بیمه سلامت مسافرتی بین المللی

پوشش بهبودیافته لغو کووید-19 ما برای همه خط‌مشی‌های جدیدی که از 29 آوریل 2021 خریداری شده‌اند، اعمال می‌شود، تا زمانی که واکسن‌های پیشنهادی COVID-19 خود را انجام داده باشید. زمانی که به پوشش کووید-19 نیاز دارید، می‌توانید در مرحله بعد یک بیمه نامه جدید خریداری کنید. این طرح تا سقف 5000 دلار برای هزینه آماده سازی و انتقال فرد متوفی به محل سکونت یا تا 3000 دلار برای هزینه سوزاندن یا دفن در محل مرگ پرداخت می کند. حق الزحمه یک پرستار ثبت نام شده برای مراقبت های خصوصی در زمان بستری شدن در بیمارستان و در مواقعی که از نظر پزشکی ضروری است و توسط پزشک معالج تجویز می شود. هزینه خرید یا اجاره عصا، عصا یا آتل و هزینه کرایه ویلچر، کرست ارتوپدی و سایر لوازم پزشکی در صورت تجویز پزشک معالج.

اگر بیمه نامه شما دارای مزایای مربوط به COVID-19 است، لطفاً برای جزئیات کامل در مورد پوشش خود به تأییدیه یا گواهی بیمه مربوطه مراجعه کنید. می توانید تأییدیه TravelCare را در اینجا و تأییدیه داخلی را اینجا بیابید. "تجدید و کاهش پوشش من آسان است زیرا امسال کمتر سفر می کنم. من 3 بیماری مزمن طولانی مدت دارم که به خوبی توسط تبلت کنترل می شود و خودم را خوب و فعال می دانم. از قیمت نیز راضی هستم." اگر نیاز به ادعا دارید، داشتن معافیت مازاد به این معنی است که مجبور نخواهید بود برای هر کالایی که ادعا می‌کنید مازادی از جیب خود بپردازید. این را نمی توان به صورت گذشته اضافه کرد و در مورد لغو تروریسم، معافیت اضافی کرایه خودرو یا پوشش گجت اعمال نمی شود.

travel insurance with covid coverage

من یک سفر به مونیخ در پاییز برای جشنواره اکتبر برنامه ریزی کرده ام. اگر جشنواره اکتبر لغو شود، با حذف دلیل سفر، آیا سفر پوشش داده می شود؟ من صلاحیت خرید را به هر دلیلی پوشش لغو کرده ام. الزامات و محدودیت های اضافی همچنان برای مقاصد بین المللی تغییر می کند. برای مشاهده آخرین دستورالعمل ها برای یک کشور خاص، لطفاً به ابزار شخصی محدودیت سفر ما مراجعه کنید.

چگونه می توانم علیه بیمه مسافرتی خود ادعایی داشته باشم؟

همچنین، با تامین کنندگان سفر در صورت ارائه هرگونه بازپرداخت یا کوپن سفر، بررسی کنید. InsureMyTrip مقایسه خط‌مشی‌هایی را که ممکن است برای مسائل مربوط به کووید-۱۹ پوشش دهد، برای مسافران آسان می‌کند. برای اینکه به مسافران کمک کند برای سفر بعدی خود آماده شوند، InsureMyTrip اینجاست تا به سوالات شما پاسخ دهد و به شما کمک کند پوشش مناسب برای برنامه های سفر منحصر به فرد خود را پیدا کنید. ترتیب و پرداخت هزینه حمل و نقل و تخلیه فوری پزشکی به نزدیکترین مرکز پزشکی که می تواند درمان کافی را ارائه دهد. معرفی بیمه مسافرتی کووید-19 FijiCare برای کمک به شما در برابر حوادث غیرمنتظره در طول سفر.

{ travel insurance with covid coverage |}

هزینه داروهایی که نیاز به نسخه پزشک دارند، به استثنای مواردی که برای تثبیت مداوم یک بیماری مزمن پزشکی لازم است. پوشش هزینه های سفر از پیش پرداخت شده در صورتی که سفر شما به طور غیرمنتظره پس از شروع قطع شود. پوشش هزینه های سفر از پیش پرداخت شده در صورتی که سفر شما به طور غیرمنتظره قبل از حرکت لغو شود یا پس از شروع آن قطع شود. پوشش شرایط از قبل موجود - تا زمانی که شرایط قبلی شما با حداقل دوره پایداری مطابقت داشته باشد، می توانید محافظت کامل دریافت کنید. خط‌مشی‌های سفر همچنین یک چارچوب زمانی را بر اساس سن شما مشخص می‌کنند که به ارزیابی شرایط از قبل موجود شما مربوط می‌شود. این بازه زمانی می‌تواند تا 3 ماه کوتاه باشد، اما می‌تواند 1 سال، 5 سال یا بیشتر باشد.

جزئیات عضویت شما

بیمه مسافرتی می تواند هزینه های مراقبتی را پس از یک اورژانس پزشکی تحت پوشش در حین سفر به شما بازپرداخت کند. ما حتی می توانیم در صورت نیاز، هزینه تخلیه پزشکی را ترتیب دهیم و هزینه کنیم. قبل از دریافت هرگونه درمانی در سفر خود باید با مرکز کمک تماس بگیرید.

قبل از اینکه بتوانید درخواستی برای پوشش لغو سفر داشته باشید، باید تشخیص داده شود که شما یا همراهتان در سفر به بیماری شناخته شده به عنوان یک بیماری همه گیر یا همه گیر مانند COVID-19 مبتلا هستید. خیر، به دلیل همه‌گیری COVID-19، BCAA در حال حاضر نمی‌تواند برای مسافرانی که قبلاً کشور را ترک کرده‌اند پوشش دهد. برای جزئیات کامل در مورد مزایای بیمه مسافرتی کروناویروس، لطفاً PDS را اینجا بخوانید.

travel insurance with covid coverage

مبلغ بیمه بالاتر منجر به حق بیمه بالاتری می شود، اما اگر در طول سفر نیاز به ثبت درخواست داشته باشید، مفید خواهد بود. برخی از طرح های بیمه مسافرتی در صورتی که مسافر در طول سفر بیمار شود و باید به پزشک یا بیمارستان مراجعه کند، مزایای پزشکی اضطراری ارائه می دهند. لطفاً توجه داشته باشید که بیمه مسافرتی استاندارد (لغو سفر/وقفه در سفر) در صورتی که به دلیل ترس یا نگرانی‌های COVID-19 سفر نکنید، پوششی ارائه نمی‌کند. لطفاً به محافظت «لغو به هر دلیلی» مراجعه کنید؟ برای اطلاعات بیشتر در زیر

{

هر سفری را با یک طرح بیمه مسافرتی شروع کنید!

|}

قبل از استفاده از آنها باید به شرایط استفاده، سیاست های حفظ حریم خصوصی و سایر قوانین پست شده در سایت های شخص ثالث مراجعه کنید. هر گونه نگرانی در مورد سایت های شخص ثالث باید به این فرد تماس با سایت شخص ثالث ارسال شود. از طریق شرکای ما می‌توانید طرح‌هایی را از مارک‌های بیمه شناخته‌شده، متناسب با نیازهای فردی یا خانواده‌تان جستجو کنید، می‌توانید از میان طیف وسیعی از بیمه‌های پزشکی مسافرتی مطابق با شینگن انتخاب کنید. در صورتی که کشور یا بخشی از کشوری که به آن سفر کرده‌اید مشمول توصیه‌های «سفر نشوید» در وب‌سایت smartraveller.gov.au در زمان ورود شما به کشور یا بخشی از کشور، پوشش برای این رویداد اعمال می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.