راهنمای تعطیلات میرتل بیچ، کارولینای جنوبی

سالن ها را با اجراهای زنده، تجربه خرید بوتیک و موارد دیگر تزئین کنید. از ماجراجویی‌های خانوادگی گرفته تا تفریحات سرگرم‌کننده، نورث میرتل در هر زمانی از سال شادی را به ارمغان می‌آورد. در امتداد گستره وسیع خط ساحلی گراند استرند، پارک ایالتی میرتل بیچ در میان جنگل‌های دریایی کنار اقیانوس واقع شده است. تقریباً در نیمه راه در امتداد مرز ایالت های خواهر، شارلوت بزرگترین شهر کارولینای شمالی است. برترین جاذبه‌های گردشگری شارلوت شامل طیف گسترده‌ای برای همه علاقه‌ها، از جمله تالار مشاهیر نسکار، مزرعه Rosedale، و موزه تاریخ شارلوت، و همچنین صحنه‌های فرهنگی پر جنب و جوش است.

پایانه راه‌آهن با نام مستعار «شهر جدید»، در تضاد با «شهر قدیمی» یا کانوی بود. مرکز شهر احیا شده خرید، غذاخوری و مهمان نوازی جنوبی را ارائه می دهد. بازار کشاورزان محلی جشنی از محصولات تازه، محصولات پخته شده خانگی و ... ساحل Surfside، معروف به The Family Beach، دارای انواع خانه های ساحلی در کنار اقیانوس سنگاپور است که برای گردهمایی های خانوادگی بزرگ و کوچک به همراه هتل ها و... این مسیر یک تور منحصر به فرد در صحنه هنری ساحل است که شما نمی خواهید آن را از دست بدهید! 14 جامعه منحصر به فرد را کاوش کنید و از مناطق نمادین مانند مرکز شهر تاریخی کانوی، شهر زیبای طلایی کوچک آینور و هنرهای تازه ساخته شده دیدن کنید.

راهنمای تعطیلات تعطیلات

رانندگان در کلاس های Late Model رقابت خواهند کرد (در مقابل مسابقات Greenville-Pickens Speedway) قهرمانی کارولینای جنوبی در سری همه آمریکایی NASCAR Whelen. امتیازات قهرمانان کارولینای جنوبی در برابر سایر قهرمانان ایالتی و استانی برای مسابقات قهرمانی قاره محاسبه می شود. برادوی در ساحل یک مجتمع خرید است که در 350 هکتار (1.4 کیلومتر مربع) در امتداد کنارگذر 17 ایالات متحده در اطراف دریاچه 23 هکتاری (9.3 هکتار) واقع شده است. دو مکان وجود دارد، یکی در نزدیکی Briarcliffe Acres و دیگری در نزدیکی Carolina Forest. میانگین تعداد جرایم در هر هزار نفر جمعیت 0.16 قتل، 1.43 تجاوز، 4.31 سرقت و 10.83 تجاوز است.

از آن زمان به بعد این فرودگاه فرودگاه بین المللی Myrtle Beach نام گرفت. در سال 1940، سرانجام بزرگراه کینگز آسفالت شد و اولین بزرگراه اصلی خود را به ساحل میرتل داد. این شهر کوچک جنوبی به‌خاطر چیزهای بیشتری از جمله جشنواره محبوب Aynor Harvest Hoe Down شناخته می‌شود.

در حدود آغاز قرن بیستم، فرانکلین باروز در نظر داشت که شهر جدید را به یک مقصد توریستی رقیب فلوریدا و سواحل شمال شرقی تبدیل کند. باروز در سال 1897 درگذشت، اما پسرانش توسعه راه آهن را تا ساحل تکمیل کردند و مسافرخانه Seaside را در سال 1901 افتتاح کردند. پس از پایان راه‌آهن، کارمندان شرکت چوب و راه‌آهن در تعطیلات آخر هفته رایگان خود با واگن‌های قطار به سمت ساحل می‌رفتند و اولین گردشگران گرند استرند بودند.

کانوی مرکز شهرستان هوری کانتی است و تمام جذابیت و زیبایی که از یک شهر قدیمی و جنوبی انتظار دارید را دارد. این دهکده ماهیگیری کوچک، واقع در شمالی ترین قسمت منطقه Myrtle Beach، مقصدی آرام و آرام را برای مسافران فراهم می کند. ساحل گاردن سیتی که مستقیماً در جنوب ساحل Surfside قرار دارد، از جنوب تا ورودی Murrells Inlet امتداد دارد و در خط شهرستان بین Horry قرار دارد.

south carolina myrtle beach

یک هفته از روزهای بازی دوگانه را در مسیرهای آزاد طراحی شده توسط معماران بزرگ گلف برنامه ریزی کنید و هرگز از همان زمین دیدن نکنید. از طرف دیگر، یک استراحتگاه گلف و اسپا را برای یک تجربه همه جانبه از اوقات فراغت و لوکس انتخاب کنید. استراحتگاه ساحلی جنوبی ما درست در نقطه ای شیرین، فقط یک خیابان روبه‌روی اقیانوس اطلس است. با یک پیاده‌روی سریع دو دقیقه‌ای می‌توانید انگشتان پا را در اقیانوس فرو کنید یا در استخر کلوپ ساحلی خصوصی ما خنک شوید.

به Myrtle Beach، کارولینای جنوبی خوش آمدید

قبلاً به عنوان مرکز خرید استعماری شناخته می شد و به عنوان مرکز خرید بریارکلیف ساخته شد. دعوای NAACP علیه شهر میرتل بیچ در سال 2006 بدون پرداخت خسارت توسط شهر حل و فصل شد، اما با توافق پلیس از قوانین کنترل ترافیک یکسانی در طول رالی های موتورسیکلت سیاه و سفید استفاده کرد. در ساحل میرتل، از جمله تمام سواحل، استفاده از تانگ در عموم مجاز نیست. فرودگاه بین المللی Myrtle Beach به شهر و مناطق اطراف آن خدمات رسانی می کند.

Myrtle Beach SkyWheel مهمانان را با 42 گوندولا شش نفره خود می برد. این سواری منظره وسیع و عکس‌های فراوانی را ارائه می‌کند و گوندولاها برای راحتی با آب و هوا کنترل می‌شوند. نه، متأسفانه شما نمی توانید حیوان خانگی خود را به استراحتگاه بیاورید.

south carolina myrtle beach

در طول دوره استعمار، خانواده Whither در این منطقه مستقر شدند و یک آبراه محلی برجسته، Wither's Swash، به افتخار آنها نامگذاری شده است. بیوه او نام جامعه جدید Myrtle Beach را برگرفته از درختچه های مومی-myrtle محلی نامید. با پرواز به فرودگاه بین المللی Myrtle Beach، تنها 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد. در ماه مارس برای ماراتن Myrtle Beach، ماه می برای Myrtle Beach Bike Week، ژوئن برای جشنواره موسیقی کانتری کارولینا یا در طول سال برای رویدادهای ویژه دیگر بازدید کنید. برای خرید، جاذبه‌ها و چشم‌اندازهای اقیانوس در امتداد پیاده‌روی ساحلی Myrtle قدم بزنید. با گوندولاهای محصور SkyWheel پرواز کنید و به هتل‌های کنار ساحل و رستوران Pier 14 بر روی آب خیره شوید.

هنرهای ساحلی Myrtle

پیاده‌روی شبانه در ساحل، چراغ‌های هتل‌ها را با صدای پس‌زمینه شکستن آب روی شن‌ها نشان می‌دهد. اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما جاذبه اصلی در ساحل Myrtle، ساحل زیبای ماسه‌ای سفید در امتداد ساحل شهر است که در مجموع 60 مایل امتداد دارد. بادبادک به پرواز درآورید، صدف‌ها را جستجو کنید، یک فریزبی پرتاب کنید، یا اجازه دهید بچه‌ها از آب لذت ببرند در حالی که والدین در نزدیکی تماشا می‌کنند. هتل ها، متل ها، استراحتگاه ها، رستوران ها، جاذبه ها و توسعه های خرده فروشی به وفور برای ارائه خدمات به بازدیدکنندگان وجود دارد. این منطقه که در امتداد بزرگراه تاریخی کینگز (مسیر 17 مدرن ایالات متحده) قرار دارد، زمانی محل زندگی مردم Waccamaw بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.