Lake George: Ultimate Lake George NY راهنمای سفر به هتل ها، رستوران ها، تعطیلات

این قلعه یک موزه زنده تعاملی است که همه افراد در اردوگاه شما را مجذوب خود می کند. اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید، به‌عنوان سرباز استخدام و آموزش داده می‌شوند - حتی پس از اتمام تمرین‌هایشان، یونیفورم، تفنگ‌ها و گواهینامه به آنها داده می‌شود. برای دریافت دوز اضافی آدرنالین، شب‌ها در طول تور ارواح با نور شمع، در زمین بگردید و داستان‌های میدان جنگ را بشنوید که نسل‌ها نقل شده‌اند. در بعدازظهر، به سمت آبشارهای Shelving Rock Falls که مکانی عالی برای پرنده‌داری است، بروید.

Lake George Steamboat Co.- سفرهای دریایی دیدنی و دیدنی در دریاچه جورج به طول 32 مایل. دریاچه جورج حدود 50 مایل خارج از فرودگاه آلبانی است که اجاره ماشین و حتی برخی اتوبوس های شاتل را به هتل های منطقه ارائه می دهد. برای زنده ماندن در یک روز سخت در کورس ماجراجویی، به میخانه Adirondack بروید. این ساحل دارای یک قایق فلوریا عمومی است که برای بازدیدکنندگان جذابیت زیادی دارد. این ساحل زیبا توسط ناجیان غریق و مناطق شنا محصور شده برای ایمنی بازدیدکنندگان در فصل اوج نظارت می شود. بر خلاف معاصران خود در نیوپورت و همپتون ها که بر روی قطعات کوچکی از زمین ساخته شده بودند، کلبه های ردیف میلیونرها عمارت هایی به معنای واقعی کلمه بودند.

lake george new york

Six Flags Great Escape and Hurricane Harbor در دریاچه جورج یکی از بزرگترین پارک های تفریحی نیویورک است. برای 135 سواری، بازی، کنسرت و رویداد از اولین ترن هوایی واقعیت مجازی وارونه شمال شرق تا یک استخر موج 500000 گالن از آن بازدید کنید. در این بین، شما چیزی برای همه پیدا خواهید کرد، چه با کوچک‌ترین بچه‌ها سفر کنید و چه در قلب خود یک بچه باشید. مدت ها قبل از اینکه دریاچه جورج مترادف با روزهای آرام دریاچه باشد، یک بازیگر اصلی در تاریخ ایالات متحده بود. در طول جنگ فرانسه و هند، نبردهای بزرگ درست در کنار آب درگیر شدند و در قلعه ها، موزه ها و پارک های عمومی به یادگار مانده اند. از بناهای تاریخی و مجسمه‌هایی که در پارک 35 هکتاری بتلفیلد وجود دارد تا داستان‌های ارواح که در فورت ویلیام هنری زمزمه می‌شوند، تاریخ فراوان است.

بهترین مکان ها برای اقامت، غذا خوردن، کارهایی که باید انجام دهید را بیابید

هنگام شروع تور رفتینگ در آبهای سفید، مرکز وایلد واترز در فضای باز مراقب تمام موارد فنی است. یکی دیگر از تجربه‌های جالب موزه شامل گپ زدن با بازیگران نقش‌آفرینی زنده مانند سربازان بریتانیایی و تکاوران است که بینش کاملی از آمریکای مستعمره ارائه می‌دهند. این موزه یکی از مکان‌های جالبی است که هنگام بازدید از دریاچه جورج باید به آن بروید.

lake george new york

یکی از قدیمی‌ترین گردهمایی‌های بالون‌های هوای گرم کشور هر سال در سپتامبر هر سال در کوئینزبری واقع می‌شود. به وب سایت شهر دریاچه جورج خوش آمدید، که اطلاعات به روزی را در مورد دولت شهر، خدمات و رویدادهای اجتماعی برای ساکنان، صاحبان خانه دوم، مشاغل و بازدیدکنندگان ارائه می دهد. شهر دریاچه جورج در جنوب شرقی پارک ایالتی آدیرونداک در شهرستان وارن واقع شده است. دریاچه جورج یک مقصد محبوب برای تعطیلات است و به عنوان ملکه دریاچه های آمریکا شناخته می شود. در زیر می‌توانید پیوندهایی به صفحات پربازدید، اطلاعات تقویم درباره جلسات و رویدادهای آینده شهر، و آخرین اخبار شهر و اطلاعات پروژه‌های ویژه را ببینید.

بهترین مکان ها برای اقامت، غذا خوردن، کارهایی که باید انجام دهید را بیابید

شهرها و روستاهای جذاب در سراسر منطقه دریاچه جورج ترکیبی منحصر به فرد از میراث روستایی منطقه آدیرونداک با ظرافت دوران طلاکاری را ارائه می دهند. ماجراجویی را کشف کنید، از چیزهای جدید لذت ببرید یا به سادگی در میان زیبایی های طبیعی خیره کننده استراحت کنید. از انبوهی از جاذبه‌ها و رستوران‌های خانوادگی مناسب در سراسر جوامع منطقه لذت ببرید. با بیش از 300 کافه، رستوران، رستوران و میخانه - مطمئناً چیزی پیدا خواهید کرد که هر کام را خوشحال کند.

پس از یک بازی گلف، روز خود را به پیمایش یک سایبان همیشه سبز در Adirondack Extreme Adventure Course بگذرانید یا به سادگی از یکی از گنجینه های متعدد نمایش داده شده در مجموعه هاید شگفت زده شوید. اگر دریاچه جورج جایی است که می‌خواهید باشید، می‌توانید همه آن را در LakeGeorge.com برنامه‌ریزی کنید - اولین راهنمای رسمی منطقه که توسعه و نگهداری می‌شود. اگر فکر می کنید در زمستان در دریاچه جورج کاری برای انجام دادن وجود ندارد، هرگز در صبحی شفاف و شفاف پشت پنجره اتاق هتل مقابل دریاچه خود بایستید و از دیدن یک برف تازه بر فراز دریاچه یخ زده لذت نبرده اید. البته، همیشه می‌توانید زمستان را در یکی از کارخانه‌های شراب‌سازی و آبجوسازی‌های منطقه یا جاذبه‌های داخلی مورد علاقه خود لذت ببرید. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که دریاچه زیبای ما در جنوب آدیرونداکس دارای «فصل خاموش» است، اما این نمی‌تواند دور از واقعیت باشد! دریاچه جورج در تمام طول سال خیره کننده است و بسیاری از جاذبه ها و امکانات رفاهی که در طول تابستان و پاییز به آنها عادت کرده اید، برای ساعات منظم یا با قرار ملاقات در ماه های زمستان و بهار باز هستند.

موزه جهانی کودکان در گلنز فالز یکی از منحصربه‌فردترین مراکز در نوع خود در ایالت نیویورک است - نمایشگاه‌های تعاملی، برنامه‌های جوانان و خانواده، و همچنین گسترش جامعه از طریق هنر را ارائه می‌دهد. نحوه درست کردن مبلمان سنتی چوب‌های شمال، سبدها و صندلی‌های Adirondack را بیاموزید، یا در یک سخنرانی عصرانه ویژه شرکت کنید و درباره هنرها و صنایع دستی میراث آدیروندک بیشتر بدانید. تورگالری‌های واقع در سراسر منطقه دریاچه جورج، که هر کدام آثار چشمگیر هنرمندان محلی از ژانرهای مختلف را به نمایش می‌گذارند.

خودتان با شرکت کشتی بخار دریاچه جورج که بیش از 200 سال کار می کند، ببینید. این سفرهای دریایی تاریخی، چشم‌انداز کوه‌ها، سواحل، ورودی‌ها و جزایر دریاچه جورج را برای نسل‌های مختلف مسافران نشان داده است. برای برانچ، ناهار، شام، نوشیدنی، و شاید حتی یک نمایش آتش بازی، سوار یک کشتی بخار قدیمی یا رزمناو ساحلی شوید. تابستان زمان شگفت انگیزی برای بازدید از دریاچه جورج است و به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از بازدیدکنندگان دوست دارند تابستان خود را در دریاچه جورج بگذرانند. مناظر خیره کننده، قایق سواری، کمپینگ در جزیره، شنا، آتش بازی هفتگی، و موارد دیگر!

ردیف میلیونرها نام مستعار قسمتی از جاده بولتون در سمت غربی دریاچه است که میلیونرها در ماه‌های تابستان عمارت می‌ساختند یا در آن اقامت می‌کردند. اگرچه گاهی اوقات توسط صاحبان آنها "کلبه" نامیده می شود، این خانه های بزرگ به طور معمول دارای ده ها اتاق خواب و بیش از 20000 فوت مربع مساحت بودند. موقعیت کلیدی دریاچه جورج در مسیر آبی مونترال-نیویورک، در اختیار داشتن قلعه‌های دو طرف - به ویژه Ticonderoga - در طول انقلاب آمریکا بسیار حیاتی بود. این دریاچه با "The Narrows" مشخص می شود، بخش باریک پر از جزیره (تقریباً پنج مایل طول) که در غرب با رشته کوه زبان و از شرق با کوه سیاه همسایه است. در مجموع، دریاچه جورج بیش از 170 جزیره را در خود جای داده است که 148 مورد آن دولتی است.

بهترین مکان ها برای اقامت، غذا خوردن، کارهایی که باید انجام دهید را بیابید

اگر می‌خواهید این آخر هفته در دریاچه چه کاری انجام دهید، حتماً سفر دریایی با کشتی بخار دریاچه جورج را ببینید. یکی از این سه تور، یک تور دریاچه دو ساعت و نیم است که طی آن یک سفر 14 مایلی با بافتن و بیرون از The Narrows، دیدنی‌ترین بخش دریاچه جورج انجام می‌شود. یک مقصد آرام و در عین حال سرگرم کننده برای بازدید با خانواده یا دوستان، دریاچه جورج یک جواهر ساحل شرقی است که از دیدن آن خوشحال خواهید شد. دریاچه جورج که در نیمه راه بین نیویورک و مونترال در خط راه آهن واقع شده است، در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ثروتمندان و مشهوران دوران را به خود جذب کرد. اعضای خانواده های روزولت، ون رنسلر، واندربیلت، راکفلر و ویتنی از سواحل آن بازدید کردند. هتل فورت ویلیام هنری، در روستای فعلی دریاچه جورج، و ساگامور در بولتون لندینگ در این زمان برای خدمت به گردشگران افتتاح شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.