بهترین تریلرهای مسافرتی در کلاس Ultra Lite

اما چرا آیا باید منتظر بمانیم - احتمالاً قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفتد، آن را در جاده ارسال خواهیم کرد. من تریلر خود را در سپتامبر سال گذشته خریداری کردم و برای اولین بار در ماه می امسال آن را بیرون آوردم. آب را وصل کرد و از آبگرمکن نشتی داشت، آن را به نمایندگی برد و به او گفته شد که گارانتی پوشش داده نمی شود زیرا مشکل زمستانی است، درست نیست.

jayco travel trailers

به راحتی همه پلان‌های کف منحصربه‌فرد ما را فیلتر کنید، مقایسه کنید، بسازید و قیمت‌گذاری کنید - از مدل‌های خانه‌های تختخواب‌شو گرفته تا مربیان زوج. به سرعت به دهه 20 میلادی، یک بیماری همه گیر جهانی میل همه را برای بیرون رفتن دوباره بیدار کرد و عصر طلایی دیگری را برای جامعه RVing به وجود آورد. Jayco، Entegra Coach، Highland Ridge و Starcraft با چشم به آینده ای روشن، به عنوان خانواده شرکت های Jayco متحد شدند.

این راهنما به شما کمک می کند تا برای یافتن RV مناسب برای نیازهای سفر خود آماده شوید. زمان زیادی طول نمی کشد تا همه چیز را به دست آورید، به خصوص با تمام امکانات رفاهی خانه درست در داخل RV خود. موتورخانه های کلاس B سهولت رانندگی با ون روزمره را با مهم ترین امکانات رفاهی و راحتی برای تعطیلات آخر هفته سرگرم کننده یا ماجراجویی های طولانی تر ترکیب می کنند.

مورد علاقه خانواده برای سال ها

این تریلر مسافرتی فضایی راحت را فراهم می کند تا شما و خانواده تان بتوانید روی ماجراجویی پیش رو تمرکز کنید. ظاهر صاف و براق و نمای بیرونی فایبرگلاس اختیاری برای کاهش وزن و پنجره های رنگی بدون قاب برای حفظ حریم خصوصی را مشاهده خواهید کرد. چراغ‌های LED داخلی و نورگیر آشپزخانه، فضای داخلی روشن و دلپذیری را فراهم می‌کنند، بنابراین می‌توانید یک بازی کارتی یا تخته‌ای را روی میز و صندلی‌های مستقل انتخاب کنید. قبل از رفتن به تخت کوئین سایز یا تخت مخفی اختیاری در مبل چاقویی استراحت کنید. برچسب قیمت پایین آنها برای کسانی که بودجه کمی دارند ایده آل است، اما صرفه جویی به فدای ویژگی ها نمی شود.

{ jayco travel trailers |}

برای اطلاعات به روز در مورد قیمت، به وب سایت Jayco یا فروشنده محلی Jayco مراجعه کنید. اگر به دنبال یک تریلر مسافرتی با جذابیت و قابلیت اطمینان اثبات شده هستید، به سراغ Jay Flight بروید. بیش از یک دهه است که فروشندگان پیشرو برای تریلرهای مسافرتی بوده است، که تمام شواهدی است که باید به آن نیاز داشته باشید که Jayco به سادگی همه چیز را در این مدل درست کرده است. مدل ها شامل سقف استاندارد 81 اینچی، اجاق گاز سه شعله، هود، شیرآلات نیکل برس خورده و جزیره آشپزخانه است. کوره اتووود با راندمان بالا همه چیز را برشته نگه می دارد، در حالی که فرش های درجه یک مسکونی Shaw همیشه زیر پا راحت هستند.

نظرات Jayco Travel Trailer

ما فقط با ماشین کوتاهی از سیاتل، تاکوما، مونت ورنون، و سیلوردیل، واشنگتن فاصله داریم. اگر تصمیم دارید یک موتورخانه یا یک چرخ پنجم بزرگتر یا حمل کننده اسباب بازی انتخاب کنید، باید بدانید که این موضوع چگونه بر تجربه رانندگی شما تأثیر می گذارد. برخی از افراد موتورخانه های کوچکتر یا یدک کش هایی را ترجیح می دهند که مانور دادن آنها آسان تر است. اگر موتورخانه را انتخاب می‌کنید، پیشرفت‌های JRide، JRide Plus و JRide Premium تجربه رانندگی Jayco را بدون توجه به اندازه RV عالی می‌کنند.

این اولین RV بود که در سال 1975 از خط تولید خارج شد، بنابراین ما درک می کنیم که مردم در این RV به دنبال چه چیزی هستند. Jayco's Camper Trailers مقرون به صرفه، بدون پیچیدگی، یدک کشی آسان و بزرگ برای زندگی هستند. تریلرهای کمپر ما برای راحتی طراحی شده اند، ساخته شده اند تا دوام داشته باشند و برای لذت بردن بی دردسر برای همه خانواده، بدون شکستن بانک، مجهز شده اند. برای یک تجربه RV لوکس آماده اید؟ چرخ‌های پنجم اغلب توسط RVها با خانواده‌های بزرگ‌تر انتخاب می‌شوند زیرا اندازه جادار، امکانات موجود، و فضای ذخیره‌سازی وسیع‌تر هستند. تفاوت اصلی بین چرخ پنجم و تریلر مسافرتی نحوه اتصال آن به وسیله نقلیه یدک کش است. در حالی که یک تریلر مسافرتی از طریق گیره سپر متصل می شود، یک چرخ پنجم به یک گیره نعل اسبی که در بستر کامیون شما نصب شده است متصل می شود.

jayco travel trailers

اساساً دو نوع RV مختلف وجود دارد، اگرچه گاهی اوقات مقالاتی در مورد "7 نوع کمپر" یا "3 نوع کمپر" و غیره مشاهده خواهید کرد. یا کلاس ها در اینجا در Jayco، ما محصولات قابل یدک‌کشی و موتوری را می‌سازیم که هر کدام به انواع محصولات تقسیم می‌شوند. دلیلی وجود دارد که تریلرهای مسافرتی محبوب ترین گزینه RV هستند. حتی کسانی که قبلاً هرگز چیزی را یدک نکشیده اند، به راحتی می توانند تریلر مسافرتی خود را سوار کنند. زمان کمتری را صرف بحث در مورد یک سیستم پیچیده کنید و سریعتر وارد جاده شوید. یدک کشی آسان، راه اندازی آسان، تنها مشکل این است که تصمیم بگیرید کدام تریلر را تهیه کنید.

{

RV Business Top 50 فروشنده

|}

به‌طور سفارشی توسط تیم توسعه محصول ما و شرکای ما ساخته شده است، می‌توانید عملیات کلیدی را تقریباً از هر کجای تلفن یا رایانه لوحی نظارت و کنترل کنید. پلان‌های خانوادگی مناسب همیشه مسافران را به سمت تریلر مسافرتی محبوب Jay Flight جذب کرده است. ما ملتی هستیم که عاشق کاوش در فضاهای باز، بازگشت به اصول اولیه و ایجاد یک عمر خاطره هستیم. از دامنه‌های کوه رینیر در واشنگتن تا اورگلیدز در جنوب فلوریدا، مکان‌های زیادی برای کشف یا استراحت و استراحت در طبیعت برای یک یا دو آخر هفته وجود دارد. با شرایط شخصی خود با Jayco Motorhomes و RVs Towable سفر کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.