تورهای مصر پکیج تور قاهره تورهای روز اهرام

با تورهای مصر لذت سفر توسط مصطفی حشد از بهترین روحیه و جاذبه های مصر لذت ببرید پایگاه داده گسترده و معتبر قانونی شامل کلیه شرکت ها، انجمن ها و شرکت ها و همچنین نمایندگی های خارجی که در لتونی ثبت شده اند. در هر حالت دیگری که وزن محصولات سفارش بیشتر از 4 کیلوگرم باشد، به ازای هر کیلو اضافه 0.90 یورو هزینه اضافی دریافت می شود.

travel joy

از طریق پکیج تور قاهره از اهرام جیزه، هرم پلکانی سقاره بازدید خواهید کرد.

به TravelJoy وارد شوید

مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزینی برای یک رژیم غذایی متعادل استفاده شوند. این محصول برای پیشگیری، درمان یا درمان بیماری های انسانی در نظر گرفته نشده است. اگر باردار هستید، در دوران شیردهی، دارو مصرف می کنید یا هر گونه مشکل سلامتی دارید با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است تداخلات و عوارض جانبی بیشتری نسبت به موارد ذکر شده وجود داشته باشد. دور از دسترس کودکان کوچک نگهداری شود. در محیط خشک و سایه و در دمای اتاق (25-15 درجه سانتیگراد) نگهداری شود، مگر اینکه توسط سازنده پیشنهاد شده باشد.

travel joy

2) پرداخت نقدی هنگام تحویل سفارش شما پس از تحویل محصول در محلی که انتخاب کرده اید یا از فروشگاه های پیک - با هزینه اضافی نقدی هنگام تحویل 1.90 یورو. کلیه سفارشات در داخل یونان با شرکت های همکار جنرال پست یا پیک ACS ارسال می شود. ارسال محصولات بسته به در دسترس بودن محصولات بین 1 تا 3 روز کاری انجام می شود. بسته تور قاهره به شما کمک می کند تا از مکان های معروف قاهره بازدید کنید و یکی از عجایب هفت گانه جهان را کشف کنید.

صرفه جویی در زمان آماده سازی فرم ها، قراردادها، پیشنهادات و فاکتورها

در جای خشک و خنک (تا دمای 25οC)، دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود. محصول را دور از گرما، نور یا رطوبت نگهداری کنید. مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزین یک رژیم غذایی متعادل استفاده شوند. در صورت بارداری، شیردهی، مصرف دارو یا مشکلات سلامتی با پزشک خود مشورت کنید.

{ travel joy |}

Travel Joy حاوی ویتامین B6 است که برای عملکرد طبیعی روانی، متابولیسم طبیعی انرژی در نظر گرفته شده است. زنجبیل ماده ای است که به طور گسترده در غذاهای آسیایی استفاده می شود. ریشه آن برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است، زیرا شامل بسیاری از مصارف سنتی است. آیا دوست دارید بدون نگرانی سفر کنید؟ از آنجایی که ارزش سفر بیشتر از مقصد است، دیگر لازم نیست نگران باشید. Travel Joy مکمل غذایی برای سفرهای بی دغدغه است زیرا حاوی پودر ریشه زنجبیل است! از این پس می توانید با خیال راحت با هواپیما، قایق، قطار یا ماشین سفر کنید تا به مقصد مورد علاقه خود برسید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.