بیمه مسافرتی خرید آنلاین با COVID-19 تحت پوشش برای سفرهای خارج از کشور

با این حال، در شرایط معمولی، بسیاری از ارائه دهندگان بیمه پیشنهاد می کنند که بیمه نامه شما را به سفر آینده منتقل کنند. می توانید از این فرم درخواست تغییر خط مشی برای درخواست انتقال بیمه نامه خود استفاده کنید. ما بیمه‌نامه‌های سفر تک سفر، کوله‌پشتی و سالانه چند سفر خود را افزایش داده‌ایم تا اکنون پوشش وسیع‌تری از خسارت‌های مربوط به همه‌گیری‌ها و همه‌گیری‌های جهانی را شامل شود. قبل از دریافت هرگونه درمانی در سفر خود باید با مرکز کمک تماس بگیرید.

با این حال، اگر قبلاً به ما گفته اید که این اطلاعات را نمی خواهید، این کار را انجام نمی دهیم. همچنین ممکن است پس از پایان خط مشی شما از اطلاعات شما برای این اهداف استفاده کنیم، مگر اینکه از ما نخواهید. دسترسی به اطلاعاتی که ارسال می‌کنید محدود به آن دسته از کارمندانی است که با توجه به بیمه‌نامه‌های صادر شده، به چنین اطلاعاتی نیاز تجاری دارند. ما برای محافظت از حریم خصوصی و محرمانه بودن اطلاعات شخصی غیر عمومی شما، حفاظت فیزیکی، رویه ای و الکترونیکی را حفظ می کنیم.

insurance travel covid

هر زمانی که به دنبال سفر هستید، داشتن بیمه مسافرتی خوب برای هر جایی که می‌روید باید در اولویت باشد. چه یک جشنواره خارج از کشور، یک سال فاصله، یک پرواز دور دنیا یا مدتی در ساحل برای ریکاوری از فصل امتحانات، ما طیف وسیعی از گزینه‌های پوشش را برای رفع نیازهای شما داریم. لطفاً مطمئن شوید که مشخص کرده اید چه چیزی پوشش داده شده است و چه چیزی نیست. برای جزئیات بیشتر، پاسخ به سوالات رایج در مورد پوشش ویروس کرونا و متن کامل خط مشی را بررسی کنید. برای ادعای بیمه مسافرتی پزشکی COVID-19 خود، باید با یکی از شماره های زیر با شرکت کمک بیمه گر تماس بگیرید.

بسته به جایی که هستید، می توانید با شماره تماس بگیرید و جزئیات درخواست بیمه مسافرتی خود را به ما اطلاع دهید. مدیران خدمات مشتریان ما در طول کل فرآیند با شما صحبت خواهند کرد. شرایطی وجود دارد که در آن ادعاها علیه بیمه نامه مسافرتی شما ممکن است رد شود. اگر این اتفاق بیفتد، دلیل رد ادعای بیمه مسافرتی شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

طرح بیمه مسافرتی کامل

اگر سفر شما قبل از لغو توصیه نامه سفر در ۷ مارس ۲۰۲۲ انجام شده باشد، هیچ پوششی برای هزینه های پزشکی اورژانس COVID-19 در طول سفر شما وجود ندارد. اگر توصیه سفر سطح 4 دولت کانادا برای COVID-19 پس از خروج شما صادر شود، پوشش پزشکی اضطراری COVID-19 تا زمانی در دسترس است که قبل از حرکت، توصیه نامه سفر برای مقصد شما کمتر از سطح 4 باشد. اگر با شخص دیگری سفر می‌کنید و پس از خرید بیمه نامه، تشخیص کووید-19 در او داده می‌شود، سیاست‌های نقره و طلای ما می‌توانند در صورت لزوم و اجتناب‌ناپذیر لغو یا اصلاح سفرتان، پوششی ارائه دهند. ما فقط هزینه های لغو و اصلاح شما را پوشش می دهیم و هیچ هزینه ای را که از طرف شخص دیگری پرداخت کرده اید پوشش نمی دهیم.

{ insurance travel covid |}

این برای خریدهای ضروری مانند وعده های غذایی، نوشیدنی ها معتبر است. برای اطلاع بیشتر در مورد پوشش لغو پرواز اینجا را کلیک کنید. و به همین دلیل است که قبل از اقدام به درمان نیازی به دریافت هیچ نوع تاییدیه قبلی از بیمه گر نیست، بلکه بهتر است خسارت را به شرکت بیمه اطلاع دهید. با این حال، ماهیت درمان و شرایط بیمه نامه مسافرتی تعیین می کند که آیا درمان تحت پوشش بیمه مسافرتی است یا خیر.

بیمه موتور

از 1 ژانویه 2021، Ehic دیگر دسترسی به مراقبت های بهداشتی را برای اتباع بریتانیایی که به ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ یا سوئیس سفر می کنند، فراهم نخواهد کرد. همه خط‌مشی‌های جدید شامل پوشش ویروس کرونا برای لغو، محدود کردن و هزینه‌های پزشکی به دلیل کووید-۱۹ در شرایط خاص است. و می‌توانید با ارتقای کووید-۱۹ ما محافظت بیشتری برای خروج از دست رفته یا تغییر در قوانین آزمایش و قرنطینه اضافه کنید. تمام کشورها یا شهرهایی را که بازدید می کنید و مدت زمان سفرتان را تایپ کنید.

insurance travel covid

بیمه مسافرتی کووید-19 ما هر زمان که آماده باشید دوباره جهان را بگردید به شما پوشش بیشتری می دهد. از خط مشی شما این برای سفرهایی با تاریخ حرکت در 28 فوریه 2022 یا پس از آن اعمال می‌شود. بسیاری از حساب های بانکی یا کارت های اعتباری با سطوح مختلف پوشش بیمه مسافرتی ارائه می شوند. اگرچه ممکن است برخی از آنها برای اکثر سفرها جامع و مناسب باشند، اما ممکن است در زمانی که دور هستید، همه چیزهایی را که برنامه ریزی کرده اید پوشش ندهند. اگر برنامه‌های ماجراجویانه یا سفرهای غیرمعمولی برای سفر خود رزرو کرده‌اید، ممکن است تحت پوشش نباشید. اطمینان حاصل کنید که بیمه نامه مسافرتی را که قبل از هر سفر دارید بررسی کرده اید تا مطمئن شوید که برای شما و برنامه های شما مناسب است.

{

بهترین بیمه نامه مسافرتی چیست؟

|}

واجد شرایط بودن شما برای بازپرداخت بستگی به نوع خط‌مشی خریداری‌شده، مدت زمان اجرا و اینکه آیا طبق این خط‌مشی سفر کرده‌اید یا خیر، دارد. قوانین بازپرداخت نیز در عبارت خط مشی شما در bcaa.com/wordings موجود است. هر کسی که به کانادا سفر می کند باید شرایط آزمایش و قرنطینه را دنبال کند. برای آخرین اطلاعات دقیق، از جمله چک لیست های مفید قبل از سفر، از وب سایت دولت کانادا، travel.gc.ca دیدن کنید.

خود را ایزوله کنید) در نتیجه شرایط فردی شما، مانند درخواست سرویس تست و ردیابی NHS. خط‌مشی‌های ما همچنین هزینه اقامت یکی از اعضای مهمان سفر شما را در خارج از کشور، در صورت لزوم، تا زمانی که به اندازه کافی برای بازگشت به خانه آماده شوید، پوشش می‌دهد. اگر در بیمارستان بستری می شوید یا نمی توانید طبق برنامه به خانه سفر کنید، مهم است که با خط کمک فوریت های پزشکی 24 ساعته ما برای مشاوره و کمک تماس بگیرید. بیمه مسافرتی کووید-19 در صورت مواجه شدن با هزینه های غیرمنتظره در رابطه با ویروس کرونا، پوششی را ارائه می دهد. حتی اگر برای تعطیلات خود در بریتانیا اقامت دارید، داشتن بیمه تعطیلات پوششی برای اموال گم شده، آسیب دیده یا دزدیده شده مانند چمدان، و کنسل کردن، کوتاه کردن سفر یا تاخیر در سفر در برخی شرایط فراهم می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.