هیئت ناظران لس آنجلس به تعلیق همه سفرهای رسمی به فلوریدا، تگزاس رأی داد

اما لو، نویسنده لایحه و رئیس مجلس قانونگذاری کالیفرنیا L.G.B.T.Q. انجمن، گفت که انتقادات نتیجه را از دست داده است. هدف از این قانون تنبیهی یا قرار دادن کشورها در مقابل یکدیگر نبود. او گفت که قرار بود کارمندان دولتی مجبور نباشند به مکان هایی که ممکن است مورد تبعیض قرار گیرند، سفر کنند. فهرست گسترده نشان می دهد که در شش سالی که کالیفرنیا قانون خود را تصویب کرده است، ایالت ها چگونه تقسیم شده اند - و چگونه ایالت آبی ما در تقابل با تقریباً نیمی از کشور در L.G.B.T.Q است. شش سال بعد، در حالی که کالیفرنیا ده ها لایحه دیگر را در پاسخ به قوانین ضد سقط جنین و حمایت از اسلحه در نقاط دیگر کشور تصویب می کند، این ممنوعیت در سال 2016 دوباره در کانون توجه قرار گرفت - و به نظر می رسد با برخی مخالفت ها مواجه شده است. در این طرح آمده است که این ممنوعیت زمانی که هر یک از لوایح یا دستورات به حالت تعلیق درآمده است، قابل برداشته است.

la travel ban

با این حال، سال گذشته دادگاه عالی ایالات متحده این شکایت را رد کرد و اجازه داد این ممنوعیت همچنان پابرجا بماند. لس آنجلس به ممنوعیت سفر به تگزاس و فلوریدا به دلیل سیاست های ضد دگرباش جنسی این ایالت ها رای داد. ایالت همچنین سفرهای مالی مالیات دهندگان به فلوریدا را به دلیل لایحه "نگو همجنسگرا" خود به حالت تعلیق درآورد.

ایالت واشنگتن

ممنوعیت سفر به فلوریدا و تگزاس برای شهروندان خصوصی اعمال نمی شود. شهرستان لس آنجلس سفر رسمی به فلوریدا را به دلیل قانون موسوم به «نگو همجنس‌گرا» در ایالت ممنوع کرده است - اما مقامات ایالتی سان شاین این حرکت را «بیدار» از دست دادن کالیفرنیا می‌دانند. اما در این ماه، مقامات ایالتی و فدرال حیات وحش حدود 20000 تخم ماهی قزل آلا را جمع آوری کردند و آنها را به اردوگاهی در حاشیه رودخانه بردند. این قانون که هنگام تصویب در مورد چهار ایالت اعمال می شد، عمدتاً نمادین به نظر می رسید. انتظار نمی رفت که ضربه مالی بزرگی به ایالت های ممنوعه وارد کند، و کالیفرنیا میزان پولی که در نتیجه قانون دریغ شده است را پیگیری نمی کند.

{ la travel ban |}

آیا پنسیلوانیا محدودیت هایی برای سفر دارد؟ تام وولف، فرماندار شماره، محدودیت‌های سفر ایالت را در ۱ مارس ۲۰۲۱ پایان داد. از 10 ژوئن 2022، کارولینای شمالی هیچ محدودیتی برای سفر صادر نکرده بود. با این حال، از مسافران خارج از نیوانگلند که قصد دارند برای مدت طولانی در این ایالت بمانند، خواسته می شود تا دو هفته خود را قرنطینه کنند. از 10 ژوئن 2022، میسوری هیچ محدودیتی برای سفر صادر نکرده بود.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا استدلال می‌کند که هدف این قانون محافظت از کودکان در برابر موضوعات نامناسب برای سن است. در مورد مکان های مورد علاقه خود برای بازدید در کالیفرنیا به ما بگویید. پیشنهادات خود را به ایمیل ما در نسخه های بعدی خبرنامه به اشتراک خواهیم گذاشت. نگاهی اجمالی به آرایه خیره کننده بانچان در سان هو وون، که شامل بسیاری از انواع کیمچی و مومیم ساخته شده در خانه است.

ایالت های ممنوعه فعلی عبارتند از:

یک نقطه قرمز در کنار یک وضعیت، محدودیت‌های سفر فعال را نشان می‌دهد. اگر فرماندار یا سازمانی دستور یا دستورالعملی را صادر کرده باشد که مسافر را ملزم به قرنطینه در بدو ورود کند، آزمایش کووید-19 منفی ارائه کند یا مدرکی مبنی بر واکسیناسیون ارائه دهد، Ballotpedia ایالت‌ها را دارای محدودیت‌های فعال در سفر می‌داند. Ballotpedia درخواست‌های قرنطینه، ارائه تست COVID-19 منفی یا ارائه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون را به عنوان محدودیت‌های سفر به حساب نمی‌آورد.

la travel ban

هیئت ناظران شهرستان لس آنجلس روز سه شنبه به اتفاق آرا به ممنوعیت هرگونه سفر تجاری مرتبط با بودجه مالیات دهندگان به ایالت سان شاین رای داد. یک هواپیما در سال 2016 بر فراز فرودگاه بین المللی لس آنجلس پرواز می کند. شهرستان لس آنجلس سفر رسمی به فلوریدا را به دلیل قانون به اصطلاح "نگو همجنس گرا" ایالت ممنوع کرده است.

{

زوج های پلی آف فوتبال دبیرستان تگزاس UIL در سراسر ایالت، نمرات

|}

از 27 فرمان اجرایی صادر شده از سوی فرمانداران یا سازمان های ایالتی که محدودیت هایی را برای بازدیدکنندگان خارج از ایالت ایجاد کرده اند، 27 مورد لغو شده است. این مجموع و نقشه زیر منعکس کننده توصیه ها یا توصیه های مربوط به سفر نیستند. این صفحه همچنین شامل توصیه‌ها یا توصیه‌های سفر صادر شده توسط فرمانداران یا آژانس‌های ایالتی است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.