پروتکل ورود به یونان

دوچرخه سواران چهارچرخه طبق قوانین یونان به کلاه ایمنی تمام صورت (یا کلاه ایمنی غیر تمام صورت به همراه عینک ایمنی) نیاز دارند. اگر وسیله نقلیه اجاره می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم که پاسپورت خود را به عنوان نوعی امنیت تحویل ندهید. اگر اجازه می‌دهید گذرنامه‌تان کپی شود، آن را همیشه در معرض دید خود قرار دهید. حملات شخصی، از جمله تجاوز جنسی و تجاوز جنسی، در یونان نادر است. با این حال، تجاوز جنسی و تجاوز جنسی در برخی جزایر یونان بیشتر است. توصیه می کنیم در بارها یا کلوپ های شبانه نوشیدنی را از افراد غریبه نپذیرید یا نوشیدنی ها را بدون مراقبت رها کنید.

greece travel restrictions

اگر با اجازه اقامت یا ویزای طولانی مدت در یونان بمانید، این محدودیت 90 روزه بدون ویزا شما محاسبه نمی شود. پوشش مسئولیت شخصی (در صورت شکایت از شما برای ایجاد جراحت یا آسیب رساندن به اموال). در حالی که در تفرجگاه های توریستی مدارا بیشتری وجود دارد، دادگاه های یونان جریمه های سنگین یا مجازات های زندان را برای افرادی که در ملاء عام رفتار ناشایست نشان می دهند، اعمال می کنند.

بیمه سفر

شما باید هرگونه استثناء و به ویژه اینکه سیاست شما را برای فعالیت هایی که می خواهید انجام دهید تحت پوشش قرار دهد، بررسی کنید. یونان به طور مرتب در ماه‌های گرم‌تر آتش‌سوزی جنگل‌ها را تجربه می‌کند. در حالی که بیشتر این آتش سوزی ها مناطق مسکونی را تحت تأثیر قرار نمی دهند، باید به هشدارهای خطر توجه کنید و در صورت سفر در مناطق جنگلی در تابستان مراقب باشید.

greece travel restrictions

برای کمک به ما در بهبود GOV.UK، مایلیم درباره بازدید امروز شما بیشتر بدانیم. نگران نباشید ما برای شما هرزنامه ارسال نمی کنیم یا آدرس ایمیل شما را با کسی به اشتراک نمی گذاریم. برخی از داروهای تجویز شده و بدون نسخه موجود در بریتانیا، از جمله داروهای حاوی کدئین، در یونان مواد کنترل شده در نظر گرفته می شوند. در همه موارد نسخه پزشک لازم است که باید مشخصات شما، انواع دارو و وضعیت درمان شده را ذکر کند. هنگام ورود، گمرک یونان ممکن است در برخی موارد از شما بخواهد که از سازمان ملی داروهای یونان مجوز بگیرید - برای مثال اگر نیاز به حمل بیش از تعداد مجاز جعبه دارید.

کودکان و جوانان

از سطوح شیشه ای بزرگ مانند پنجره ها یا مبلمان و اشیایی که ممکن است به شما آسیب برسانند، دور نگه دارید. تماس با 999 از طریق تلفن همراه انگلستان در یونان به طور خودکار شما را به خدمات اورژانس یونان منتقل می کند. قوانینی در مورد بردن غذا و نوشیدنی به اتحادیه اروپا وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر به حمل غذا و نوشیدنی به اتحادیه اروپا مراجعه کنید. اگر مقیم یونان هستید، راهنمای زندگی در یونان ما را برای اطلاعات مهر پاسپورت بخوانید. مسافرانی که به یونان می‌رسند نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون کووید، آزمایش منفی کووید یا گواهی بهبودی از کووید ندارند.

{ greece travel restrictions |}

همچنین توصیه می کنیم از پیاده روی به تنهایی در مناطق دور در شب خودداری کنید. سرویس ریسک کسب و کار خارج از کشور، اطلاعات و توصیه هایی را برای شرکت های انگلیسی فعال در خارج از کشور در مورد نحوه مدیریت ریسک های سیاسی، اقتصادی و امنیت تجاری ارائه می دهد. اگر در خارج از کشور هستید و به کمک اضطراری دولت بریتانیا نیاز دارید، با نزدیکترین سفارت، کنسولگری یا کمیسیون عالی بریتانیا تماس بگیرید.

سازمان ملی دارو این درخواست ها را به صورت موردی بررسی می کند. توجه داشته باشید که فصل توریستی باعث افزایش حوادث سرقت پاسپورت، کیف پول، کیف دستی و غیره می شود - به ویژه در مناطق و رویدادهایی که جمعیت جمع می شوند. شما باید اشیای قیمتی را در هتل یا آپارتمان خود در امان نگه دارید. وضعیت سیاسی در یونان به طور معقولی پایدار است، اما ممکن است گاه به گاه ناآرامی های اجتماعی رخ دهد. اعتصاب‌ها و تظاهرات‌هایی که می‌تواند بر برنامه‌های سفر بازدیدکنندگان تأثیر بگذارد، یک اتفاق رایج در یونان است. بازدیدکنندگان یونان دیگر نیازی به پوشیدن ماسک در داخل یا خارج از منزل ندارند و برای ورود به مغازه ها، رستوران ها و جاذبه ها نیازی به ارائه مدرک واکسیناسیون ندارند.

{

اگر در حال عبور از یونان هستید

|}

اگر در نزدیکی محل اقامت شما آتش سوزی در جنگل وجود دارد، باید از گزارش های رسانه های محلی به روز باشید و توصیه های مقامات یونانی را دنبال کنید. برای اطلاعات و توصیه های رسمی در مورد آتش سوزی در جنگل های یونان به اینجا مراجعه کنید. در آتن، ما به بازدیدکنندگان توصیه می کنیم هنگام استفاده از اتوبوس یا مترو مراقب وسایل شخصی خود باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.