تورها

سفر تفریح

تورها

این نرخ های سرانه جنایت بر اساس جمعیت تمام وقت سانتا مونیکا حدود 85000 نفر محاسبه می شود. ایده آل برای بازدید کنندگان با مدت زمان محدود در شهر، این تور به شما اجازه می دهد تا نقاط برجسته لس آنجلس را در یک روز ببینید. از پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دیدن کنید، از تابلوی «هالیوود» دیدن کنید، در Rodeo Drive سفر کنید، در اسکله سانتا مونیکا قدم بزنید و خیلی چیزهای دیگر. یک راهنمای خصوصی شما را می‌گیرد و به هتل یا Airbnb باز می‌گرداند و اطلاعاتی درباره شهر در طول روز ارائه می‌دهد.

santa monica beach

این شهر دارای یک فرودگاه هوانوردی عمومی به نام فرودگاه سانتا مونیکا است که محل چندین دستاورد مهم هوانوردی بوده است. پروازهای تجاری برای ساکنین در LAX، چند مایلی جنوب سانتا مونیکا در دسترس است. این خط‌آهن برقی بین‌شهری منطقه لس‌آنجلس سابق در مسیر راه‌آهن برقی اقیانوس آرام که از منطقه پارک نمایشگاهی لس‌آنجلس تا سانتا مونیکا امتداد داشت، استفاده می‌کند. این مسیر خط هوایی سانتا مونیکا نام داشت و از دهه 1920 خدمات بار و مسافر را با نیروی برق بین لس آنجلس و سانتا مونیکا ارائه می کرد.

هالیوود، لس آنجلس، و فراتر از آن را در این گشت و گذار تمام روز با راهنما از آناهیم، ​​مرکز شهر لس آنجلس، یا هالیوود شمالی کاوش کنید. پس از یک وانت هتل راحت، با راهنمای آگاه به آنجا بروید و مکان‌ها و محله‌های کلاسیک مانند تابلوی هالیوود و پیاده‌روی مشاهیر، مموریال کولیسئوم، رصدخانه گریفیث، ساحل ونیز و اسکله سانتا مونیکا را تجربه کنید. مسیر دوچرخه سواری ساحلی در امتداد مسافت قابل توجهی در سراسر شهرهای مختلف ساحلی کشیده شده است.

سرشماری گزارش داد که 87610 نفر (97.6٪ از جمعیت) در خانوارها زندگی می کردند، 1299 نفر (1.4٪) در محله های گروه غیر نهادی زندگی می کردند و 827 نفر (0.9٪) نهادی بودند. سانتا مونیکا همچنین یک کد ساختمان سبز ایجاد کرده است که به موجب آن صرفاً ساخت و ساز به کد به طور خودکار یک ساختمان معادل با استانداردهای LEED نقره ای شورای ساختمان سبز ایالات متحده ارائه می کند. کتابخانه اصلی شهر یکی از بسیاری از ساختمان های دارای گواهینامه LEED یا مشابه LEED در شهر است.

تاریخ

در طول این تور ۷ ساعته، از محله‌های جذابی مانند ساحل ونیز، هالیوود، و سانتا مونیکا و همچنین مکان‌های دیدنی نمادین مانند تئاتر چینی و تابلوی هالیوود دیدن کنید. با یک اتوبوس مجهز به تهویه مطبوع در اطراف «شهر فرشتگان» رانندگی کنید و به تفسیر زنده راهنمای خود گوش دهید. با این تور اتوبوس دو طبقه با مسیری در هالیوود به اطراف لس آنجلس بروید این شهر تخمین می زند که حدود 50 عضو باند مستقر در سانتا مونیکا وجود دارد، اگرچه برخی سازمان دهندگان جامعه این ادعا را رد می کنند. 50,912 واحد مسکونی با تراکم متوسط ​​6,049.5 در هر مایل مربع (2,335.7/km2) وجود داشت که از این تعداد 13,315 (28,4%) مالک و 33,602 (71.6%) توسط مستاجرها اشغال شده بود.

santa monica beach

به دنبال راهروهای چوبی در ساحل برای کمک به حمل و نقل وسایل باشید. آنها را درست در جنوب اسکله در کرسنت بی پارک، در خیابان خلیج و تراس آرکادیا پیدا کنید. راه‌های پیاده‌روی نیز در مجاورت اسکله و خانه ساحلی آننبرگ گسترش می‌یابد. اطلاعات پارک دریاچه تاهو در زمان واقعی و یک برنامه قابل دانلود از طریق شهر سانتا مونیکا در دسترس است. LA Waterkeeper وضعیت این ساحل را به محض در دسترس قرار گرفتن نتایج آزمایش به روز می کند. در صورت رزرو حداقل 10 روز قبل، تا 15٪ در اقامت خود صرفه جویی کنید.

به منظور حفظ حداکثر تجربه بدون تماس، پرداخت با کارت اعتباری ترجیح داده می شود. پاسخ‌های ارائه‌شده در زیر بر اساس پاسخ‌هایی است که قبلاً ارائه‌دهنده تور به سؤالات مشتریان داده است. با سرعت خود پیش بروید و بدانید که این از داده استفاده نمی کند. چندین ایستگاه شامل The Getty Villa، Venice، Marina del Ray، Malibu، Oxnard و بسیاری دیگر است.

شهرهای خواهرخوانده

نتایج نمونه از EMD و CWH به LA Waterkeeper ارسال می‌شود که وضعیت شنا و اطلاعات را در راهنمای شنا به‌روزرسانی می‌کند. خاکستری به این معنی است که اطلاعات فعلی کیفیت آب وجود ندارد، ساحل در حال ساخت است، رویدادی رخ داده است که اطلاعات کیفیت آب را غیرقابل اعتماد یا در دسترس نیست. خاکستری به این معنی است که اطلاعات کیفیت آب برای ساحل خیلی قدیمی است که نمی‌توان آن را فعلی در نظر گرفت، یا این اطلاعات در دسترس نیست یا قابل اعتماد نیست. قرمز به این معنی است که آخرین نتایج آزمایش ساحل نتوانست استانداردهای کیفیت آب را برآورده کند. کالیفرنیای جنوبی به خاطر سواحل معروفش شهرت دارد و سانتا مونیکا با ماسه های نرم و طلایی رنگش یکی از معروف ترین آنهاست.

در ضلع جنوبی اسکله، ساحل سانتا مونیکا همسطح شهر است و دارای پارکینگ ها، پارک ها، خانه ها و هتل ها در مجاورت ساحل است. فقط در صورتی به ساحل بروید که بتوانید 6 فوت یا 2 متر از دیگران فاصله بگیرید. دستورالعمل های ارائه شده توسط مقامات بهداشتی محلی خود را دنبال کنید. اگر جامعه شما از شما خواسته است که در خانه و دور از دیگران بمانید، این کار را انجام دهید. گذراندن یک روز در هر مکان شلوغ بدترین کاری است که می‌توانیم برای آسیب‌پذیرترین افراد در حال حاضر انجام دهیم و با تلاش‌های ما برای مهار شیوع ویروس مقابله می‌کند.

این پروژه مرمت نه تنها یک چشم انداز و زیستگاه بسیار دلپذیر را فراهم می کند، بلکه وسیله ای موثر و ارزان برای کاهش خسارات ناشی از طوفان ها و بالا آمدن سطح دریا است. لس آنجلس را در یک تور خصوصی با سبک و شیک تجربه کنید، ایده آل برای مسافرانی که به دنبال یک تجربه شخصی هستند. در طول این تور سفارشی، مناظر نمادین LA مانند ساحل ونیز، تابلوی هالیوود، ساحل و اسکله سانتا مونیکا، نوار غروب آفتاب، و بسیاری موارد دیگر را علامت بزنید. برنامه سفر خود را با توجه به ترجیحات خود اصلاح کنید و برای مدت طولانی یا کمتر که دوست دارید در مکان های دیدنی لس آنجلس توقف کنید.

اگر در تابستان از ساحل سانتا مونیکا بازدید می کنید، انتظار جمعیت بیشتر، پارکینگ کمتر، رویدادهای مهم و میانگین دمای بالای 19 درجه سانتی گراد را داشته باشید | 71 درجه فارنهایت چه در هتلی در نزدیکی اقامت داشته باشید، چه ماشین خود را یک روز در شهر پارک کنید یا از مرکز شهر لس آنجلس با مترو وارد شوید، پیاده روی یا دوچرخه سواری تا ساحل سریع و آسان است. مسیرهای آسفالت‌شده و روشن، علائم واضح، مسیرهای پیاده‌روی قابل دسترس و مسیرهای دوچرخه‌سواری در امتداد ساحل در دسترس هستند. همانطور که گیاهان زیستگاه رشته ساحلی رشد می کنند، شن های باد شده را در زیر شاخه ها و برگ های خود می گیرند. با گذشت زمان، تپه‌های شنی می‌سازند که از سیل امواج و جزر و مد شدید در ساحل و زیرساخت‌های اطراف جلوگیری می‌کند. با یک تور خصوصی ۴۵ دقیقه‌ای هلیکوپتر از لانگ بیچ، جاذبه‌های دیدنی لس‌آنجلس را از هوا ببینید.

برخی از ساکنان منطقه شکایت کرده‌اند که پله‌ها بسیار محبوب شده‌اند و ورزشکاران زیادی را به محله ثروتمند املاک چند میلیون دلاری جذب می‌کنند. در طول بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۸، سانتا مونیکا میزبان والیبال ساحلی و موج‌سواری خواهد بود. مکان سانتا مونیکا، با بلومینگدیل و نوردستروم در یک محیط سه سطحی در فضای باز، در انتهای جنوبی تفرجگاه قرار دارد. پس از یک دوره توسعه مجدد، این مرکز خرید در پاییز 2010 به عنوان یک مجتمع تجاری، سرگرمی و غذاخوری مدرن با فضای بیرونی بیشتر بازگشایی شد.

سانتا مونیکا تاریخچه خود را به رانچو سان ویسنته و سانتا مونیکا ردیابی می کند که در سال 1839 به خانواده سپولودا کالیفرنیا اعطا شد. اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، با ایجاد جاذبه‌های گردشگری مانند پارک پالیزادز، اسکله سانتا مونیکا، پارک اقیانوس و هتل کازا دل مار. Perry's Café and Beach Rentals و Back on the Beach هر دو خدمات پیشخدمت ساحلی با صندلی های استراحت و انواع امکانات دیگر را ارائه می دهند. برای ایمن کردن مکان خود در ساحل با هتل خود تماس بگیرید یا برای اطلاعات بیشتر از وب سایت آنها بازدید کنید.

در سانتا مونیکا، مسیر دوچرخه سواری ساحلی در عرض سه مایل از ساحل ایالتی ویل راجرز به سمت شمال و ساحل ونیز در جنوب امتداد دارد. آزادراه سانتا مونیکا از سانتا مونیکا در نزدیکی اقیانوس آرام آغاز می شود و به سمت شرق می رود. بزرگراه سانتا مونیکا بین سانتا مونیکا و مرکز شهر لس آنجلس یکی از شلوغ ترین بزرگراه ها در سراسر آمریکای شمالی است. پس از عبور از منطقه بزرگ لس آنجلس، I-10 از هفت ایالت دیگر عبور می کند و در جکسونویل، فلوریدا خاتمه می یابد.

در غرب، سانتا مونیکا دارای خط ساحلی 3 مایلی در مقابل خلیج سانتا مونیکا است، و در شرق شهر، جوامع لس آنجلس غربی و برنت‌وود در لس آنجلس قرار دارند. به اقیانوس آرام در تقاطع اوشن و کلرادو، نماد قلب سانتا مونیکا است و یکی از مکان های عکاسی شده در جهان است. بیشتر از یک اسکله را کشف کنید، ما مقصدی هستیم که مردم در آن گرد هم می آیند تا از فرهنگ محلی لذت ببرند و دوباره با گذشته داستانی اسکله ارتباط برقرار کنند. چه برای تماشای مناظر باورنکردنی، سوار شدن بر چرخ و فلک پارک پاسیفیک، میزبانی یک رویداد، یا پیوستن به ما برای یک فعالیت خانوادگی دیگر، بی صبرانه منتظر استقبال شما در اسکله سانتا مونیکا هستیم.

در کانال‌های معروف ونیز گشت و گذار کنید و مسیرهای پیاده‌روی در امتداد ساحل سانتا مونیکا را رکاب بزنید و انتخاب کنید که آیا می‌خواهید از نیروی پای خود استفاده کنید یا از چرخه برقی خود تقویت کنید. این سفر با دوچرخه برقی لس آنجلس شامل اجاره کلاه ایمنی و بطری آب نیز می شود. در سال 2006، جرم و جنایت در سانتا مونیکا 4.41 درصد از جمعیت را تحت تأثیر قرار داد که اندکی کمتر از میانگین نرخ جرم و جنایت در آن سال که 4.48 درصد بود. بیشتر این جرایم مربوط به اموال بود که در سال 2006 بر 3.74 درصد از جمعیت سانتا مونیکا تأثیر گذاشت. این بالاتر از نرخ برای شهرستان لس آنجلس (2.76٪) و کالیفرنیا (3.17٪) بود، اما کمتر از میانگین ملی (3.91٪) بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.