شهر استمفورد

سفر تفریح

شهر استمفورد

بیشتر افسران استمفورد قبل از گشت زنی در شهر در آکادمی آموزش پلیس کانکتیکات آموزش دیده بودند. به غیر از دفتر مرکزی پلیس، واقع در خیابان بدفورد 725، که در سال 2019 افتتاح شد، در مرکز شهر استمفورد، SPD همچنین ایستگاه‌های فرعی را در سمت غربی استمفورد در خیابان ویلسون و خیابان اصلی W. و در خیابان 1137 High Ridge و خیابان هوپ اداره می‌کند.

از آنجایی که هیچ مطالعه ای برای ارزیابی هزینه تحصیل در استمفورد انجام نشده است، تشخیص اینکه آیا استمفورد دارای یک سیستم آموزشی دولتی با بودجه مناسب است یا خیر دشوار است. آموزش عمومی یک مسئولیت ایالتی است و کانکتیکات از نظر سهم ایالتی از هزینه های آموزش عمومی در رده آخر قرار دارد. بنابراین بیشتر بودجه آموزشی باید از سوی دولت های محلی مانند استمفورد تامین شود. تحقیقات نشان داده است که این جمعیت ها برای برآورده کردن استانداردهای دانشگاهی دولتی به منابع اضافی نیاز دارند.

stamford ct

میل ریور پارک به یک پارک مرکزی کوچک در مرکز شهر استمفورد با رویدادهای مختلف در طول سال در یک پارک زیبا با منظره تبدیل شده است. دوستداران علم و طبیعت می توانند از موزه استمفورد لذت ببرند دفتر مرکزی شرکت Fortune 100 Charter Communications از سال 2012 در استمفورد مستقر است. Charter خدمات را از طریق برند Spectrum خود توزیع می کند. استمفورد دارای شعبه هایی از دانشگاه کانکتیکات، دانشگاه بریجپورت و دانشگاه قلب مقدس است. پردیس دانشگاه کانکتیکات در یک ساختمان مدرن بزرگ در مرکز شهر است که در سال 1998 پس از بازسازی گسترده در فروشگاه متروکه سابق بلومینگدیل که در سال 1990 بسته شده بود افتتاح شد.

برونیگ (نظر): الک بالدوین "هوادار بزرگ" کالین مک انرو است

SEMS همچنین پاسخ رهگیری پیراپزشکی قراردادی را به خدمات پزشکی اورژانس دارین، واقع در دارین، کانکتیکات ارائه می دهد. SEMS تنها سرویس EMS کانکتیکات است که توسط کمیسیون اعتباربخشی خدمات آمبولانس تأیید شده است. تمام واحدهای SEMS توسط حداقل یک امدادگر دارای مجوز کانکتیکات کار می کنند. پارک ۸۳ جریبی کوو آیلند که زمانی مزرعه و سپس کارخانه عظیمی بود، دارای سواحل، زمین‌های پیک نیک و بلوف‌ها است.

استمفورد کیلومترها خط ساحلی قابل دسترسی برای تفریح ​​و همچنین دو ساحل عمومی دارد. اگرچه نادر است، اما طوفان‌های استوایی (طوفان‌ها/طوفان‌های استوایی) کانکتیکات و منطقه شهری استمفورد را درنوردیده‌اند. ریزش های طوفان در امتداد سواحل کانکتیکات در سال های 1903، 1938، 1944، 1954، 1960، طوفان گلوریا در سال 1985 و طوفان سندی در سال 2012 رخ داده است.

میانگین سنی 37.1 کمی کمتر از میانگین سنی 37.2 در ایالات متحده بود. داده های سرشماری 2020 داده های سرشماری سال 2020 شهر استمفورد را با جمعیت 135470 نشان می دهد. داده‌های سرشماری همچنین نشان داد که استمفورد از جمعیت نیوهیون پیشی گرفته است و آن را به دومین شهر پرجمعیت ایالت پس از بریجپورت تبدیل کرده است. مرکز خرید Stamford Town Center دارای 130 فروشگاه از جمله J. شش کنسرت پنج‌شنبه‌ای را پشت سر هم اجرا می‌کند و تضمین می‌کند که همیشه زمانی برای دیدن چند بعد از کار وجود دارد.

stamford ct

مقر جهانی NBC Sports Group در استمفورد است که به چلسی پیرز کانکتیکات متصل است. همه استودیوها در استمفورد مستقر هستند، از جمله شب فوتبال در آمریکا، و همه پوشش های المپیک NBC. فعالیت‌های اجتماعی متعددی در این پارک ارائه می‌شود که توسط «پارک میل ریور» هماهنگ شده است.

پارک ها و تفریحات

باغ‌های بارتلت باغ‌های گیاه‌شناسی و مرکز آموزش علوم 91 هکتاری با بیش از 850 درخت و گیاه نمونه از سراسر جهان است. همچنین خانه چندین درخت قهرمان، بزرگترین گونه آنها در کانکتیکات است. بر اساس Sperling's BestPlaces، 64.0 درصد از ساکنان شهر مذهبی اسکی یا وابسته به مذهب هستند. بزرگترین گروه مذهبی در این شهر مسیحیان و پس از آن یهودیت، اسلام و ادیان شرقی از جمله هندوئیسم و ​​بودیسم هستند. بزرگترین فرقه مسیحی در شهر کلیسای کاتولیک رومی است که توسط اسقف کاتولیک رومی بریجپورت خدمت می کند.

stamford ct

یک پناهگاه کوچک حیات وحش در گوشه جنوب غربی دارد که ممکن است برای تماشاگران پرنده جالب باشد. مرکز اجتماعی SoundWaters برای آموزش محیط زیست در پارک است. کتابخانه عمومی استمفورد، کتابخانه فرگوسن، یکی از بزرگترین کتابخانه های کنتیکت است. این کتابخانه همچنین فیلم‌ها را نمایش می‌دهد و یک فروشگاه کتاب دست دوم دارد که توسط کتابخانه دوستان فرگوسن اداره می‌شود.

در سال 2017، استمفورد دارای چهار شرکت Fortune 500، 9 Fortune 1000، سه Forbes Global 2000 و یک Fortune Global 500 بود. سرشماری سال 2000 مشخص کرد که استمفورد 117083 نفر جمعیت دارد. نسبت جمعیت زیر 18 سال 21.6 درصد، سن 18 تا 24 سال 7.8 درصد، سن 25 تا 44 سال 32.5 درصد، سن 45 تا 64 سال 25.0 درصد و 65 سال یا بیشتر 13.1 درصد بوده است.

Gaynor Brennan که در محلی به عنوان Hubbard Heights شناخته می شود، در سال 1922 به عنوان یک زمین خصوصی برای بازی افتتاح شد و در سال 1949 توسط شهر خریداری شد. تری کانرز Ice Rink یک پارکینگ مشترک با Cove Island Park دارد. اسکیت روی یخ عمومی، درس های گروهی و هاکی روی یخ ارائه می دهد. پارک کامینگز، یک ساحل عمومی، زمانی مکانی محبوب برای ماهیگیری صدف بود. این پارک در سال 1906 توسعه یافت و به پارک هالووین معروف بود زیرا شهردار هومر کامینگز رای تصمیم گیری برای ایجاد آن در شب هالووین به صندوق انداخت.

جمهوریخواهان برجسته این شهر عبارتند از کریس شایس، نماینده سابق ایالات متحده، مایکل فدل، ستوان فرماندار سابق، و مایکل پاویا شهردار سابق. مک دونالد و قاضی رئیس دادگاه عالی کانکتیکات ریچارد ای. این کتابخانه در بخش‌های South End، Springdale و Turn of River از شهر شعبه دارد، همچنین دارای یک کتاب‌موبیل است که روزانه به محله‌های مختلف می‌رود. شعبه Turn of River که رسماً شعبه هری بنت نامیده می شود، بزرگترین شعبه کتابخانه ایالت است. آن شعبه همچنین دارای یک فروشگاه کتاب دست دوم است که توسط کتابخانه دوستان فرگوسن اداره می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.