Jet2، EasyJet، Ryanair و TUI: آخرین قوانین سفر برای اسپانیا، ترکیه، پرتغال، ایتالیا و موارد دیگر

مسافران 12 ساله و بالاتر که کاملاً واکسینه شده اند باید در هنگام ورود به فرانسه مدرکی مبنی بر وضعیت واکسیناسیون ارائه دهند. اگر واکسینه نشده‌اید، نمی‌توانید از مدرک بریتانیا مبنی بر بهبودی کووید-19 برای ورود به مالتا استفاده کنید - در عوض باید مدرکی دال بر نتیجه آزمایش منفی نشان دهید. هیچ الزامی برای کودکان زیر 12 سال برای ارائه گواهی واکسیناسیون یا نتیجه آزمایش منفی برای ورود به مالتا وجود ندارد. از اول ژوئن تمام مسافرانی که به قبرس سفر می کنند نیازی به ارائه هیچ گونه گواهی واکسیناسیون یا بهبودی و یا نتیجه منفی تست کووید نخواهند داشت. اعلان‌های فشاری مشتریان را در طول سفر خود مطلع می‌سازد، از جمله یادآوری در مورد پر کردن فرم‌های مکان یاب مسافر قبل از بازگشت به بریتانیا و جزئیات مربوط به زمان‌های انتقال و مکان‌های تحویل. قبل از رفتن به آفتاب در تعطیلات از مردم خواسته می شود آخرین قوانین سفر را بررسی کنند.

{ jet2 travel requirements |}

برای دریافت 5 درصد تخفیف در تست‌های کووید، کافیست کد «JET2» را هنگام تسویه‌حساب وارد کنید. برای اطلاع از آخرین داستان های کنت و اخبار فوری که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود، در خبرنامه روزانه ما ثبت نام کنید. بیش از 40 ورزش و فعالیت به صورت استاندارد با سیاست های بیمه جت 2 شامل کایاک سواری، بالون سواری و غواصی تا 18 متر پوشش داده می شود.

اخبار بیشتر

در حالی که قوانین سفر Covid-19 از ماه مارس در بریتانیا حذف شده است، برای برخی از کشورها همچنان ادامه دارد. برای اطمینان از اینکه در حین حضور در آنجا گرفتار، ممنوعیت ورود یا تحت پیگرد قانونی قرار نخواهید گرفت، ضروری است قبل از انجام آن سفر قوانین محلی را رعایت کنید. Newmarket Holidays تخفیف های رزرو لحظه آخری را در بیش از 20 تور کریسمس، از جمله بازارهای جشن و استراحت در داخل و خارج از کشور، راه اندازی کرده است. اکنون اسناد مربوط به کووید-19 را می توان در برنامه های تلفن همراه شرکت هواپیمایی و اپراتور تور بارگذاری کرد.

jet2 travel requirements

همچنین باید نتیجه آزمایش PCR COVID-19 منفی را ارائه دهید که طی 72 ساعت پس از ورودتان گرفته شده است یا قبل از ترک فرودگاه یک آزمایش رایگان انجام دهید. هر کسی که به این کشور می رود باید یک فرم آنلاین را نیز تکمیل کند که می توانید آن را در وب سایت Jet2 بیابید. پس از تکمیل، درخواست خود را ظرف 24 ساعت پس از تعطیلات نهایی می کنید و پس از تایید، تأییدیه خود را در فرودگاه نشان می دهید تا بتوانید سوار هواپیما شوید.

بازارهای کریسمس بازگشته اند: 9 بهترین سفر جشن در اروپا با هر بودجه

چه در حال پیاده روی و چه در حال گشت و گذار هستید، مطمئن شوید که پوشش مناسبی دارید. اگر اپراتور حمل و نقل از سوار شدن شما یا شخصی که با او سفر می کنید به دلیل مثبت بودن آزمایش یا خواندن دما، از سوار شدن به هواپیما خودداری کرد، پوشش دهید. هرکسی که از سرزمین اصلی پرتغال بازگردد باید در بازگشت به مدت 14 روز قرنطینه شود. همچنین باید به Jet2 در مورد علائم COVID-19 که در عرض هشت روز پس از ورود خود به ایتالیا مشاهده می کنید بگویید. در حال حاضر، فرانسه در لیست قرنطینه بریتانیا قرار دارد، بنابراین هرکسی که به بریتانیا بازمی‌گردد باید به مدت 14 روز قرنطینه شود.

jet2 travel requirements

Jet2.com اولین شرکت هواپیمایی بزرگی است که قانون استفاده از ماسک برای مسافران در پروازهای خود را کنار گذاشته است. در سفرتان از تجهیزات اسکی، بسته شدن پیست و فعالیت‌هایی مانند سورتمه سواری محافظت خواهید کرد. ما می دانیم که این روزها به دنبال آرامش بیشتر هستید، به همین دلیل است که بیمه مسافرتی درجه یک ما اکنون شامل پوشش بسیار مهم COVID-19 می شود.

{

هشدار «تست کووید» Jet2 برای مسافران صادر شد

|}

آخرین اخبار ناتینگهام فارست به عنوان هافبک سابق نشان می دهد که مردان استیو کوپر در صورت تمایل به صعود به جدول باید در کجا پیشرفت کنند. آزمایش کووید-19 منفی - یا PCR در 72 ساعت قبل از حرکت انجام می شود، یا آزمایش آنتی ژن که در 24 ساعت قبل از حرکت انجام می شود. شرکت هواپیمایی مقرون به صرفه Jet2 در مورد آنچه به نظر می رسد یک سری از کلاهبرداری ها باشد به مشتریان هشدار داده است. آیا می خواهید آخرین اخبار مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده شود؟ برای ثبت نام در خبرنامه های Lancs Live اینجا را کلیک کنید. TUI در 18 ماه گذشته نمونه کار خود را از 121 هتل در 5 شهر به 3400 هتل در 48 شهر افزایش داده است. AmaWaterways از پروازهای رایگان و ترانسفر خارج از کشور در بیش از 300 سفر دریایی منتخب رودخانه اروپا در سال 2023 به عنوان بخشی از تبلیغات Fly For Free خود رونمایی می کند که اکنون برای رزروهای جدید در دسترس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.