سنت تروپز در 6 فعالیت ضروری

برای کشف بازار ماهی صبحگاهی روزانه سنت تروپه، در محل آکس هربس، در زیر طاق گذر، در کنار دفتر گردشگری، اردک بزنید. این موزه کوچک اما مشهور در یک کلیسای کوچک قرن شانزدهمی که به زیبایی تغییر یافته است، مجموعه‌ای چشمگیر از هنر مدرن را به نمایش می‌گذارد که با نور افسانه‌ای کوت دازور آغشته شده است. Pointillist Paul Signac در سال 1892 خانه ای در سنت تروپز خرید و هنرمندان دیگری را به این منطقه معرفی کرد.

از راتاتویی با رز پرووانس، پاستا با پینو گریجیو گرفته تا یک برگر سریع و کوکاکولا، طعم، حال و هوا و منظره را متناسب با سلیقه خود خواهید یافت. هیچ بازدیدی از سنت تروپه بدون سفر به خانه مسحور کننده پروانه ها کامل نخواهد بود. مرکز شهر، Vieux Port، منطقه‌ای پرجنب‌وجوش است و با ساختمان‌های رنگارنگ شاد و «گله سفید» درخشانش از سوپرقایق‌های تفریحی، باید از آن بازدید کرد. سنت تروپه جواهری از ریویرای فرانسه است که مورد علاقه مردم زرق و برق و گردشگران است و به خاطر خرید، خوردن، نوشیدن و رقصیدن در طول شب با قیمت بالا شهرت دارد. سنت تروپه طیف گسترده ای از رستوران ها را برای هر سلیقه ای دارد. همچنین مکان‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که با هر بودجه‌ای می‌توانید پیدا کنید، از غذاخوری‌های ستاره‌دار میشلین گرفته تا رستوران‌ها و کافه‌های سنتی فرانسوی.

saint tropez

یک کلیسای زیبای رنگی پاستلی که در سال 1820 در هماهنگی کامل با ساختمان های اطراف ساخته شده است. Le Long Weekend رویایی ترین مقاصد را با راهنماها و برنامه های سفر الهام بخش به نمایش می گذارد. در نیوزلند به دنیا آمد، اما اکنون در حومه شهر پروونس اسکان داده شده است.

به وب سایت رسمی دفتر گردشگری سنت تروپه خوش آمدید

در سپتامبر 1615، یک هیئت به رهبری سامورایی ژاپنی Hasekura Tsunenaga که در راه رم بود، اما به دلیل آب و هوا مجبور به توقف در شهر شد، از سنت تروپه بازدید کرد. راهپیمایی های مذهبی و جشن به نام «براوادز» جشن های پرنشاطی است که از اردیبهشت آغاز می شود و تا پانزدهم ژوئن ادامه دارد. از آن زمان سنت تروپز به محل تعطیلات پاریسی های شیک و جت ست بین المللی تبدیل شده است. در تابستان می توان با پیکاسو، فرانسوا ساگان ژاک پریور و بسیاری دیگر برخورد کرد. خوراک شناسی، بازارهای پروونس، محصولات منطقه ای، سنت های کریسمس، مشاهیر پروونس .... شب‌های Château de la Moutte از 1 تا 13 اوت 2022 بازگشته است.

saint tropez

بازار ماهی در اسکله مملو از فروشگاه‌هایی است که کالاهای «نخبگان» ارائه می‌کنند، و کافه‌هایی برای «در میان جمعیت»، همه با قیمت‌های سرسام‌آور. یک یا دو بلوک داخلی، پیشنهادات اغلب به همان اندازه خوب هستند، با قیمت های کمی کمتر. در نهایت، پس از یک روز آرام و لذت بخش و یک وعده غذایی دلپذیر، زمان مناسبی برای اصلی ترین فعالیت های سنت تروپه است. پس از کاوش در شهر و قلعه، لذت بردن از خرده‌تراپی و خنک شدن با آب تنی، به غذاخوری‌های متعدد اطراف بروید تا غذاهای عالی اروپایی، فرانسوی یا مدیترانه‌ای را امتحان کنید.

از اینجا، دوباره به پایین بروید تا تمام شهر سنت تروپه را تجربه کنید. قابل ذکر است، ادوارد روال، تهیه کننده و پلی بوی مشهور فرانسوی، که با نام ادی بارکلی یا "ریش آبی صنعت موسیقی" نیز شناخته می شود، در اینجا به خاک سپرده شده است. قبر بارکلی که به دلیل داشتن 9 همسر نیز معروف است، به طرز عجیبی در صفحه‌های نمایش طولانی تزئین شده است. فراموش نکنید که دوربین خود را آماده داشته باشید تا از معماری جذاب، ماشین های زیبا و گران قیمت و کشتی های VIP چشمگیر به ویژه در غروب خورشید عکس بگیرید.

ساحل تاهیتی اکنون پوشاک اختیاری است، اما برهنگی‌ها اغلب به سواحل خصوصی برهنگی، مانند سواحل Cap d'Agde می‌روند. سنت تروپه تا اوایل قرن بیستم یک دژ نظامی و دهکده ماهیگیری بود. این اولین شهر در ساحل خود بود که در طول جنگ جهانی دوم به عنوان بخشی از عملیات دراگون آزاد شد. پس از جنگ، این شهر به یک تفرجگاه ساحلی شناخته شده بین المللی تبدیل شد که عمدتاً به دلیل هجوم هنرمندان موج نو فرانسه در سینما و جنبش Yé-Yé در موسیقی مشهور بود.

Tarte tropezienneSaint-Tropez به خاطر تارت tropézienne سنتی خود معروف است که ارزش چشیدن را دارد. میدان مرکزی افسانه ای و بسیار جذاب سنت تروپه مملو از درختان چنار، کافه ها و نوازندگان پتانک است. بنابراین، چه برای یک تعطیلات آخر هفته در سنت تروپه یا یک تعطیلات طولانی تر در سنت تروپه، از این بخش باشکوه جنوب فرانسه دیدن کنید و هنگام خروج، «با خود آفتاب بگیرید». پارک کردن آسان‌ترین شاهکار اینجا نیست، بنابراین اگر خیلی سخت است، به جای آن به Plage des Canoubiers که به راحتی قابل دسترسی است بروید.

ساحل اینجا مناسب خانواده است و خیلی شلوغ نیست، با امکاناتی از جمله سرویس بهداشتی و دوش، و پارکینگ مناسب فراوان. Plage des Graniers که نه چندان دور از گورستان قرار دارد، یک یاروی دعوت‌کننده است که دور از شلوغی‌ها قرار دارد و آن را در میان مردم محلی محبوب می‌کند. آب‌های خنک و فیروزه‌ای، ماسه‌های سفید نرم و سایه خوش‌آمد از بوته‌های مرزی را ارائه می‌دهد.

بازدیدها

"حمل و نقل از نیس به سنت تروپز و برگشت - انجمن سنت تروپه - TripAdvisor". سنگاپور "en Train ou en Bus – Acès – Parkings et Acès – Passagers

او با محوریت یک موضوع خاص، همیشه مشکلات مختلف جامعه را با آثار هنری تحریک آمیز محکوم می کند. پس از عصر تاریک غارت ریویرای فرانسه، رافائل دو گارسیو در 14 فوریه 1470 با 22 مرد، دهقان ساده یا ملوان که ریویرای پرجمعیت ایتالیا را ترک کرده بودند، در سن تروپه فرود آمد. حدود ده سال بعد، دیوار بزرگی با برج‌ها برای محافظت از خانه‌های جدید در برابر حملات دریایی و خشکی ایستاده بود. در 19 ژوئیه 1479، قانون جدید خانه، "منشور تولد دوباره سنت تروپه" امضا شد. سنت تروپز زمانی به «سن تروپ» تبدیل شد که اهالی نمایش، هنرمندان و نویسندگان در دهه 1950 در معرض طلسم این بندر کوچک جذاب قرار گرفتند.

saint tropez

بعداً این مکان به تفرجگاهی برای جت ست های اروپایی و آمریکایی و گردشگران تبدیل شد. آن‌ها در طول فصل اینجا جمع می‌شوند تا ببینند و دیده شوند، معاشرت کنند، نام ببرند، غذا بخورند و در طول شب بوگی کنند. دهکده ماهیگیری با سواحل زیبا، قایق‌های تفریحی لوکس، بوتیک‌های منحصر به فرد، کافه‌ها و بارها که سبک زندگی میلیونر را با شیک ریویرا فرانسوی ارائه می‌کنند. جایی که زمانی قایق‌های ماهیگیری در خلیج پراکنده بودند، قایق‌های تفریحی پر زرق و برق اکنون در زیر آفتاب ملایم می‌درخشند و می‌درخشند. با این حال، سنت تروپه توانسته است جذابیت آرامی را در خیابان‌های باریک، رستوران‌های سنتی تحت سایه درختان انگور و بندر زیبای پوشیده از دکل‌های چوبی حفظ کند. سواحل دیدنی با شن و ماسه سفید در کنار خلیج دو سنت تروپه قرار گرفته اند، در حالی که حومه شهر پرووانکا در پشت شهر با دهکده های قرون وسطایی، تاکستان ها و مزارع اسطوخودوس که بر فراز تپه های غلتان می گذرند، برمی خیزند.

رستوران le G’Envie، Le Bagatelle، La Part des Anges، و La Ramade و بسیاری دیگر توصیه می‌شود. این خلیج همچنین برای بازدید با قایق ایده آل است و بسیاری از قایق های تفریحی لوکس شبانه در این مکان دوست داشتنی لنگر انداخته اند. از آب و ساحل، ویلاهای مجلل متعددی قابل مشاهده است، یکی از آنها که زمانی متعلق به هنرپیشه فرانسوی، دختر باند و بریژیت باردو، فعال حیوانات بود. کشتی‌ها در طول سال با Bateaux Verts از شهر نزدیک سنت ماکسیم و پورت گریمو حرکت می‌کنند. سفر با قایق چند دقیقه طول می کشد و هزینه برگشت آن کمتر از 15 یورو است. اگرچه این شهر فرودگاه ندارد، می‌توانید به فرودگاه پروونس مارسی (با رانندگی تا سنت تروپه 143.8 کیلومتر) یا فرودگاه‌های کوت دازور نیس (با رانندگی تا سنت تروپز 107.2 کیلومتر) پرواز کنید.

کشف آخرین اخبار، بررسی

"قطار/اتوبوس از زیبا به سنت تروپز - انجمن سنت تروپه - TripAdvisor". به دلیل ترافیک و مسافت های کوتاه، پیاده روی یک انتخاب واضح برای سفرهای اطراف شهر و سواحل Tropezian است. خدمات تاکسی، از جمله از فرودگاه نیس تا سن تروپه وجود دارد، اما به دلیل مسافت طولانی و ثروت منطقه، گران هستند. Tarte tropézienne یک کیک سنتی است که توسط یک شیرینی‌پز لهستانی که در اواسط دهه 1950 مغازه‌ای در سنت تروپه راه انداخته بود، اختراع شد و توسط بازیگر بریژیت باردو به شهرت رسید.

با عضویت در خبرنامه ما از معاملات بزرگ و پیشنهادات تبلیغاتی، رویدادها و فعالیت ها مطلع شوید. بیش از 1000 دانش آموز در میان مهدکودک ها، مدارس ابتدایی و یک دبیرستان توزیع شده اند. در سال 2011، 275 دانش آموز در دبیرستان تحصیل می کردند و 51 نفر در آنجا شاغل بودند که 23 نفر از آنها معلم بودند. این شهر به خاطر هتل بیبلوس و Les Caves du Roy، یکی از اعضای هتل های پیشرو جهان، به خوبی شناخته شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.