چرخش هوای مسافرتی کوچک EXPAND6

با توجه به انواع بسیاری از فن های دستی موجود در بازار، باید به دنبال پنکه ای باشید که قدرتمند، سبک وزن، بادوام و آسان باشد. همچنین، مطمئن شوید که فن خود را پس از هر بار استفاده شارژ نگه دارید، بنابراین لازم نیست قبل از بیرون رفتن از در، خیلی منتظر بمانید. فن EasyAcc دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ 2600 میلی آمپر ساعتی با کارایی بالا با عمر طولانی است. این پنکه شیک دارای دو چراغ LED و یک لامپ LED است و دارای سه تنظیم سرعت فن است که می توانید بر اساس راحتی خود یکی از آنها را انتخاب کنید. شما می توانید محصول قابل حمل را به راحتی با آداپتور خروجی 5 ولت، پاوربانک یا شارژر USB شارژ کنید.

{ travel fan |}

پنکه قابل حمل Aluan for Travel یک پنکه دستی فوق العاده زیبا است که سفر را راحت تر می کند. پنکه، مستر و نور شب با هم ترکیب می شوند تا این پنکه را به بهترین پنکه قابل حمل برای سفر تبدیل کنند. پنکه مه پاش قابل حمل Comlife دارای ابعاد 8.9 اینچ در 4 اینچ در 1.5 اینچ است و دارای طراحی تاشو 180 درجه است. باتری سه ساعت طول می کشد تا دوباره شارژ شود، اما می تواند تا 13 ساعت کار کند.

پنکه قابل حمل آلوان برای سفر

این فن مه پاش با طراحی خلاقانه به سرعت محبوبیت خود را افزایش داد تا به بهترین فن شخصی موجود در بازار تبدیل شود. فن و بطری آب به هم متصل هستند، اما می‌توانید تیغه را جدا کنید تا بسته‌بندی آسان‌تر شود. این پنکه به عنوان فن دستی یا رومیزی کار می کند و با شارژ سه ساعته USB می تواند تا شش ساعت کار کند. با رنگ آبی آسمانی طراحی شده است تا حس تابستانی را به شما القا کند و اندازه آن باعث می شود که به راحتی آن را در کیف قاتل خود انداخته و با آن به ساحل بروید. همه افراد تفریحات گرم را دوست دارند، اما متاسفانه بسیاری به گرما حساس هستند. داشتن پنکه مه پاش دستی KOODER به شما این اطمینان را می دهد که می توانید خنک بمانید و در روزهای گرم و آفتابی از خود لذت ببرید.

travel fan

در حالی که سبک پنکه مهم است، در اینجا مهمترین چیزهایی که باید قبل از خرید پنکه مسافرتی بعدی خود در نظر بگیرید آورده شده است. چه دوست دارید از ساحل دیدن کنید، چه کمپینگ یا در یک شهر بگذرید، می خواهید بتوانید از خود لذت ببرید. وقتی دما از یک نقطه خاص بالاتر می رود انجام این کار سخت تر و سخت تر می شود. در حالی که هیدراته ماندن ضروری است، راه دیگری برای خنک ماندن، استفاده از یک فن قابل حمل است. مناسب برای سفرهای طولانی، رفت و آمد روزانه به محل کار و سفرهای کمپینگ، این پنکه ها در اندازه ها، شکل ها و طرح های مختلف برای راحتی شما موجود است.

بهترین برای سفر: فن گردش هوای شخصی Vornado Fit

عملکرد گردابی عملکرد بهینه و گردش هوای یکنواخت را فراهم می کند، در حالی که طراحی منحصر به فرد، تیغه شفاف و پایه صاف ظاهر محصول را بهبود می بخشد. تجهیزات تست شده و دارای گواهینامه کیفیت، انتخابی عالی برای مسافران است. در اینجا یک ویدیو آموزنده است که به شما اطلاعات بیشتری در مورد محصول می دهد.

این فن همچنین از طریق USB شارژ می شود و بسته به تنظیم سرعت تا 6 ساعت کار می کند. از آنجایی که سبک گیره ای دارد، می توان از آن در همه جا از پارک گرفته تا کالسکه کودک استفاده کرد. طراحی چرخشی 360 درجه آن را انعطاف‌پذیرتر و راحت‌تر می‌کند تا بتواند هوا را دقیقاً در جایی که می‌خواهید باد کند. با وزن کمتر از 10 اونس، گیره مینی فن SkyGenius با باتری کار می کند، یک فن عالی برای سفر است. این پنکه کوچک اما مستحکم برای خنک نگه داشتن شما بدون صدای تحریک کننده طراحی شده است. دارای سه سرعت مختلف و طراحی تاشو است تا بتوانید آن را از یک پنکه دستی به یک فن رومیزی تبدیل کنید.

travel fan

دستگاه قابل شارژ به هر USB استاندارد وصل می شود تا آن را روشن کند. همچنین در طیف رنگی از جمله سفید، زیتونی و رنگ سرخابی زیبا موجود است. پنکه شخصی کوچک Wowgo Hand Free بر روی گردن شما می نشیند و به شما امکان می دهد پیاده روی کنید، ورزش کنید، مطالعه کنید، همه اینها در حالی که خونسرد هستید.

پایه قابل جابجایی یک ویژگی مفید است که به فن اجازه می دهد در یک موقعیت ثابت بایستد. موجود در چهار ترکیب رنگ شامل سبز نعنایی، صورتی بچه، سفید با تیغه های زرد و مشکی با قرمز آجری. فن شخصی Honeywell HTF090B Turbo On-The-Go را می توان حمل، ایستاده یا آویزان کرد.

{

بهترین برای جابجایی آسان: گیره Brigenius روی فن کالسکه

|}

اگر آن را در چمدان سفر خود بسته بندی می کنید، مطمئن شوید که فضای زیادی را اشغال نمی کند. 【یک شارژر پشتیبان به اندازه کف دست】 ​​فن قابل حمل F8 با طراحی منحصر به فرد و اندازه جیبی که به راحتی در یک کیسه قرار می گیرد و می توان آن را حمل کرد. یک فن کوچک قابل حمل که می توانید برای خنک شدن فوری در کیف خود قرار دهید، بهترین هک هوای گرم است. این دستگاه‌های نادیده گرفته شده ممکن است چیز جدیدی نباشند، اما تغییر دهندگان مطلق بازی هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.