بدون نیاز به گواهی منفی RT-PCR برای مسافرانی که از ماهاراشترا به کارناتاکا می آیند

قوانین آزمایش، واکسیناسیون و قرنطینه برای بازدیدکنندگان خارجی هنوز اعلام نشده است. در حالی که افرادی که از اروپا، برزیل و آفریقای جنوبی می آیند باید قرنطینه 7 روزه اجباری را پشت سر بگذارند. در نهایت، پس از بیش از یک سال توقف، هند برای استقبال از گردشگران بین المللی آماده می شود. به دلیل شیوع بیماری همه گیر، سفرهای ورودی از مارس سال گذشته محدود شد. با این حال، اکنون دولت هند تصمیم خود را برای اجازه گردشگران از 15 اکتبر 2021 اعلام کرده است. به گفته وزارت کشور، این تنها برای گردشگرانی است که از طریق پروازهای چارتر وارد می شوند.

{ karnataka travel guidelines |}

وی گفت: با این حال، گواهی واکسن برای مسافرانی که از این ایالت ها می آیند اجباری است. یک مقام ارشد وزارت بهداشت به ایندیان اکسپرس گفت که تصمیم مسافران کرالا به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. انتظار می‌رود پس از بررسی مجدد وضعیت کووید-19 در سراسر ایالت، استراحت‌های بیشتری صادر شود.» طبق بخشنامه صادر شده توسط اداره بهداشت ایالتی، "با توجه به وضعیت فعلی کووید-19، اجبار داشتن گزارش آزمایش منفی RT-PCR برای کسانی که از گوا و کرالا می‌آیند، متوقف می‌شود."

نوع XBB COVID 19 در این ایالات به عنوان غالب ظاهر می شود همه چیزهایی که باید بدانیم

اگر با کلیک کردن روی پیوند یا تبلیغ در سایت دیگری به سایت ما رسیدید، آن اطلاعات را نیز ثبت می کنیم. این به ما کمک می کند تا در معرض اینترنت خود را به حداکثر برسانیم و علایق کاربران خود را درک کنیم. یعنی وارد پایگاه داده ما می‌شود، جایی که می‌توانیم از آن برای تولید گزارش‌های کلی در مورد بازدیدکنندگان خود استفاده کنیم، اما نه گزارش‌هایی درباره بازدیدکنندگان فردی. در هر صورت، شناسایی شما از طریق آدرس IP شما برای ما بسیار دشوار خواهد بود و ما هیچ تلاشی برای انجام این کار انجام نمی دهیم. توصیه می کنیم برای رزرو خدمات در وب سایت ما و استفاده از ویژگی های سفارشی سازی ما، با ما ثبت نام کنید.

karnataka travel guidelines

در اخبار مهم سفر امروز، کارناتاکا، مانیپور، مگالایا و ناگالند تغییرات جدیدی را در دستورالعمل های سفر خود اعلام کردند. به همه مسافران ورودی توصیه می شود که به این به روز رسانی ها توجه داشته باشند تا از هر گونه دردسر در سفر جلوگیری کنند. مسافران ماهاراشترا باید در بدو ورود اجباراً تحت اسکن حرارتی برای تب قرار گیرند و گواهی کامل واکسیناسیون کووید-19 را ارائه کنند. مسافرانی که از ماهاراشترا به کارناتاکا می آیند، از طریق تمام روش های حمل و نقل، دیگر نیازی به گزارش منفی RT-PCR ندارند. به دنبال توصیه کمیته مشاوره فنی COVID-19 ایالتی، کارناتاکا در روز جمعه این قانون را کاهش داد.

مقامات بهداشتی کانادا ۲۱۸۱۰ مورد جدید کووید را در یک هفته تایید کردند

الزام به همراه داشتن گزارش منفی RT-PCR برای مسافران بالای 12 سال، از جمله افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند، لغو شده است. اگر با کلیک کردن از سایتی که توسط یکی از شرکای ما اداره می شود از سایت ما بازدید می کنید و با آن شریک ثبت نام کرده اید، ممکن است اطلاعات خاصی در مورد شما که به آن شریک ارائه کرده اید به ما منتقل شود. شما باید سیاست حفظ حریم خصوصی وب‌سایتی را که از آن به سایت ما رسیده‌اید، مرور کنید تا مشخص کنید چه اطلاعاتی جمع‌آوری شده است و چگونه موافقت کرده‌اید که شریک ما بتواند از آن اطلاعات استفاده کند. اگر این کار را انجام دهیم، صرف نظر از خط‌مشی سایت شریکی که از آنجا به ما آمده‌اید، فقط از آن مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی خود استفاده خواهیم کرد.

karnataka travel guidelines

در صورتی که مسافران دارای گواهی کامل واکسیناسیون باشند، آزمایش هنگام ورود انجام نمی شود. گزارش منفی RT-PCR که توسط یک آزمایشگاه معتبر ICMR در 72 ساعت پس از ورود صادر می شود برای سایر مسافران الزامی است. مسافران بین‌المللی که بدون گواهی منفی RT-PCR وارد می‌شوند و آزمایش RT PCR را در فرودگاه انتخاب نمی‌کنند / وارد فرودگاهی می‌شوند که امکانات تست در آن موجود نیست، باید 14 روز قرنطینه خانگی اجباری را پشت سر بگذارند. مسافران بین المللی که بدون گواهی منفی RT-PCR وارد می شوند و آزمایش RT PCR را در فرودگاه انتخاب نمی کنند / وارد فرودگاهی می شوند که امکانات تست در آن وجود ندارد، باید 14 روز قرنطینه خانگی اجباری را پشت سر بگذارند. برای مسافرانی که از هر ایالتی وارد می‌شوند اجباری است که گزارش منفی RT-PCR/TRUENAT را از آزمایشگاه تأیید شده ICMR حداکثر تا 72 ساعت به همراه داشته باشند. مسافرانی که بدون گزارش منفی RT-PCR وارد می شوند، تحت آزمایش RT-PCR قرار خواهند گرفت

از هند، از طریق خطوط هوایی مربوطه قبل از اینکه به آنها اجازه انجام سفر داده شود، از تصمیم مقامات دولتی مربوطه برای قرنطینه تسهیلات یا قرنطینه خانگی یا خود نظارت بر سلامت خود به مدت 14 روز یا طبق ضمانت پیروی کنند. از آنجایی که دستورالعمل‌ها در مدت کوتاهی ممکن است تغییر کنند، به مسافران توصیه می‌کنیم قبل از سفر مجدداً الزامات RT-PCR و ورود را با خطوط هوایی مربوطه خود تأیید کنند. مسافرانی که به مانیپور می رسند دیگر نیازی به همراه داشتن گزارش آزمایش منفی RT-PCR ندارند، اگر بتوانند مدرکی مبنی بر واکسیناسیون کامل در مبادی ورودی ایالت نشان دهند.

{

"بازگشت خود را برای بسته های تور کارناتاکا رزرو کنید!"

|}

دولت کارناتاکا همچنین چندین محدودیت موجود در سالن‌های سینما، مالتی پلکس‌ها، سالن‌های تئاتر و سالن‌هایی را که اکنون مجاز به کارکردن با ظرفیت 100 درصد صندلی هستند، لغو کرد. تعداد کمی از مراکز فعالیت عمومی دیگر از جمله سالن های ورزشی، مراکز یوگا و استخرهای شنا مجاز به فعالیت با 50 درصد ظرفیت هستند. (3.) مسافران باید گواهی واکسیناسیون کووید-19 خود را همراه داشته باشند تا نشان دهند که هر دو دوز واکسن کووید-19 را دریافت کرده اند. (2.) در بدو ورود، آنها همچنان تحت غربالگری حرارتی اجباری برای تب خواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.