزود باعث واکنش شدید بسیاری از اعضای جامعه شد و با استناد به اپیزودهایی که طبیعت بداخلاقی را در تضاد با تصویری که اوشن سیتی ادعا می کند که خانواده پسند است، مطرح کردند. Playland's Castaway Cove در خیابان دهم واقع شده است. دو ترن هوایی اصلی در آنجا کار می کردند که عبارتند از پایتون، یک ترن هوایی حلقه ای، و فلیتزر، یک ترن هوایی وحشی.

همچنین یک زمین والیبال، یک زمین شافل بورد، یک پیست هاکی، چهار زمین بیسبال، چهار زمین فوتبال، هشت زمین بسکتبال و 24 زمین تنیس وجود دارد. این وب سایت از یک سرویس امنیتی برای محافظت از خود در برابر حملات آنلاین استفاده می کند. اقدامی که به تازگی انجام دادید راه حل امنیتی را راه اندازی کرد.

هتل بیچ کلاب

این کار جایگزین زیربنای بتنی از سال 1928 با تکیه گاه های چوبی و کفپوش کاج شد و شامل برداشتن 12000 یارد مکعب شن و ماسه بود. در ابتدا به عنوان یک پروژه هفت ساله در نظر گرفته شده بود، کار دو سال زودتر مونترال از برنامه در مارس 2018 به پایان رسید. 14.4 درصد جمعیت زیر 18 سال، 6.4 درصد از 18 تا 24 سال، 16.7 درصد از 25 تا 44 سال، 32.9 درصد از 45 تا 64 سال و 29.7 درصد افراد 65 سال یا بیشتر سن داشته اند.

به پیاده‌روها، دوندگان و دوچرخه‌سوارانی بپیوندید که در ساعات اولیه صبح برای ورزش روزانه خود در هوای تازه اقیانوس به پیاده‌روی روی تخته می‌روند. اگر اهل صبح نیستید، می‌توانید تا نیمه‌های بعدازظهر تا شب خرید کنید. پیاده‌روی روی تخته دیگر فقط برای تابستان نیست... طیف گسترده‌ای از رویدادهای ویژه سالانه را تجربه کنید.

جلسات اردو تا تابستان بعد برگزار شد و تا امروز بدون وقفه ادامه دارد. شهر ما دارای فعالیت‌هایی است که متناسب با علایق همه مهمانان ما باشد، چه با خانواده خود در تابستان به آنجا بروید یا در پاییز میزبان یک جلسه کاری باشید. با بیش از یک میلیون بازدید کننده در فصل اوج ما، به راحتی می توان فهمید که چرا اوشن سیتی، نیوجرسی، مقصد تعطیلات انتخابی خانواده ها در سراسر کشور است. صبحانه و ناهار را از ساعت 7 صبح تا 2 بعد از ظهر هر روز سرو می کند.

در سال 2007 بحث و جدل در مورد استفاده پیشنهادی شهر از ipê، نوعی چوب، برای بازسازی قسمت‌هایی از پیاده‌روی روی عرشه به وجود آمد. فعالان محیط زیست نسبت به استفاده شهر از چوب اعتراض کردند، اما این طرح اجرا شد. در پاییز 2013، شهر یک پروژه 10 میلیون دلاری را برای بازسازی پیاده‌روی 85 ساله از خیابان‌های 5 تا 12 آغاز کرد.

ocean city new jersey

مینی گلف یکی از بزرگترین فعالیت های خانوادگی در تابستان است. بسیاری از امکانات شناخته شده مانند Castaway Cove، Gillian's Island و Congo Falls وجود دارد که همگی در Boardwalk قرار دارند. نکته جالب در مورد آبشار کنگو این است که 3 دوره مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و یکی زیرزمینی است! در یک روز/شب بارانی، این مکان عالی برای گلف در حالی است که خشک بمانید. Boardwalk - Boardwalk محبوب‌ترین جاذبه‌ای است که در آن کاری برای افراد در هر سنی وجود دارد. فعالیت ها شامل پارک های موضوعی، پارک آبی، خرید، مینی گلف، و انواع گزینه های غذاخوری است.

اوشن سیتی نیوجرسی

"همه ساکنان شهرستان کیپ می واجد شرایط حضور در دبیرستان فنی کانتی کیپ می هستند... دبیرستان فنی شهرستان کیپ می یک مدرسه دولتی است، بنابراین هیچ هزینه ای برای ساکنان شهرستان کیپ می وجود ندارد. " گزارش کارت گزارش دبیرستان اوشن سیتی 2016، وزارت آموزش نیوجرسی. "دبیرستان اوشن سیتی یک دبیرستان جامع است که به جوامع اوشن سیتی، شهر بالا، سی ایسل سیتی، شهر کوربین و لانگپورت خدمت می کند، با ثبت نام بیش از 1250 دانش آموز." سناتور آمریکایی کوری بوکر در نیوجرسی، PhillyVoice از مقابل رقیب جمهوری خواه ریک مهتا عبور می کند. "او اکنون صاحب خانه است و در جامعه بخش مرکزی نیوآرک زندگی می کند."

یک ترن هوایی بزرگ جدید در Castaway Cove، Storm، برنامه ریزی شده بود تا در تابستان 2013 به پایان برسد. دو ترن هوایی قدیمی حذف شدند و برای فصل تابستان 2016، سواری جدیدی به نام GaleForce ساخته شد که یک ترن هوایی هیجان انگیز است. پرتاب سه موتور خطی سنکرون با سرعت 64 مایل در ساعت (103 کیلومتر در ساعت) و 125 فوت فراتر از افت عمودی. GaleForce در 26 مه 2017 به روی عموم باز شد. سواری جدید Wild Waves یک ترن هوایی خانواده محور است که ارتفاع آن 50 فوت است و اطراف ترن هوایی GaleForce می پیچد.

علاوه بر این، یک خلاء در قانون به کلوپ های ناهار خوری خصوصی در مجاورت رستوران ها اجازه می دهد تا الکل را برای اعضا سرو کنند. پارکینگ در مرکز شهر و مناطق ساحلی اوشن سیتی توسط پارکومترهای خیابانی، پارکینگ‌های متر، پارکینگ‌های پرسنل، و پارکینگ‌های مجاز تنظیم می‌شود. پارکومترها و هزینه های پارکینگ بین اوایل ماه مه و اوایل اکتبر اعمال می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.