مرطوب کننده مسافرتی بونهکو اولتراسونیک U100

از دو فیلتر فتیله ای استفاده می کند که چهار تا هشت هفته قبل از نیاز به تعویض با هزینه 12 دلار دوام می آورد. متأسفانه در ارتفاع کمی بلند بود و چرخاندن درپوش پرکننده واقعاً سخت بود. Honeywell HCM-710 بی صداترین مدل تبخیری بود که ما روی متوسط ​​آزمایش کردیم – و مطلقاً بلندترین مدل در بالا بود.

travel humidifier

رطوبت ساز اولتراسونیک مه خنک استودیو Pure Enrichment MistAire Studio یکی از بهترین مرطوب کننده های مه خنک است. ظاهری براق دارد و می تواند رطوبت را متعادل کند، چه در مکزیک استراحت کنید و چه در حال کشف مارسی باشید. مشکل بسیاری از مرطوب کننده های سایز مسافرتی، زمان کار محدود است، اما این رطوبت ساز به شما اجازه می دهد تا در طول شب راحت بخوابید زیرا مدت زمان کار آن 10 ساعت است. دارای مخزن آب 0.7 لیتری است و می تواند تا 80 میلی لیتر در ساعت رطوبت ایجاد کند. نورپردازی با درخشش ملایم نیز برای کمک به کار با آن در تاریکی گنجانده شده است. برای داشتن یک مرطوب‌کننده شیک و مؤثر، رطوبت‌ساز آلتراسونیک مه خنک استودیو Pure Enrichment MistAire Studio را بررسی کنید.

مرطوب کننده مه خنک مینی قابل حمل SweetS

سینه‌های آن‌ها به‌طور دردناکی فشرده می‌شد، و نمی‌توانستند هوای کافی برای تنفس درست را وارد کنند، که منجر به سرفه‌های مداوم و دید تونلی می‌شد. در ابتدا، هر دوی آنها تصور کردند که سرماخوردگی شدید قفسه سینه خود را گرفته اند. بنابراین، آنها به استفاده از مرطوب‌کننده‌های تند و زننده ادامه دادند و فکر می‌کردند که این مرطوب‌کننده دردشان را کاهش می‌دهد - اما البته، فقط مشکل را بدتر می‌کرد. آنها در نهایت متوجه شدند که با یک مورد از ریه مرطوب کننده مخوف پایین آمده اند. آنها به سرعت از شر مرطوب کننده پنگوئن خلاص شدند و این بیماری شدید پس از چند روز دیگر محو شد.

تنها مشکلی که با این محصول پیدا کردیم این است که فقط با کابل USB تغذیه می شود و با هیچ باتری خارجی کار نمی کند. اگر در اتاق هتل اقامت می کنید یا با وسیله نقلیه ای با پورت USB سفر می کنید، مشکلی نیست، اما احتمالاً برای سفرهایی که برق کم است، انتخاب خوبی نخواهد بود. حتی کم صداترین دستگاه مرطوب کننده می تواند برخی از افراد را در شب بیدار نگه دارد. اگر ناله باعث از دست دادن خواب شما می شود، در اینجا نحوه استراحت شبانه خوبی ارائه شده است. تیم هفرنان نویسنده ارشد ویرکاتر و نویسنده و ویراستار سابق آتلانتیک، اسکوایر و دیگران است.

{ travel humidifier |}

کسانی که به بطری‌های آب نیاز دارند سبک‌تر هستند و سفر با آن‌ها راحت‌تر است، فقط باید مطمئن شوید که بطری آب متناسب با رطوبت‌ساز داشته باشید. ما عاشق سفر MistAire Enrichment خالص هستیم زیرا هم کوچک و هم راحت است. به سادگی این مینی مرطوب کننده قابل حمل را در کیف، کیف مسافرتی یا کیف دستی خود بیندازید و در هر جایی که پریز برق موجود است، آماده مقابله با هوای خشک خواهید بود. ما با کوچک‌ترین و سبک‌ترین مرطوب‌کننده‌های مسافرتی شروع می‌کنیم و سپس همه آنها را بر اساس اندازه، منبع تغذیه، زمان اجرا و سطح نویز تجزیه می‌کنیم. وقتی نوبت به مرطوب کردن هوا می رسد، مرطوب کننده های مه گرم بهتر یا بدتر از دستگاه های تبخیری یا اولتراسونیک نیستند. از طرف دیگر، مرطوب کننده های مه گرم، اتاق را کمی گرم می کنند، بنابراین شاید بتوانید ترموستات را کمی کم کنید.

زمان اجرا

به خصوص اگر در حال پرواز هستید، باید مطمئن شوید که رطوبت ساز در چمدان شما قرار می گیرد و وزن زیادی اضافه نمی کند. با این حال، اگر قصد سفر به کوله پشتی را دارید، وزن بسیار مهمتر از زمانی است که از هواپیما پیاده شوید و مستقیم به هتل خود بروید. اگر می‌خواهید تا حد امکان وزن خود را کاهش دهید، به جای استفاده از یک مخزن آب داخلی، رطوبت‌گیر تهیه کنید که با بطری آب کار می‌کند. در حالی که قابل حمل بودن مهم است، شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که برای سطح رطوبت و زمان مورد نیاز شما به طور موثر عمل می کند.

travel humidifier

مرطوب کننده مسافرتی التراسونیک Lasko رطوبتی آرام و آرام را برای اتاق شما فراهم می کند. آیا می‌خواهید کاملاً بی‌سیم باشید یا اتصال USB مشکلی ندارد؟ اینها سوالاتی هستند که باید هنگام تصمیم گیری در مورد رطوبت ساز مسافرتی در نظر بگیرید. در حالی که یک محصول باتری قابل شارژ بی سیم به شما این امکان را می دهد که هر جا که می روید مه خنک را به همراه داشته باشید، زمان اجرا می تواند محدود باشد. در همین حال، یک محصول متصل به USB استفاده طولانی تری را ارائه می دهد، اما به دلیل نیاز به دسترسی به رایانه، پریز برق، شارژر خودرو یا پاوربانک، اتصال بیشتری خواهید داشت. هندلینگ راحت، عملکرد بالا و تمیز کردن آسان – اینها ویژگی های HYBRID H300 هستند.

{

چرا رطوبت ساز شارژی FAMEDY برای مسافران کار می کند؟

|}

به طور معمول، آب و گریس آرنج این کار را انجام می دهند، اما ممکن است لازم باشد هر چند وقت یکبار از سرکه سفید مقطر برای از بین بردن رسوبات معدنی استفاده کنید. پس از شستن مرطوب کننده، تمام سطوح پلاستیکی را با محلول تمیز کننده شستشو دهید. برای ضد عفونی کردن مخزن، می توانید یک محلول سفید کننده رقیق درست کنید. ما نسبت خاصی را پیشنهاد می‌کنیم، اما بهتر است دستورالعمل‌های CDC را برای پیروی از دستورالعمل‌های محصول تکرار کنید، زیرا محصولات سفیدکننده مختلف غلظت‌های متفاوتی دارند. پر کردن دستگاه مرطوب کننده با آب مقطر یا غیر معدنی به جای آب لوله کشی به کاهش میزان ذخایر معدنی باقی مانده کمک می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.