فرهنگ جزیره، کارهایی که باید انجام داد، هتل ها

قبل از سفر با مرکز واکسیناسیون تب زرد تماس بگیرید تا واکسیناسیون را ترتیب دهید. مسافران یا به این دلیل واکسینه می شوند که برای ورود به یک کشور ضروری است یا به این دلیل که برای محافظت از آنها توصیه می شود. مطمئن شوید که واکسن های معمول شما، بر اساس استان یا منطقه شما، صرف نظر از مقصد سفر شما، به روز هستند. برای تغییر برنامه سفر خود نباید به دولت کانادا کمک کنید. به دلیل خطر سرقت و تجاوز جنسی از سوار شدن به تاکسی های بدون علامت خودداری کنید.

{ jamaica travel |}

مسیحیت دین اکثریت جزیره است و جامعه رستا که جامائیکا به آن در سطح بین المللی شناخته شده است نیز در تاریخ آن برجسته بوده است. مانند سایر مناطق کارائیب، مذهب و باورهای عامیانه غرب آفریقا گاهی توسط برخی انجام می شود در حالی که برای دیگران کاملاً تابو است. جوامعی از مسلمانان و هندوها همراه با یک جامعه کوچک اما کاملاً قدیمی یهودی وجود دارد. آیا برای برنامه ریزی تعطیلات خود به جامائیکا الهام گرفته اید؟ مجموعه ای از استراحتگاه های باورنکردنی و پیشنهادات تعطیلات ما را بررسی کنید، همه با پروازها و محل اقامت در قیمت گنجانده شده است.

جامائیکا یک مقصد عالی برای تعطیلات آفتاب زمستانی است، زمانی که باید از آسمان خاکستری و روزهای بارانی فرار کنید و در زیر نور آفتاب باشید. در هر رستورانی که هزینه خدمات خودکار را تحمیل می کند، انعام لازم نیست. انعام رانندگان تاکسی به صلاحدید شما؛ رانندگان تاکسی مسیر – یا اشتراکی – انتظار انعام ندارند. بیشتر هتل‌ها خدمات خشک‌شویی دارند، اما قبل از تحویل بار بزرگ، قیمت‌ها را بررسی کنید، زیرا هزینه‌ها می‌تواند برای هر کالا باشد و اصلاً ارزان نیست. بسیاری از شهرهای بزرگ حداقل یک خشکشویی عمومی دارند که گزینه ارزان تری است. برای Wi-Fi نامحدود در حین سفر در جامائیکا، یک Skyroam Solis بخرید که در 130 کشور با یک نرخ ثابت روزانه کار می کند و هزینه آن به صورت پرداختی پرداخت می شود.

در غذاخوری‌های غیررستا، نخود برنجی رایج‌ترین همراهی بیشتر غذاها است. جامعه جامائیکا عمدتاً همجنس‌گرا هراسی است و صحنه همجنس‌گرایان در کینگستون کاملاً زیرزمینی است، با نمایش عمومی محبت بین زوج‌های همجنس‌گرا به شدت توصیه نمی‌شود. متوجه خواهید شد که «صبح بخیر»، «بعد از ظهر بخیر» و «شب بخیر» زیاد می‌گویید. مبادله شوخی دوستانه با فروشندگانی که سعی می کنند به شما میوه یا سوغاتی بفروشند، بی نهایت ارجحیت دارد بر نادیده گرفتن سرد افرادی که فقط برای امرار معاش تلاش می کنند.

گذرنامه های گم شده یا دزدیده شده

اگر با رانندگی در جامائیکا آشنایی ندارید، به‌جای آن به طور جدی به استخدام یک سرویس راننده تأیید شده فکر می‌کنم. ما در اینجا کمی در مورد رانندگی نوشتیم (پیش از همه گیری، زمانی که حمل و نقل عمومی نیز یک گزینه بود). ممنون، لیندسی بله، طبق قوانین فعلی برای سفر بین المللی به ایالات متحده، باید قبل از ترک جامائیکا به ایالات متحده آزمایش کنید. برخی از استراحتگاه ها این تست را در بسته های خود گنجانده اند، در غیر این صورت سایت های آزمایشی زیادی برای این منظور در جامائیکا وجود دارد. در صورت مثبت بودن آزمایش، باید 14 روز قرنطینه شوید و در اقامتگاه های جامائیکا با هزینه شخصی خود ایزوله شوید. ما به ترکیبی از مناطق توریستی و غیر توریستی در جامائیکا سفر کردیم و در طی هر دو تجربه، تحت تأثیر سطح استراتژی‌های کاهش خطر که توسط کسب‌وکارهای جامائیکا اجرا می‌شوند، قرار گرفتیم.

jamaica travel

اکنون که موج موارد Omicron در حال کاهش است، رزرو قرار ملاقات نباید چندان دشوار باشد. اگر در مورد سفر به جامائیکا در طول بحران کرونا یا پس از همه‌گیری، سؤال یا به‌روزرسانی دارید، لطفاً در نظرات زیر با ما در میان بگذارید. اکثر کسب و کارها تمایل دارند تعداد افرادی را که می توانند وارد شوند محدود کنند، بنابراین کفش های راحت به همراه داشته باشید. لطفا توجه داشته باشید که استفاده از ماسک اجباری است و در برخی موارد بدون استفاده از ماسک نمی توانید وارد یک مرکز شوید.

از اشتراک مایعات بدن خودداری کنید

نیش و خراش حیوانات می تواند منجر به بیماری های جدی مانند هاری شود. برای جلوگیری از عفونت، در سواحلی که ممکن است فضولات حیوانات وجود داشته باشد، کفش بپوشید. آب تصفیه نشده می تواند حامل میکروب هایی باشد که شما را بیمار می کند. قایق سواری ایمن را تمرین کنید - تمام قوانین ایمنی قایق را دنبال کنید، در صورت رانندگی قایق الکل ننوشید و همیشه جلیقه نجات بپوشید.

jamaica travel

ازدواج هتلی هر ازدواجی است که در جزیره اتفاق می افتد و توسط افسر ازدواج رسمی جزیره انجام می شود. تاکسی های مسیری اغلب مملو از مردم هستند، اما مردمی دوستانه هستند و از اینکه شما را با خود دارند خوشحالند. تاکسی های مسیری روش اصلی حمل و نقل جامائیکایی ها هستند و هدفی را که یک سیستم اتوبوس در یک کلان شهر بزرگ انجام می دهد، انجام می دهد. اینگونه است که مردم سر کار می آیند، بچه ها به مدرسه می رسند و غیره. زندگی گیاهی جامائیکا در طول قرن ها به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

{

دمای جامائیکا بین دسامبر و آوریل چقدر است؟

|}

اگر بعد از سفر احساس خوبی ندارید، ممکن است لازم باشد به پزشک مراجعه کنید. اگر برای یافتن یک متخصص طب مسافرتی به کمک نیاز دارید، به یافتن کلینیک مراجعه کنید. حتماً به پزشک خود در مورد سفر خود، از جمله جایی که رفته اید و در سفر خود چه کرده اید، بگویید.

در جامائیکا به دلیل سطح بالای جنایات خشن، احتیاط زیادی به خرج دهید. الهام بخشیدن و تجهیز افراد روزمره برای دنبال کردن تجربیات تغییر دهنده زندگی در سراسر جهان. در وب سایت Wego Travel وبلاگ که در 19 آوریل به روز شد، بیان می کند که مسافران ممکن است مشمول قرنطینه شوند. من فقط یک جستجوی اینترنتی برای "تست آنتی ژن کووید [شهر ایالات متحده که در آن خواهید بود" انجام می دهم. اکثر شهرها لیستی از آزمون ها دارند و در حالی که برخی ممکن است به بیمه نیاز داشته باشند، اکثر آنها اینگونه نیستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.