کارت هدیه جنوب غربی، صندوق سفر

هنگامی که موجودی اعتبار پرواز خود را بررسی کردید، می توانید وجوه سفر جنوب غربی را انتقال دهید. از تیم رزرواسیون مدیریت خطوط هوایی جنوب غربی دیدن کنید. Southwest سه نوع پرداخت را برای هر مسافر برای هر رزرو امکان پذیر می کند. از آنجایی که نمی توان از کوپن های LUV برای مالیات و هزینه استفاده کرد، شما فقط می توانید دو کوپن LUV برای هر مسافر در هر رزرو اعمال کنید. سومین روش پرداخت شما، اعتبار پرواز یا کارت اعتباری برای پرداخت باقیمانده مانده و مالیات و هزینه‌ها خواهد بود.

مانند سایر پلتفرم های رزرو جنوب غربی، شما در مجموع به سه گزینه پرداخت در هر رزرو محدود هستید. اگر از صندوق های مسافرتی متعدد یا کوپن های LUV برای رزرو پرواز استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که آنها هزینه کامل را پوشش می دهند. سفر پاداش مشمول مالیات، کارمزد و سایر هزینه‌های دولتی یا فرودگاهی از 5.60 دلار در هر سفر یک طرفه است. آنها می توانند توسط عضو با کارت اعتباری، صندوق مسافرتی یا کارت هدیه جنوب غربی پرداخت شوند. وجوه سفر ناشی از رزرو پروازهای استفاده نشده یا لغو شده باید توسط مسافری که در اصل بلیت گرفته شده در آن رزروها استفاده شود. این بدان معناست که بودجه سفر جنوب غربی شما تماما متعلق به شماست.

اطلاعات درخواستی را وارد کنید (به عنوان مثال، شماره کارت هدیه Southwest، شماره کوپن LUV، یا شماره تأیید پرواز لغو شده). اگر قبل از 3 دسامبر 2019 بودجه سفر دریافت کرده اید، روند متفاوت است. برای جستجوی اطلاعات خود از صفحه Check Travel Funds Southwest دیدن کنید.

در یک "اولین سیاست در نوع خود"، اعتبار پروازهای استفاده نشده با Southwest اکنون می تواند برای استفاده در هر زمانی در آینده بانکی شود

در طول فرآیند رزرو، وب‌سایت Southwest به شما اجازه انتخاب از یک لیست را نمی‌دهد. «این کاملاً با چمدان‌های رایگان پرواز، بدون هزینه تغییر، امتیازهای پاداش سریع که منقضی نمی‌شوند، همه چیزهایی که در مورد خطوط هوایی Southwest مجزا می‌دانید مطابقت دارد. و من کاملاً مطمئن هستم که مشتریان بیشتری را به دست خواهد آورد و وفاداری و حفظ مشتری را بهبود می بخشد، درست مانند کاری که چمدان ها برای ما انجام دادند." در حالی که این خط‌مشی جدید به کسی کمک نمی‌کند که اعتبار پرواز Southwest او قبل از 28 ژوئیه منقضی شده باشد، به تعدادی از اعتبارات دوران همه‌گیری که قرار بود در سپتامبر باطل شوند کمک می‌کند. برای تفاوت قیمت کرایه یک صندوق سفر استفاده نشده دریافت کنید.

وقتی با ما پرواز می کنید، از مزایای همه نوع کرایه لذت ببرید

بسیار مفید - من سعی کرده ام بفهمم که چگونه می توانم با کرایه کاهش یافته بازپرداخت کنم. از اینکه به این اختلاف اشاره کردید متشکرم (اوه!) من پست را تصحیح کردم بنابراین امیدوارم اکنون واضح تر باشد. اگر اعتبار پرواز شما از کرایه Wanna Get Away Plus ایجاد شده باشد، قابل انتقال هستند.

{

آیا شخص دیگری می تواند از اعتبار پرواز من استفاده کند؟

|}

اگر شماره تأییدیه پرواز خود را گم کرده اید، به دنبال ایمیل تأیید Southwest خود بگردید. در صورت دریافت وجوه در تاریخ 3 دسامبر 2019 یا بعد از آن، وارد حساب پاداش سریع خود شوید و روی «مشاهده وجوه سفر» کلیک کنید تا موجودی موجود خود را مشاهده کنید. اعتبار پروازی که منقضی نشده است یا قبل از ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۲ ایجاد شده است، منقضی نمی‌شود، اما تا زمانی که سیستم به‌روزرسانی نشود، تاریخ انقضا نشان داده می‌شود.

با برخی از انواع بلیط، شما همچنین می توانید پول نقد را برای فرم اصلی پرداخت خود بازپرداخت کنید. هنگامی که پروازی از جنوب غربی را که با بودجه سفر رزرو کرده اید لغو می کنید، می توانید وجوه خود را همراه با کسر مالیات به حساب خود بازگردانید. کارت هدیه را چگونه خریدید؟ اکثر بازارها مانند eBay در صورتی که فروشنده از کارت هدیه استفاده کند، از خریداران محافظت می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.