سفر ذهنی در زمان یک ابزار تصمیم گیری عالی است، این نحوه استفاده از آن است

در روش کرمچاله نیز مشکلاتی در پیاده سازی وجود دارد. از آنجایی که نظریه نسبیت آلبرت انیشتین - که ماهیت زمان، فضا و گرانش را توصیف می کند - عمیق ترین نظریه ما در مورد زمان است، مایلیم فکر کنیم که سفر در زمان توسط نسبیت ممنوع است. متأسفانه، یکی از همکارانش از موسسه مطالعات پیشرفته، کورت گودل، جهانی را اختراع کرد که در آن سفر در زمان نه تنها امکان پذیر بود، بلکه گذشته و آینده به طور جدانشدنی در هم پیچیده بودند. با این حال، ممکن است بخواهید به Snowflake Enterprise Edition ارتقا دهید تا پیکربندی دوره‌های نگهداری داده‌های طولانی‌تر تا 90 روز را برای پایگاه‌های داده، طرح‌واره‌ها و جداول فعال کنید. توجه داشته باشید که نگهداری طولانی داده ها به فضای ذخیره سازی اضافی نیاز دارد که در هزینه های ذخیره سازی ماهانه شما منعکس می شود.

how to time travel

تمام حیات توسط مگنتوسفر ما به صورت سه بعدی ثبت شده است. سایبورگ‌هایی که روی زمین رشد می‌کنند و تکثیر می‌شوند، او آن را با گیاهان، درختان، موجودات دریایی و چیزهایی که پرواز می‌کنند، کاشت. انیشتین از این اثر به عنوان "عمل شبح وار در فاصله" یاد کرد. بسیاری از جامعه علمی معتقدند که سفر به عقب در زمان بسیار بعید است.

سفر در زمان در داستان های علمی تخیلی

صرف وجود شما در زمانی که هرگز وجود نداشته اید یک تناقض خواهد بود. افینگهام می‌گوید: «جهان اهمیتی ندارد که چیزی که شما تغییر داده‌اید این است که هیتلر را کشته‌اید یا اینکه یک اتم را از موقعیت A به موقعیت B منتقل کرده‌اید. همچنین این سوال نگران کننده وجود دارد که اگر سفر در زمان به عقب امکان پذیر باشد، چه اتفاقی برای تصورات ما از علت و معلول می افتد. معروف ترین این معماها به اصطلاح «پارادوکس پدربزرگ» است.

{ how to time travel |}

متیوز توضیح می‌دهد: «در حال حاضر، حتی یک پل انیشتین-رزن نمی‌تواند به گذشته بازگردد، زیرا به اندازه کافی عمر نمی‌کند – پایدار نیست». سفر در زمان را در ویکی‌واژه، فرهنگ لغت رایگان جستجو کنید. اینکه آیا نسبیت عام منحنی های زمان مانند بسته را برای همه شرایط واقع گرایانه ممنوع می کند، هنوز در حال تحقیق است. هرگز زمان مهمتری برای توضیح حقایق، ارج نهادن به دانش مبتنی بر شواهد و به نمایش گذاشتن آخرین پیشرفت های علمی، فنی و مهندسی وجود نداشته است. Cosmos توسط موسسه سلطنتی استرالیا، یک موسسه خیریه که برای ارتباط مردم با دنیای علم اختصاص دارد، منتشر شده است. کمک‌های مالی، هر چند بزرگ یا کوچک، به ما کمک می‌کند در زمانی که جهان به آن بیشتر نیاز دارد، به اطلاعات علمی مورد اعتماد دسترسی پیدا کنیم.

کاوشگر استقامت ناسا سنگ هایی را پیدا می کند که ممکن است کلید درک تاریخ مریخ را داشته باشند

ماشین زمان خوب و بد است، زیرا با ماشین زمان از آینده خود آگاه خواهید شد که خوب نیست. به گفته مالت، هندسه مناسب می تواند به سفر در زمان به گذشته و آینده منجر شود. اگرچه توقف کامل متابولیسم احتمالاً بسیار فراتر از فناوری فعلی ما است، برخی از دانشمندان در تلاش هستند تا به حالت خواب زمستانی کوتاه مدت دست یابند که حداقل چند ساعت طول می کشد. ممکن است این زمان کافی باشد تا فرد قبل از رسیدن به بیمارستان از یک اورژانس پزشکی مانند ایست قلبی عبور کند.

اما دقیقاً به همین دلیل است که این نوع تخیل بسیار قدرتمند است. به جای اینکه به سادگی آنچه را که می داند به خاطر بسپارید، مغز شما باید یک امکان جدید اختراع کند. از تجربیات گذشته، امیدها و ترس‌های فعلی و شهود شما در مورد آنچه احتمالاً در 10 سال آینده تغییر خواهد کرد، استفاده می‌کند. به عنوان مثال، سناریویی را در نظر بگیرید که من وارد ماشین زمان خود می شوم، از آن برای بازگشت به زمان پنج دقیقه استفاده می کنم و به محض اینکه به گذشته رسیدم، ماشین را نابود می کنم.

how to time travel

سریع ترین فضاپیمای انسانی ما حتی یک دهم درصد سرعت نور را ترک نمی کند. اما اگر بتوانید زمان زیادی را در آغوش گرفتن نزدیک به حد مجاز سرعت در جهان بگذرانید، ساعت شما کندتر کار می کند. هیچ چیز برای شما متفاوت نخواهد بود، اما پس از چند سال سفر به زمین باز می‌گردید و بسته به سرعتی که می‌روید، ساعت‌های ما هزاران یا حتی ده‌ها هزار سال پیشرفت کرده‌اند. سفر در زمان و جدول‌های زمانی موازی تقریباً همیشه در داستان‌های علمی تخیلی دست به دست هم می‌دهند، اما اکنون ما مدرکی داریم که نشان می‌دهد در علم واقعی نیز باید دست به دست هم دهند.

هنگامی که اشیاء رها شده به Fail-safe منتقل می شوند، نمی توانید آنها را بازیابی کنید. به طور مشابه، هنگامی که یک طرح حذف می شود، دوره نگهداری داده ها برای جداول فرزند، اگر به صراحت متفاوت از حفظ طرحواره باشد، رعایت نمی شود. جداول فرزند برای مدت زمانی مشابه طرحواره حفظ می شوند. در حال حاضر، هنگامی که یک پایگاه داده حذف می شود، دوره نگهداری داده ها برای طرحواره ها یا جداول فرزند، در صورتی که صراحتاً متفاوت از حفظ پایگاه داده باشد، رعایت نمی شود.

{

تلویزیون درباره سفر در زمان:

|}

پس از گذشت مدت زمان نگهداری یک شی و پاکسازی شی، دیگر در خروجی SHOW HISTORY نمایش داده نمی شود. علاوه بر پرس و جوها، AT | عبارت BEFORE را می توان با کلمه کلیدی CLONE در دستور CREATE برای جدول، طرحواره یا پایگاه داده برای ایجاد یک تکرار منطقی از شی در یک نقطه مشخص در تاریخچه شی استفاده کرد. هنگامی که هر گونه عملیات DML روی یک جدول انجام می شود، Snowflake نسخه های قبلی داده های جدول را برای مدت زمان مشخصی حفظ می کند. این امکان جستجوی نسخه های قبلی داده ها را با استفاده از AT | فراهم می کند بند قبل از

پس از ایجاد، ما یک گذر، حال و آینده داشتیم که می‌توانیم به میلیون‌ها سال پیش برگردیم تا آدم و حوا را با دایناسورها ببینیم یا میلیون‌ها سال در آینده برویم. با این حال، با توجه به رویدادهایی که تغییر می کند، هر بار یک خط زمانی جدید ایجاد شده است. ما همچنین در یک میلیون سال گذشته بارها این سیاره را نابود کرده و دوباره جمعیت کرده ایم. هر رویداد تغییر می کند، یا کاری که ما متفاوت انجام می دهیم وارد دنیای جدیدی می شود که ممکن است برخی چیزها متفاوت یا یکسان باشند. علم ثابت کرده است که چند چیز از کتاب مقدس درست است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.