چگونه یک آژانس مسافرتی شویم

درباره خود بیشتر بیاموزید، گزینه های خود را بررسی کنید و شغل مناسب خود را بیابید. 31 اکتبر قبل از انقضای مجوز در 31 دسامبر سال بعد پس از صدور مجوز فعلی. هر مدیر یا افسری که دارای سمت مدیریتی یا اجرایی باشد (مثلاً مدیر کل یا مدیر عامل)، در مورد یک شرکت، مشارکت با مسئولیت محدود یا سایر شرکت‌های بزرگ.

{ how to be a travel agent |}

رسانه‌های اجتماعی یکی از بهترین راه‌ها برای مشاوران جدید سفر است تا در عین اینکه سبک سفر و برنامه‌ریزی سفر خود را به نمایش بگذارند، اشتیاق خود را در مورد مشاوره سفر به دیگران منتقل کنند. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، پیوستن به یک آژانس میزبان و/یا یک شبکه آژانس مسافرتی، با نام کنسرسیوم، ضروری است، و درک تفاوت های بین کنسرسیوم و آژانس میزبان اولین قدم کلیدی است. شما می توانید یک آژانس مسافرتی شوید و به سراسر جهان سفر کنید، اما برای موفقیت، انتظار کار سخت، آموزش مداوم، یک برنامه تجاری محکم و مشارکت های مهم را داشته باشید. کارگزاران مسافرتی که معمولاً آژانس های مسافرتی با تجربه هستند، معمولاً صاحب کسب و کار خود هستند و در خانه کار می کنند. هیچ شرط ورود خاصی برای تبدیل شدن به یک آژانس مسافرتی / مشاور وجود ندارد زیرا مهارت ها در حین کار آموخته می شوند.

آژانس های مسافرتی چه می کنند؟

TRIPKIT حول دو کتاب درسی سطح کالج و کتاب‌های کار مرتبط، به‌علاوه یک سری وبینارهای ضبط شده در مورد موضوعات کلیدی ساخته شده است. شما در مورد پنج محصول اصلی سفر، به علاوه جهت گیری در محل کار صنعت و آژانس و استراتژی های فروش و بازاریابی خواهید آموخت. این برنامه همچنین به جغرافیا و فرهنگ های جهان می پردازد که بر اساس ایالت، کشور یا منطقه ایالات متحده با تأکید بر برنامه ریزی سفر تفکیک شده است. پیدا کردن یک آژانس مسافرتی میزبان که در آن اساساً یک پیمانکار مستقل خواهید بود. اگر این نوع تجارت مسافرتی است که می خواهید شروع کنید، فرآیند برنامه ریزی تجاری باید نسبتاً ساده باشد.

how to be a travel agent

پیوستن به یک آژانس میزبان، کنسرسیوم یا انجمن حق رای را در نظر بگیرید. از آنجایی که درآمد در زمان رزرو پرداخت می شود، هزینه خدمات می تواند درآمد کلی سالانه شما را افزایش دهد و پرداخت کمیسیون فصلی را تکمیل کند. برای ایجاد جریان نقدی مثبت، به طوری که آنچه کسب و کار شما به دست می آورد بیش از هزینه های شما باشد، مقدار خالص وجه نقد و معادل های نقدی منتقل شده به داخل و خارج از یک کسب و کار را تخمین بزنید. از آنجایی که قرار نیست تا زمان سفر یا در برخی موارد بعد از سفر به درآمد برسید، ممکن است بخواهید هزینه های خدماتی را که در زمانی که مشتری شما را استخدام می کند، دریافت کنید. ممکن است همه چیزهایی که به عنوان یک مشاور بدانید ترسناک به نظر برسد، اما خبر خوب این است که شما منابع زیادی در دسترس دارید. مهم است که خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید و بدانید چه کسی به تخصص شما نیاز دارد.

سفر مارگاریتا کار می کند، اما شما می خواهید نام عاشقانه تری برای آن مشتریان و برندهای متفاوت داشته باشید. بنابراین شما یک نام تجاری جدید به نام Beach Romance ایجاد می کنید که در عروسی های مقصد تخصص دارد. آیا باید به دولت در مورد این شرکت جدید اطلاع دهید، حتی اگر واقعاً همان شرکت شما باشد؟ یوپرها سازمان دیگری که مشاوران جدید سفر باید با آن آشنا شوند، انجمن مشاوران سفر آمریکا، با نام مستعار ASTA است، که هدف آن "تسهیل تجارت فروش سفر از طریق نمایندگی موثر، دانش مشترک و افزایش حرفه ای بودن" است. دوست دارید از خانه کار کنید؟ شما می توانید یک پیمانکار مستقل برای یک آژانس میزبان شوید. ترجیح می دهید به صورت روزانه با همسالان خود همکاری کنید و می خواهید طناب ها را از مشاوران باتجربه یاد بگیرید؟ درخواست کار در آژانس مسافرتی آجر و ملات را در نظر بگیرید.

همه گیری COVID-19 تقاضا برای آژانس های مسافرتی/مشاوران را کاهش می دهد

مجوز فعلی شما منقضی می شود و باید دوباره برای مجوز جدید درخواست دهید. حداکثر تا 10 روز کاری پس از ارسال موفقیت آمیز کلیه مدارک مورد نیاز و اطلاعات تکمیل شده از طریق وب سایت TRUST. متقاضی و همه افراد مرتبط متقاضی باید افراد مناسبی برای مشارکت در مدیریت یا عملیات تجارت یک آژانس مسافرتی باشند. این بخش فقط در مواردی اعمال می شود که معاملات مربوط به هر یک از فعالیت های شرح داده شده در بالا در سنگاپور انجام شود.

هیچ شرایط ورود رسمی برای این حرفه وجود ندارد، اگرچه یک تحصیلات عمومی خوب مفید است. ابزار Skills Explorer ما به شما کمک می کند تا مهارت های خود را درک کنید و آنها را با مشاغلی که ممکن است برای شما مناسب است مطابقت دهید. به آینده خود فکر می کنید؟ دوره های زیادی وجود دارد که می تواند برای شما جالب باشد. از شما انتظار می رود که ظاهری باهوش داشته باشید و معمولاً یک یونیفرم به شما ارائه می شود. با مشاوره ما برای مشاغل درخواست دهید و خود را به کارفرمایان بالقوه بفروشید - از ایجاد رزومه عالی تا مصاحبه عالی. کالج، دانشگاه، آموزش یا کار داوطلبانه - از گزینه های خود و بودجه موجود مطلع شوید.

how to be a travel agent

اگر از نوع A فوق العاده هستید، ما حتی تخمینی از مدت زمانی که هر مرحله طول می کشد را به شما می دهیم (فقط در صورتی که می خواهید آن را در استراحت ناهار خود فشار دهید). در اینجا هفت دلیل وجود دارد که چرا قایقرانی فقط برای بزرگسالان، به طور خاص برای مسافران 18 ساله انتخاب شده است. تنوع، توانایی یادگیری و رشد، کار با یک تیم عالی، کمی سرگرمی، زمینه ای را انتخاب کنید که شاید دوست داشته باشید و خودتان از آن لذت ببرید، مانند سفر دریایی و انتقال علاقه، دانش و... شما همچنین می توانید یک دوره مسافرتی را در سطح دیپلم، لیسانس یا کارشناسی ارشد مطالعه کنید، که ممکن است شامل یک جزء مدیریت تجاری باشد.

{

درباره آموزش بیشتر بدانید

|}

علاوه بر این، شما باید یک کپی از طرح کسب و کار و بودجه عملیاتی پیش بینی شده خود را برای سال اول تجارت ارائه دهید. اگر می خواهید به عنوان یک آژانس مسافرتی کار کنید، می توانید برای افتتاحیه در آژانس های مسافرتی اقدام کنید یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید. آژانس های مسافرتی مستقل ممکن است از خانه یا از یک مکان ویترین فروشگاه کار کنند. 73300 نفر در سال 2012 به عنوان آژانس مسافرتی کار می کردند و اداره آمار کار پیش بینی می کند که این تعداد بین سال های 2012 تا 2020 به میزان 12 درصد کاهش یابد. انتظار می رود افراد کمتری برای برنامه ریزی سفر خود آژانس های مسافرتی استخدام کنند. آسان نیست، اما موانع کمی وجود دارد، و صنعت آنقدر بزرگ است که مطمئن باشید جایگاه مناسبی پیدا خواهید کرد.

انتخاب  آژانس مسافرتی معتبر در تهران امری حیاتی است که تاثیر مستقیم بر تجربه سفر شما خواهد داشت. برای اطمینان از سفرهای راحت و لذت‌بخش، باید به نکات کلیدی توجه کنید. ابتدا، اهمیت داشته باشید که آژانس مسافرتی مورد نظر شما مجوزهای لازم را دارد و درخدمت‌گیری از مشتریان مطمئن و حرفه‌ای مشغول به کار است. همچنین، توجه به تاریخچه و تجربه آژانس در ارائه خدمات گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 نظرات و بازخوردهای مشتریان پیشین نیز می‌توانند منبعی ارزشمند برای ارزیابی کیفیت خدمات آژانس باشند. همچنین، مطمئن شوید که آژانس انواع تورهای مسافرتی متناسب با سلیقه و نیاز شما ارائه می‌دهد و در امور اداری و سازمانی به‌روز و مؤثر است. این نکات کلیدی به شما کمک می‌کنند تا آژانسی را انتخاب کنید که بتواند سفرهای شما را به تجربه‌ای فراموش‌ناپذیر تبدیل کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.